Powiat Rycki ogłasza przetarg
- Adres: 08500 Ryki, ul. Wyczółkowskiego
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 8657450, 8657472 , fax. 818 651 966
- Data zamieszczenia: 2019-01-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Rycki
ul. Wyczółkowskiego
08500 Ryki, woj. lubelskie
tel. 081 8657450, 8657472, fax. 818 651 966
REGON: 43101944800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spryki.bip.lubelskie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kontrola i monitoring realizacji prac związanych z utworzeniem oraz modernizacją cyfrowych baz danych EGiB, BDOT500 oraz GESUT dla potrzeb realizacji projektu"e-Geodezja cyfrowy zasób geodezyjny województwa lubelskiego" - etap III - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest kontrola i monitoring realizacji prac związanych z utworzeniem oraz modernizacją cyfrowych baz danych EGiB,BDOT500 oraz GESUT dla potrzeb realizacji projektu e-Geodezja cyfrowy zasób geodezyjny województwa lubelskiego - etap III dla jednostki ewidencyjnej Ryki - obszar wiejski (061604_5Ryki) oraz jednostki ewidencyjnej Ułęż - obszar wiejski (061606_2 Ułęż). Szczegółowy opis zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ. Dokumenty wraz z uzgodnionym przez Lubelskiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego projektem modernizacji EGiB stanowi załącznik nr 2 do SIWZ (część116 - powiat rycki, gmina Ryki, gmina Ułęż). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71630000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium: 1 000,00 PLN.Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art.45 ust.6 Pzp
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art.25a ust. 1 i 2 Pzp do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w formie jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (dalej zwanego„jednolitym dokumentem”).Informacje zawarte w jednolitym dokumencie stanowią wstępne potwierdzenie,że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W postępowaniu wykonawca przesyła zamawiającemu jednolity dokument w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznych (wystawiony przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania,będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne). Wykonawcy,którzy powołują się na zasoby innych podmiotów,w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia,w zakresie,w jakim powołuje się na ich zasoby,warunków udziału w postępowaniu składa także jednolity dokument dotyczący tych podmiotów, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanych podpisem elektronicznym przez każdego z tych podmiotów,w zakresie,w jakim potwierdzają okoliczności,o których mowa w treści art.22 ust.1 ww.ustawy Pzp. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców każdy z tych wykonawców sporządza jednolity dokument w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanych podpisem elektronicznym.Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia,w zakresie,w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia,których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom,i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Zamawiający informuje, że pod adresem http://ec.europa.eu/growth/espd Komisja Europejska udostępniła narzędzie umożliwiające zamawiającym i wykonawcom utworzenie, wypełnienie i ponowne wykorzystanie standardowego formularza Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (JEDZ/ESPD) w wersji elektronicznej (eESPD). Lista podmiotów udostępniających usługę kwalifikowanego podpisu elektronicznego dostępna jest na stronie internetowej Narodowego Centrum Certyfikacji: www.nccert.pl, http://www.nccert.pl. Wykonawca może wykorzystać w jednolitym dokumencie nadal aktualne informacje zawarte w innym jednolitym dokumencie złożonym w odrębnym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia z postępowania, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 orazz 2016 r. poz. 352).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej nad realizacją inwestycji pn. „Budowa Sali Tradycji”
Dodano: 2023-08-31 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej nad realizacją inwestycji pn. „Rozbudowa budynku nr 303 Stołówki Studenckiej”
Dodano: 2023-05-24 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży sanitarnej i elektrycznej nad realizacją inwestycji: ”Budowa budynku wielofunkcyjnego”
Dodano: 2020-09-08 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej nad realizacją inwestycji: ”Budowa budynku wielofunkcyjnego”
Dodano: 2020-07-31 - Kontrola i monitoring realizacji prac związanych z utworzeniem oraz modernizacją cyfrowych baz danych dla potrzeb realizacji projektu "e-Geodezja" - etap IV
Dodano: 2020-07-10 - wykonanie usługi polegającej na kontroli okresowej (rocznej) stanu technicznej sprawności wojskowych bocznic kolejowych w kompleksach administrowanych przez 41. Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, stanowiących własność Skarbu Państwa.
Dodano: 2020-03-27 - Kontrola i monitoring realizacji prac związanych z utworzeniem oraz modernizacją cyfrowych baz danych EGiB, BDOT500 oraz GESUT dla potrzeb realizacji projektu"e-Geodezja cyfrowy zasób geodezyjny województwa lubelskiego" - etap III.3
Dodano: 2020-02-13 - Kontrola i monitoring realizacji prac związanych z utworzeniem oraz modernizacją cyfrowych baz danych: EGiB, BDOT500 oraz GESUT dla potrzeb realizacji projektu „e-Geodezja cyfrowy zasób geodezyjny województwa lubelskiego” z podziałem na 13 zadań
Dodano: 2019-11-19 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i drogowej nad realizacją inwestycji pn. „Budowa hangaru z przebudową płaszczyzny postoju samolotów”.
Dodano: 2019-08-30 - Kontrola i monitoring realizacji prac związanych z utworzeniem oraz modernizacją cyfrowych baz danych: EGiB dla potrzeb realizacji projektu „e-Geodezja cyfrowy zasób geodezyjny województwa lubelskiego” – etap II, cz.80 (gmina Hanna).
Dodano: 2019-05-24