Przetargi.pl
Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Biernatki przy ulicach: Laskowej, Wiatrakowej, Dębieckiej i Rolnej

Miasto i Gmina Kórnik ogłasza przetarg

  • Adres: 62-035 Kórnik, Plac Niepodległości
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 170 411
  • Data zamieszczenia: 2017-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Kórnik
    Plac Niepodległości 1
    62-035 Kórnik, woj. wielkopolskie
    tel. 618 170 411
    REGON: 631258632
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kornik.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Biernatki przy ulicach: Laskowej, Wiatrakowej, Dębieckiej i Rolnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie oświetlenia drogowego ulic: Laskowa, Wiatrakowa, Dębiecka i Rolna w Biernatach gmina Kórnik. Wykonanie kablowej (YAKY 4x35mm2) linii oświetleniowej o dł. łącznej ok. 1300mb, w układzie 3-fazowym na napięciu 0,4 kV wraz z bednarką ocynkowaną. Montaż 26 słupów oświetleniowych z wysięgnikami i oprawami oraz niezbędnymi elementami i infrastrukturą. Włączenie w realizowane przez Enea Operator złącze kablowo-pomiarowe, wykonanie szafki SO wraz z jej wyposażeniem. Opracowanie projektu organizacji ruchu, uzyskanie zgody na zajęcie pasa drogowego, prace ziemne i transportowe, przewierty i rury osłonowe (m.in. pod jezdniami oraz pod wjazdami na posesje), układanie rur ochronnych. Do obowiązku Wykonawcy w ramach odtwarzania nawierzchni należeć będzie: wymiana gruntu w wykopie na umożliwiający odpowiednie zagęszczenie i uzyskanie wymaganego współczynnika (0,98 Proctora), odtworzenie, wyprofilowanie i wyskarpowanie nawierzchni oraz uporządkowanie terenu po wykonanych pracach. Wysokość sytuowania fundamentów względem terenu, należy ustalić z Zamawiającym w trakcie budowy. Głębokość ułożenia okablowania musi zapewnić przykrycie min. 80cm względem nawierzchni jezdni. Wykonawca będzie zobowiązany do poinformowania Zamawiającego o przystąpieniu do badania stopnia zagęszczenia oraz do umożliwienia Zamawiającemu uczestnictwa w wykonywanych badaniach. Wykonanie prac odbiorowych (dokumentacja powykonawcza i pomiarowa w 2 egz., mapy inwentaryzacji geodezyjnej w 4 egz., komplet dokumentacji w formie i treści zgodnej ze zgłoszeniem zakończenia budowy wymaganym przez PINB w 1 egz., protokół badania zagęszczenia gruntu i odbioru pasa drogowego i inne), uruchomienie i oddanie w użytkowanie. Prace geodezyjne, m.in.: ustalenie prawidłowej niwelety drogi w stosunku do założonych spadków i poziomu terenów sąsiadujących z drogą, wytyczenie, inwentaryzacja. Po dokonaniu sprawdzenia technicznego obiektu przez służby Enea, Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 7 dni od właściwego powiadomienia, do przedstawienia protokołu z badania skuteczności samoczynnego wyłączenia. Wykonawca, przed rozpoczęciem robót, zobowiązany jest uzyskać akceptację Inwestora dla proponowanych rozwiązań materiałowych. Wykonawca zobowiązany jest do zebrania wszystkich aprobat technicznych i deklaracji zastosowanych materiałów. Dokonanie odbioru końcowego oznaczać będzie zakończenie całości robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wymagania takie nie wynikają z odrębnych przepisów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć: a) wypełniony i podpisany Formularz Oferty zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; b) pełnomocnictwo, jeżeli ofertę podpisuje ustanowiony pełnomocnik; W przypadku, gdy wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; W przypadku ustanowienia pełnomocnika do pełnomocnictwa należy dołączyć dokument, z którego wynikają zasady reprezentacji obowiązujące u danego wykonawcy; c) oświadczenie, zgodnie ze wzorem zawartym w zał. nr 2 do SIWZ; d) uproszczony kosztorys z tabelą elementów scalonych wraz z zestawieniem robocizny, materiałów i sprzętu z cenami jednostkowymi i narzutami; e) każdy z Wykonawców przekazuje w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy (informacje z otwarcia ofert) Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach