Przetargi.pl
„Kontynuacja rewitalizacji przestrzeni publicznej miasta Libiąża wzdłuż ulic: Piłsudskiego, 1 Maja i Górniczej – Przebudowa budynku dworca kolejowego PKP w celu przystosowania go do potrzeb osób starszych”.

Gmina Libiąż Urząd Miejski w Libiążu ogłasza przetarg

  • Adres: 32590 Libiąż, ul. Działkowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 326 271 311 , fax. 326 249 290
  • Data zamieszczenia: 2018-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Libiąż Urząd Miejski w Libiążu
    ul. Działkowa 1
    32590 Libiąż, woj. małopolskie
    tel. 326 271 311, fax. 326 249 290
    REGON: 27625798900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.libiaz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Kontynuacja rewitalizacji przestrzeni publicznej miasta Libiąża wzdłuż ulic: Piłsudskiego, 1 Maja i Górniczej – Przebudowa budynku dworca kolejowego PKP w celu przystosowania go do potrzeb osób starszych”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej w formule „zaprojektuj i wybuduj” pn. „Kontynuacja rewitalizacji przestrzeni publicznej miasta Libiąża wzdłuż ulic: Piłsudskiego, 1 Maja i Górniczej – Przebudowa budynku dworca kolejowego PKP w celu przystosowania go do potrzeb osób starszych”. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: 1) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej: a) na podstawie programu funkcjonalno–użytkowego, załączników do PFU, postanowień umowy, b) uwzględniającej potrzeby osób niepełnosprawnych zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi niepełnosprawności oraz przepisy p.poż., c) uzgodnionej z zamawiającym na każdym etapie projektowym wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem opracowaniami i uzgodnieniami, uzyskaniem wszystkich koniecznych decyzji administracyjnych mających na celu wykonanie przedmiotu zamówienia, d) zawierająca pisemne oświadczenie, iż dokumentacja jest wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami, umową, programem funkcjonalno–użytkowym, należytą starannością oraz jest kompletna w zakresie poszczególnych branż, e) sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizacją projektu oraz wykonanie w ramach czynności nadzoru autorskiego prac projektowych uzupełniających lub zamiennych, f) obejmującej opracowanie koniecznych ekspertyz np. mykologiczna, geotechniczna, geologiczna, a w razie konieczności bezpieczeństwa pożarowego technicznej w zakresie oraz pozyskanie, wykonanie dokumentacji geologicznej i geologiczno – inżynierskiej, g) przyjęte rozwiązania projektowe, uzgodnione z użytkownikiem, powinny zapewniać niezawodną eksploatację obiektu w stosunku do optymalnych kosztów eksploatacji, h) dokumentacja ma zawierać: • projekt budowlany i wykonawczy wraz z zagospodarowaniem terenu na aktualnej mapie do celów projektowych – 6 egz., • niezbędne uzgodnienia (np. m.in. sanepid, bhp, p.poż, konserwator), opinie, decyzje, • przedmiar robót – 4 egz, • kosztorys – 2 egz, • Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – 4 egz, • egzemplarz dokumentacji projektowej wraz z uzgodnieniami i decyzjami, przedmiar robót, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót w formie elektronicznej (skany dokumentów wraz z podpisami zapisane w formie PDF); 2) uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę, wykonanie robót budowlano – montażowych; 3) uzyskanie wszelkich wymaganych zgodnie z prawem polskim uzgodnień, dokumentacji i decyzji administracyjnych niezbędnych do zaprojektowania, wybudowania, uruchomienia i przekazania do użytkowania przedmiotu umowy, 4) roboty budowlane wynikające z opracowanej dokumentacji projektowej oraz STWiORB m. in.: a) przebudowa budynku dworca kolejowego PKP, b) zagospodarowanie terenu przy budynku dworca PKP, c) powiązanie obiektu budowlanego z sieciami zewnętrznymi; 5) wykonanie i montaż tablicy informacyjnej/pamiątkowej promującej dofinansowanie projektu ze środków Unii Europejskiej o wymiarze 120x80 cm z blachy stalowej ocynkowanej z bezpiecznymi krawędziami, na którą należy nakleić wydrukowaną folię, a następnie folię UV; 6) zakres robót budowlanych to m. in.: a) roboty rozbiórkowe wraz z utylizacją, b) ścianki działowe i nowe elementy konstrukcyjne, c) wymiana pokrycia dachowego, blacha powlekana na rąbek stojący, płyty OSB (NRO), d) wymiana uszkodzonych elementów konstrukcji dachu, zabezpieczenie elementów drewnianych przed korozją biologiczną i działaniem ognia, e) wykonanie doświetli dachowych, f) udrożnienie kominów i wyprowadzenie ich ponad dach, tynkowanie kominów na strychu, nowe kanały wentylacyjne, g) wymiana rynien i rur spustowych, montaż płotków śniegowych, h) instalacja odgromowa, i) wymiana stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych oraz dostawa i montaż nowych drzwi zewnętrznych – drewnianych z zachowaniem istniejącego podziału, j) opłata przyłączeniowa w zakresie instalacji elektrycznej (ponoszona przez Zamawiającego), k) opłata przyłączeniowa w zakresie instalacji gazowej (ponoszona przez Zamawiającego), l) ocieplenie stropu nad parterem, m) sufity podwieszane o odporności ogniowej, n) wymiana tynków wewnętrznych, okładziny ścienne, o) podłogi na gruncie, ocieplane keramzytem, p) dostawa i montaż drzwi wewnętrznych, q) wykonanie łazienek, r) instalacja elektryczna, s) instalacja wodno-kanalizacyjna, t) instalacja gazowa, u) instalacja c. o. – kotłownia i grzejniki, v) renowacja elewacji, w) zagospodarowanie terenu wokół budynku dworca, x) roboty budowlane związane z budową ciągu pieszo-jednego i miejsc parkingowych dla samochodów osobowych; 3. Budynek PKP jest budynkiem istniejącym, posiada ostateczną decyzję o lokalizacji inwestycji celu publicznego wiążącą organ wydający pozwolenie na budowę oraz pismo Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Krakowie akceptujące przedmiotowe wykorzystanie budynku. 4. Dom dziennego pobytu nie znajduje się w zamkniętym wykazie znajdującym się w art. 53 pkt. 3. Ustawy o transporcie kolejowym z dnia 28 marca 2003 r. (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 2117 z późn. zm.). Decyzją nr 34 Ministra Infrastruktury z dnia 18 października 2018 r. zmieniająca decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych, działka nr 1114/14 została wyłączona z wykazu terenów zamkniętych (§1, pkt.6). Ocieplenie ścian od wewnątrz budynku PKP nie zostało przewidziane. 5. W miejscu gdzie została zaplanowana w programie funkcjonalno – użytkowym altana, może powstać mała architektura w postaci np. kręgu z ławek. 6. Wszystkie zastosowane materiały maja być I jakości, posiadać atesty, certyfikaty, świadectwa dopuszczenia do stosowania na terenie Polski. 7. Miejsce wykonywania zamówienia: działki nr 5248 oraz 1114/14 zlokalizowane w obrębie 0001 Libiąż Mały w jednostce ewidencyjnej 120304_4 Libiąż – miasto, znajdujące się przy ul. Piłsudskiego. 8. Zakres zamówienia określa Program funkcjonalno – użytkowy z załącznikami (załącznik nr 9 do SIWZ). 9. W każdym przypadku gdy zamawiający podaje materiał lub urządzenie z podaniem znaku towarowego, patentu lub producenta należy uznać, iż jest to materiał lub urządzenie wzorcowe. Wykonawca ma prawo zaproponowania w ofercie równoważnych materiałów lub urządzeń, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ, będą posiadały odpowiednie parametry, będą spełniać obowiązujące normy oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 10. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg dotyczy wyłącznie osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy między innymi osób kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych. 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w punkcie 10 ppkt 1). Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazany poniżej dowód w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 10 ppkt 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia:  oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 10 ppkt 1) czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w umowie. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 10 ppkt 1) czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - pisemne zobowiązanie tych podmiotów (załącznik nr 4 do SIWZ). Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie to składa każdy z wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach