Miejski Dom Kultury w Redzie ogłasza przetarg
- Adres: 84-240 Reda, Łąkowa
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 587362828 , fax. 586783167
- Data zamieszczenia: 2020-05-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Dom Kultury w Redzie
Łąkowa 59a
84-240 Reda, woj. pomorskie
tel. 587362828, fax. 586783167
REGON: 22196104000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mdk.reda.pl/zamowienia
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja Kutlury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kontynuacja rozbudowy i przebudowy Miejskiego Domu Kultury w Redzie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest kontynuacja przerwanych robót budowlanych dot. zadania pn. „ Rozbudowy i przebudowy Miejskiego Domu Kultury w Redzie”, które rozpoczął Wykonawca lecz Zamawiający odstąpił od umowy z winy Wykonawcy. Działki nr 59/2, 59/12, 59/13, 59/14 oraz 60/1, obręb 1, Reda, ulica Łąkowa 59a, gmina Reda. W roku 2019 zostały rozpoczęte roboty budowlane dot. zadania pn. „Rozbudowa i przebudowa MDK w Redzie”. W okresie od kwietnia do grudnia 2019 zostały wykonane: • Prace konstrukcyjne Fundamenty Ściany nośne, rdzenie i nadproża w części dobudowywanej do poziomu 5,70 m Płyta stropowa P – 1 na poziomie 3,45 m W części istniejącej wykonano wszystkie ścianki działowe Wykucie otworów okiennych i drzwiowych w osi E, wykonanie nadproży • Wstawienie 6 sz. Okien PCV • Roboty sanitarne Kanalizacja sanitarna podposadzkowa Rura osłonowa dwudzielna zabezpieczająca ciepłociąg Likwidacja hydrantu zewnętrznego Zakres został określony na rysunkach znajdujących się w Załączniku nr 12 do SIWZ – Inwentaryzacja oraz w Załączniku nr 11 do SIWZ – Ekspertyza Techniczna. W ramach kontynuacji zamówienia należy wykonać: • Roboty budowlane w części rozbudowywanej polegających na wykonaniu rdzeni, wieńców, nadproża, płyty P – 2, ułożeniu płyt kanałowych, ścian zewnętrznych i wewnętrznych, stolarki okiennej i drzwiowej, konstrukcji dachu, robót wykończeniowych, pochylni dla osób niepełnosprawnych oraz pergoli. • Roboty budowlane w części przebudowywanej istniejącego budynku polegających na zamurowaniu otworów, wstawieniu stolarki drzwiowej, wykonaniu schodów zewnętrznych, robót wykończeniowych. • Roboty w branży sanitarnej obejmujące instalacje kanalizacji sanitarnej wewnętrznej i zewnętrznej, zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej, instalacje wodociągowe, instalacje c.o., instalacje wentylacji i klimatyzacji oraz przyłącze i sieć wodociągową. • Roboty w branży elektrycznej i teletechnicznej obejmujące wykonanie rozdzielni, tras kablowych, instalacji oświetlenia, montaż osprzętu elektroinstalacyjnego, oprzewodowania, instalacji wyrównawczej i odgromowej, instalacji CCTV • Zagospodarowanie terenu. Zamawiający informuje, że z zakresu zostaje wyłączona część dot. instalacji podgrzewania pochylni zewnętrznej. UWAGA: Zamawiający wymaga, aby w pierwszej kolejności prowadzić prace w części istniejącej i doprowadzić do stanu umożliwiającego użytkowanie. Całość robót budowlanych prowadzić w sposób umożliwiających funkcjonowanie Miejskiego Domu Kultury. Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca zapoznanie się Wykonawcy w terenie z istniejącym stanem robót. Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy, który musi być spójny z pkt. 5 formularza ofertowego, w którym określi terminy i zakres poszczególnych robót objętych zamówieniem. Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu kosztorys sporządzony wg metody opisanej w Załączniku nr 13. Kosztorys nie określa treści zamówienia. Będzie stanowił podstawę do rozliczeń robót dodatkowych, zamiennych i zaniechania o których mowa w § 5 Wzoru Umowy – Załącznik nr 7 do SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się przed podpisaniem umowy przedstawić ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) Wykonawcy z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, obejmujące swym zakresem co najmniej szkody poniesione przez osoby trzecie w wyniku śmierci, uszkodzenia ciała, rozstroju zdrowia (szkoda osobowa) lub w wyniku utraty, zniszczenia lub uszkodzenia mienia własnego lub osób trzecich, a także szkody spowodowane błędami (szkoda rzeczowa), powstałe w związku z wykonywaniem robót budowlanych i innych prac objętych przedmiotem Umowy na kwotę ubezpieczenia nie niższą niż wartość brutto podpisanej umowy za wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 32) ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania odpadów powstałych podczas realizacji zamówienia zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012 r., (t. j. Dz.U.2016.1987 z dnia 09.12.2016 r.) oraz ustawą Prawo Ochrony Środowiska z dnia 27.04.2001r. (Dz.U.2017.519 t.j. z dnia 2017.03.13). Wykonawca najpóźniej w dniu odbioru robót przedstawi Zamawiającemu potwierdzenie zagospodarowania odpadów zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami. NA KOSZT WYKONAWCY. Wykonawca po zakończeniu robót budowlanych jest zobowiązany do wykonania świadectwa charakterystyki energetycznej budynku MDK na własny koszt. Całość wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, opisem przedmiotu zamówienia oraz odpowiedziami Zamawiającego na zapytania po wizji lokalnej. Budowę obiektu dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzący z Funduszu Promocji Kultury. Zamawiający informuje, że 15 maja 2020 roku o godzinie 8:30, na terenie budowy, przewiduje wizję lokalną, w której będą uczestniczyli przedstawiciele Zamawiającego oraz pracownicy Urzędu Miasta Reda. Wykonawca może także dokonać wizji lokalnej każdego innego dnia, w godzinach pracy Fabryki Kultury. Obiekt jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych poprzez zastosowane pochylnie zewnętrzne - niepełnosprawny ma możliwość dostania się samodzielnie do budynku i przemieszczania się w jego obrębie. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: • betoniarskie • brukarskie • blacharskie • elektryczne i teletechniczne • hydrauliczne • instalacyjne cwu, co • instalacje wentylacji i klimatyzacji • murarskie • izolacyjne • tynkarskie • malarskie • szklarskie • montażowe okładzinowych i wykładzinowych z płytek ceramicznych, PCV, posadzek przemysłowych • ślusarsko-kowalskie • montażowe rusztowań zewnętrznych • montażowe stolarki otworowej • dekarskie • ciesielskie • zbrojarskie • wentylacyjne • operatorów sprzętu: do prac ziemnych, drobnego sprzętu budowlanego, giętarek, prościarek, zgrzewarek, spawarek, żurawi i innego sprzętu • kierowców samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych w tym specjalistycznych W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia, wskazane wyżej czynności. Oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w powyżej czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości 500 zł za każdą osobę wykonującą wskazane powyżej czynności i nieposiadającą umowy o pracę określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Uwaga: Załącznik nr 1 – dokumentacja projektowała składa się z następujących części: ZALACZNIK NR 1_Specyfikacja Techniczna - technika sanitarna ZALACZNIK NR 1_Pozwolenie na budowę nr AB.6740.II.143.2018.7 Architektura : 1. ZAŁACZNIK NR 1_ ARCHITEKTURA -Reda MDK_architektura projekt wykonawczy_31-03_po inwent Inw 2. ZAŁACZNIK NR 1_ ARCHITEKTURA -Reda MDK_konstrukcja wykonawczy_ost 3. ZAŁACZNIK NR 1_ ARCHITEKTURA -Specyfikacja techniczna budowlana Elektryczna: 1. ZALACZNIK NR 1_ ELEKTRYKA - Specyfikacja techniczna elektryka 2. ZALACZNIK NR 1_ ELEKTRYKA -Reda MDK_elektryka wykonawczy_31-03 Sanitarne – Instalacje wewnętrzne: 1. ZALACZNIK 1_ INSTALACJE WEWNĘTRZNE - 085-PW-S-WEN-zestawienie 2. ZALACZNIK 1_ INSTALACJE WEWNĘTRZNE - BD4 (50) P_5165 3. ZALACZNIK 1_ INSTALACJE WEWNĘTRZNE - MDK_Reda_2018.09.12_Bilans.powietrza 4. ZALACZNIK 1_ INSTALACJE WEWNĘTRZNE - PROJEKT WYKONAWCZY INSTALACJE SANITARNE - OPIS TECHNICZNY 5. ZALACZNIK 1_ INSTALACJE WEWNĘTRZNE - WEWNĘTRZNA INSTALACJA C.O. 6. ZALACZNIK 1_ INSTALACJE WEWNĘTRZNE - WEWNĘTRZNA INSTALACJA HYDRANTOWA 7. ZALACZNIK 1_ INSTALACJE WEWNĘTRZNE - WEWNĘTRZNA INSTALACJA KANALIZACJI 8. ZALACZNIK 1_ INSTALACJE WEWNĘTRZNE - WEWNĘTRZNA INSTALACJA KLIMATYZACJI 9. ZALACZNIK 1_ INSTALACJE WEWNĘTRZNE - WEWNĘTRZNA INSTALACJA WENTYLACJI MECHANICZNEJ - RZUT DACHU 10. ZALACZNIK 1_ INSTALACJE WEWNĘTRZNE - WEWNĘTRZNA INSTALACJA WENTYLACJI MECHANICZNEJ 11. ZALACZNIK 1_ INSTALACJE WEWNĘTRZNE - WEWNĘTRZNA INSTALACJA WENTYLACJI, PRZEKRÓJ 12. ZALACZNIK 1_ INSTALACJE WEWNĘTRZNE - WEWNĘTRZNA INSTALACJA WODY 13. ZALACZNIK 1_ INSTALACJE WEWNĘTRZNE - wykaz urządzeń Sanitarne – Przebudowa wodociągu i przyłączy kanalizacji sanitarnej 1. ZALACZNIK 1_ PRZEBUDOWA WODOCIAGU I PRZYŁ. KAN. SANIT. - PROFIL PODŁUŻNY ZEWNĘTRZNEJ INSTALACJI KANALIZACJI SANITARNEJ 2. ZALACZNIK 1_ PRZEBUDOWA WODOCIAGU I PRZYŁ. KAN. SANIT. - PROFIL PODŁUŻNY PRZYŁĄCZA WODY 2 3. ZALACZNIK 1_ PRZEBUDOWA WODOCIAGU I PRZYŁ. KAN. SANIT. - PROFIL PODŁUŻNY PRZYŁĄCZA WODY 4. ZALACZNIK 1_ PRZEBUDOWA WODOCIAGU I PRZYŁ. KAN. SANIT. - PROFIL PODŁUŻNY WODOCIĄGU 5. ZALACZNIK 1_ PRZEBUDOWA WODOCIAGU I PRZYŁ. KAN. SANIT. - PROJEKT ZAGOSPODAORWANIA TERENU 6. ZALACZNIK 1_ PRZEBUDOWA WODOCIAGU I PRZYŁ. KAN. SANIT. – Sanitarne – Przyłącze kanalizacji deszczowej: 1. ZALACZNIK NR 1_ PRZYŁĄCZE KANALIZACJI DESZCZOWEJ - OPIS TECHNICZNY 2. ZALACZNIK NR 1_ PRZYŁĄCZE KANALIZACJI DESZCZOWEJ - PROJEKT ZAGOSPODAORWANIA TERENU 3. ZALACZNIK NR 1_ PRZYŁĄCZE KANALIZACJI DESZCZOWEJ - RYS 2 PROFIL PDŁUŻNY KANALIZACJI DESZCZOWEJ WYKONAWCZY - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca bez wezwania zamawiającego zobowiązany jest przekazać zamawiającemu, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert – Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp) wg wzoru – Załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy wykonawca.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi gminnej Kaniczki - Olszanica w Gminie Sadlinki
Dodano: 2024-02-13 - Przebudowa drogi leśnej celem wykonania placu zrywkowego w leśnictwie Bogusz dz. ew. nr 106/2 obr. Sadlinki wraz z przebudową zjazdu do drogi wojewódzkie nr 532.
Dodano: 2023-11-07 - Realizacja projektu w ramach Budżetu Obywatelskiego 2023 w Pucku w podziale na 2 części.
Dodano: 2023-10-10 - Przebudowa drogi leśnej celem wykonania placu zrywkowego w leśnictwie Lisewo dz. ew. 198 i 205 obręb Ryjewo
Dodano: 2023-08-29 - Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z kompleksem treningowo-szkoleniowym w Koleczkowie
Dodano: 2023-07-12 - Budowa pawilonu lemurów w Gdańskim Ogrodzie Zoologiczncym
Dodano: 2023-06-21 - Utwardzenie dróg gminnych płytami YOMB w podziale na 4 części.
Dodano: 2023-06-20 - Przebudowa dróg z wykonaniem składnic drewna w leśnictwach Benowo, Ośno i Polno postępowanie z podziałem na 3 części
Dodano: 2022-12-19 - Remont boiska sportowego w miejscowości Bągart, gmina Dzierzgoń
Dodano: 2022-11-03 - REMONT POMIESZCZEŃ W SĄDZIE REJONOWYM GDAŃSK – PÓŁNOC W GDAŃSKU
Dodano: 2022-10-04