Miasto i Gmina Mikstat ogłasza przetarg
- Adres: 63510 Mikstat, ul. Krakowska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 627 310 091 , fax. 627 310 043
- Data zamieszczenia: 2017-11-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Mikstat
ul. Krakowska 17
63510 Mikstat, woj. wielkopolskie
tel. 627 310 091, fax. 627 310 043
REGON: 25085489500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikstat.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kontynuacja budowy chodnika przy drodze powiatowej w miejscowości Biskupice Zabaryczne - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem inwestycji jest budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 5333 w m. Biskupice Zabaryczne gmina Mikstat dz. 445/2 i 455/2 w km 7+350,00 - 7+645,70. Zamówienie obejmuje budowę chodnika przy drodze powiatowej nr 5333 w m. Biskupice Zabaryczne gmina Mikstat dz. 445/2 i 455/2 w km 7+601,70 - 7+645,70 oraz budowa kanalizacji deszczowej w związku z budową chodnika wzdłuż drogi powiatowej 5333 w km 7+600,00 – 7+645,70 Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera kosztorys ofertowy oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, SIWZ wraz z pytaniami i odpowiedziami udzielonymi na etapie postępowania przetargowego (o ile występują), kosztorysach ofertowych oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. 3. Wykonawca zamówienia winien przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany ceny, którą należy traktować jako ryczałtową. W związku z powyższym zalecane jest od oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. Zalecane jest wcześniejsze zapoznanie się przez Wykonawcę z terenem, na którym będą realizowane roboty stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia. 4. Roboty budowlane muszą być wykonane zgodnie z ustawą Prawo Budowlane (Dz. U. z 2017r, poz. 1332), zawartą umową, kosztorysem ofertowym, sztuką budowlaną i wszelkimi niezbędnymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy, stosując wyroby posiadające stosowne aprobaty techniczne. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed terminem składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Oleśnicy O/Mikstat 72 9584 1063 2009 0900 0680 0003 z adnotacją „Wadium – „Kontynuacja budowy chodnika przy drodze powiatowej w miejscowości Biskupice Zabaryczne”. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Mikstat, ul. Krakowska 17, pok. nr 1 (Sekretariat) lub dołączyć do oferty. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia zadano. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz Oferty, sporządzony według treści wzoru Załącznika nr 1 do niniejszej SIWZ, 2) dowód wniesienia / wpłacenia wadium, 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według treści wzoru Załącznika nr 2 do SIWZ; 4) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone według treści wzoru Załącznika nr 3 do SIWZ; 5) Pełnomocnictwa - jeżeli oferta nie jest podpisana przez osobę upoważnioną i wykazaną w KRS. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w Rozdziale IV SIWZ powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu - zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 a i b. 4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniach, o którym mowa w pkt. 1 a i b. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (informacja z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zgodnie ze wzorem załącznika nr 7 do niniejszej SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w informacja musi dotyczyć każdego z Wykonawców i winna być złożona przez każdego z nich odrębnie).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa ulicy Za Strzelnicą wraz z budową kanalizacji deszczowej w Środzie Wielkopolskiej – etap I
Dodano: 2024-05-14 - Budowa dróg na terenie gm. Chodzież w miejscowości Studzieniec ul. Wspólna i ul. Przylesie oraz w miejscowości Strzelce
Dodano: 2024-05-13 - Budowa drogi – Rataje Os. Park Rataje, gm. Chodzież
Dodano: 2024-04-19 - „Auguścin – przebudowa drogi gminnej nr G129327P”
Dodano: 2024-04-11 - "Auguścin – przebudowa drogi gminnej nr G129327P"
Dodano: 2024-04-09 - Przebudowa ulicy Zaułek w Wągrowcu
Dodano: 2024-04-08 - Budowa i przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych wraz z kanalizacją sanitarną na terenie gminy Doruchów
Dodano: 2024-04-05 - Budowa ciągu pieszo-jezdnego w m. Powodowo
Dodano: 2024-04-04 - „Budowa drogi gminnej nr 325116P (ul. Leśna) w miejscowości Palędzie w Gminie Dopiewo.”
Dodano: 2024-04-03 - „Budowa drogi gminnej nr 791173P w miejscowości Gorzyce Wielkie ul. Topolowa i w miejscowości Topola Mała ul. Leśna”, Gmina Ostrów Wielkopolski woj. wielkopolskie
Dodano: 2024-04-02