Przetargi.pl
Koszenie traw i chwastów z pasów drogowych dróg wojewódzkich - zadanie nr 3 koszenie na terenie Obwodu Drogowego w Zamościu ( II-gi przetarg)

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, Stefana Batorego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6386639 , fax. 84 6386639
  • Data zamieszczenia: 2018-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu
    Stefana Batorego 2
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 84 6386639, fax. 84 6386639
    REGON: 000167711
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Koszenie traw i chwastów z pasów drogowych dróg wojewódzkich - zadanie nr 3 koszenie na terenie Obwodu Drogowego w Zamościu ( II-gi przetarg)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Koszenie traw i chwastów z pasów drogowych dróg wojewódzkich – zadanie nr 3 koszenie na terenie Obwodu Drogowego w Zamościu ( II – gi przetarg ) - ZADANIE Nr 3;na drogach nr 837, 843, 848, 849 i nr 858 Obwodu Drogowego w Zamościu 2. Długość odcinków przewidzianych do koszenia określona jednostronnie w km kształtuje się następująco: Zadanie Nr 3 na terenie Obwodu Drogowego w Zamościu a) I i III koszenie • przy średniej szerokości do 2,5 m – 8,800 km, • przy średniej szerokości do 4 m – 77,903 km, • przy średniej szerokości do 6 m – 126,283 km • przy średniej szerokości do 8 m – 9,438 km, • przy średniej szerokości do 10 m – 2,200 km, • przy średniej szerokości do 15 m – 0,300 km • przy średniej szerokości powyżej 15 m – 0,400 km b) II koszenie • przy szerokości do 2 m – 202,660 km, Zamówienie należy wykonać zgodnie z wymaganiami określonymi w załączonej Szczegółowej Specyfikacji Technicznej w sposób gwarantujący należytą jakość. 3. Zakres usług obejmuje: a) koszenie pierwsze , drugie i trzecie – wykoszenie traw, chwastów, samosiewów i odrostów w pasie drogowym o zmiennej szerokości (z uprzątnięciem wyciętych samosiewów i odrostów), pierwsze i drugie koszenie będzie wykonywane na zmiennej szerokości pasa drogowego ( szerokość pasów drogowych poszczególnych odcinków dróg podana w kosztorysach ofertowych ). b) ponadto przy każdym koszeniu:  oznakowanie miejsca prowadzonych prac na podstawie sporządzonego zgodnie z obowiązującymi przepisami projektu tymczasowej organizacji ruchu (na czas prowadzonych usług) i zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich, tj. Dyrektora ZDW w Lublinie,  czynności przygotowawcze, tj. usunięcie obcych zanieczyszczeń (kamienie, gruz, puszki metalowe, inne odpady frakcji suchej, itp.) z miejsca pracy kosiarki oraz ich wywóz na składowisko odpadów,  wykoszenie wlotów skrzyżowań z drogami o nawierzchni bitumicznej na długości 20 m i szerokości 1,5 m,  ręczne wykoszenie traw w miejscach niedostępnych, tj. przy urządzeniach drogowych (słupki znaków drogowych, słupki prowadzące, bariery ochronne itp.). Na odcinkach dróg z ustawionymi barierami zakres usług obejmuje również ręczne koszenie poza barierami do wymaganej szerokości j.w.  usunięcie wszelkich obcych zanieczyszczeń (kamienie, gruz, puszki metalowe, inne odpady frakcji suchej itp.) po wykoszeniu traw.  4. Usługi związane z koszeniem traw i chwastów mogą być wykonane tylko przez Wykonawcę dysponującym wymaganym sprzętem oraz doświadczeniem w tego typu pracach. 5. Zebrane odpady wymienione w ust. 3 Wykonawca ma obowiązek wywieźć i zagospodarować we własnym zakresie zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. ( Dz. U. 2016 poz. 1987) lub powierzyć tę czynność przedsiębiorcy posiadającemu odpowiednie zezwolenie. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za prawidłową utylizację zagospodarowanie odpadów. Na potwierdzenie prawidłowego zagospodarowania odpadów Wykonawca przedłoży w terminie 10 dni po upływie każdego miesiąca, w którym wykonywał usługę dokument potwierdzający prawidłowe zagospodarowanie odpadów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77312000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: Zad nr 3 - 2000,00 zł 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych; 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy ZDW w Lublinie w Banku PKO Bank Polski S.A. nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730. 4. W przypadku wniesienia wadium w jednej z form wymienionych w ust. 2 pkt 2-5 Beneficjenta poręczenia/gwarancji należy określić następująco : Województwo Lubelskie ul. A. Grottgera 4, 20-29 lublin, Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Turystyczna 7a, 20-207 Lublin W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w treści gwarancji powinni być wymienieni wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ( jeżeli jest wymieniony jeden z tych wykonawców to powinno być zaznaczone, że składa on ofertę wspólną wraz z innymi podmiotami i ta właśnie oferta jest zabezpieczona gwarancją ). 5. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego”. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (j.t. Dz. U z 2015 poz. 128 z późn.zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na rachunek bankowy ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: a) dowód wniesienia wadium. b) ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT) (wzór - zał. A) wraz z załączonym kosztorysem ofertowym c) zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów. d) w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. e) w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach