Przetargi.pl
Kredyt długoterminowy przeznaczony na pokrycie deficytu w 2017 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań – 2.780.000,00 zł

Gmina Braniewo reprezentowana przez Wójta Gminy Tomasza Sielickiego ogłasza przetarg

  • Adres: 14-500 Braniewo, ul. Moniuszki
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 644 03 00, , fax. 55 644 03 01
  • Data zamieszczenia: 2017-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Braniewo reprezentowana przez Wójta Gminy Tomasza Sielickiego
    ul. Moniuszki 5
    14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 644 03 00, , fax. 55 644 03 01
    REGON: 17074799700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabraniewo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kredyt długoterminowy przeznaczony na pokrycie deficytu w 2017 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań – 2.780.000,00 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie - .2.780.000,00 zł, uruchamianego w 2 transzach , na podstawie dyspozycji Zamawiającego, złożonej na 5 dni przed terminem uruchamiania każdej transzy kredytu: I transza : 25.10-15.11.2017r. - 1.400.000,00 zł, II transza : 25.11-15.12.2017 r. - 1.380.000,00 zł Całkowity okres realizacji zamówienia: od uruchomienia I transzy kredytu do dnia 31.12.2022 r. Spłata kapitału w 20 ratach - zgodnie z harmonogramem, o którym mowa w Załączniku nr 1 do SIWZ, po okresie karencji wynoszącym 5 miesięcy , licząc od dnia uruchomienia I transzy kredytu. Spłata odsetek nastąpi w ratach miesięcznych na koniec każdego miesiąca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca musi udokumentować prawo do wykonywania działalności bankowej, wynikające z ustawy z dnia 29.08.1997 r. - Prawo bankowe
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Zaakceptowanie "Istotne postanowienia umowy" 2) Umowę konsorcjum - jeżeli dotyczy 3) Dokument w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ( w oryginale lub uwierzytelnionej notarialnie kopii) - jeżeli dotyczy 4) Informację o braku przynależności wykonawcy do grupy kapitałowej/ lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach