Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku ogłasza przetarg
- Adres: 09-400 Płock, ul. Bielska 59
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 024 2623705 , fax. 024 2627764
- Data zamieszczenia: 2009-04-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku
ul. Bielska 59 59
09-400 Płock, woj. mazowieckie
tel. 024 2623705, fax. 024 2627764
REGON: 61094622200011 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.plock.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka Organizacyjna Starostwa Powiatowego w Płocku
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Koszenie traw i chwastów na poboczach dróg powiatowych kosiarkami rotacyjnymi - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje koszenie traw i chwastów na poboczach dróg powiatowych kosiarkami rotacyjnymi na terenie działania poszczególnych Baz: Zadanie I - Baza Nr 1 w Sikorzu - 220 godz. Zadanie II - Baza Nr 2 w Bodzanowie - 160 g - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773120000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wymagania dotyczące Wykonawców: 1. posiadający odpowiednie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołączy do Formularza oferty następujące dokumenty oraz informacje: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz wymagań określonych w SIWZ 4. Wykaz sprzętu; 5.Doświadczenie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatplocki.bip.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie zieleni przy drogach, placach gminnych oraz w parku na terenie gminy Stare Babice
Dodano: 2016-07-15 - Wykonanie koszenia traw i chwastów w pasach dróg powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego
Dodano: 2016-06-14 - Wykaszanie pasów drogowych dróg gminnych i powiatowych na terenie gm. Nieporęt.
Dodano: 2016-04-05 - Utrzymanie zieleni przy drogach, placach gminnych oraz w parku na terenie gminy Stare Babice
Dodano: 2016-02-22 - Wykonanie koszenia traw i chwastów w pasach dróg powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego
Dodano: 2015-08-05 - Wykoszenie chwastów oraz traw z poboczy i rowów dróg powiatowych w roku 2015
Dodano: 2015-06-01 - Wykaszanie pasów drogowych dróg gminnych i powiatowych na terenie gm. Nieporęt
Dodano: 2015-04-17 - Utrzymanie zieleni przy drogach i placach gminnych na terenie gminy Stare Babice
Dodano: 2015-02-03 - Wykonanie koszenia traw i chwastów w pasach dróg powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego
Dodano: 2014-04-11 - Utrzymanie zieleni przy drogach i placach gminnych na terenie gminy Stare Babice
Dodano: 2014-03-07