Przetargi.pl
Konserwację oświetlenia dróg na terenie Gminy Masłów

Urząd Gminy Masłów ogłasza przetarg

  • Adres: 26-001 Masłów, ul. Spokojna 2
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3110878 , fax. 041 3110836
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Masłów
    ul. Spokojna 2 2
    26-001 Masłów, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3110878, fax. 041 3110836
    REGON: 00054731300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.maslow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwację oświetlenia dróg na terenie Gminy Masłów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Konserwacja oświetlenia dróg na terenie Gminy Masłów. Konserwacja obejmuje 945 punktów świetlnych sterowanych z 61 stacji lub skrzyń oświetleniowych. Zamawiający przewiduje, iż w trakcie trwania umowy może zwiększyć się liczba punktów świetlnych o ok. 15 szt. Konserwacja sieci oświetlenia drogowego ma na celu utrzymanie w sprawności technicznej punktów oświetlenia drogowego i w zależności od potrzeb obejmuje: - wymianę niesprawnych źródeł światła, - wymianę i naprawę uszkodzonych elementów opraw, - regulację poło?enia źródeł światła względem kloszy i odbłyśników, - zewnętrzne czyszczenie i mycie kloszy, - wymianę niesprawnych bezpieczników, gniazd bezpiecznikowych, - konserwację słupów, wysięgników, podwieszek, konstrukcji wsporczych, - malowanie słupów stalowych i wysięgników oświetlenia wydzielonego, - malowanie szaf oświetleniowych (sterowniczych), uzupełnianie opisów, - prostowanie pochylonych słupów i wysięgników oświetlenia wydzielonego, - uzupełnianie i konserwacja zamknięć skrzynek, wnęk słupowych, itp. - przegląd i konserwacja aparatury łączeniowej i sterowniczej, - czyszczenie i konserwacja tablic rozdzielczych, - regulację zegarów sterowniczych, - wymianę niesprawnych urządzeń sterowniczych (zegarów, styczników ), - wymianę uszkodzonych przewodów w słupach oświetleniowych i wysięgnikach, - usuwanie zwarć linii napowietrznych nn, - regulacja zwisów przewodów oświetlenia drogowego, - lokalizację i naprawę uszkodzonych kabli zasilających obwody oświetleniowe, - naprawę zerwanych lub uszkodzonych przewodów oświetlenia w sieci podwieszonej, - zabezpieczenie i wymianę urządzeń uszkodzonych przez osoby trzecie np. w wyniku kolizji drogowych (słupów oświetlenia wydzielonego, opraw, kloszy, daszków, szaf oświetleniowych itp.), - wykonywanie pomiarów napięć i obciążeń, - pomiary eksploatacyjne (rezystancji uziemień ochronnych, skuteczności ochrony przeciwporażeniowej), - przyjmowanie zgłoszeń i reklamacji dotyczących niesprawności oświetlenia drogowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. 3. Wykażą potencjał kadrowy : Wykonawca winien dysponować pracownikami, którzy posiadają niezbędne uprawnienia i wiedzę do wykonywania określonej działlności lub czynności : 1/ kierownik - winien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urzadzeń elektrycznych i elektroenergetycznych 2/ pracownicy ( monterzy ) - winni posiadać świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV ( lub o napięciu znamionowym powyżej 1 kV ) oraz sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego 4. Są ubezpieczeni od odpowiedzialnosci cywilnej w zakresie prowadzonej działalnosci gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w niniejszej specyfikacji: a). Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ Wymagana forma dokumentu - oryginał 2. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a). oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ, Wymagana forma dokumentu - oryginał b). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę c) Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z dokumentami potwierdzajacymi uprawnienia oraz aktualnym zaświadczeniem o przynależnosci do właściwej izby samorządu terytorialnego wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem 3. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 5. Dokumenty wymagane od wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VII, ppkt 2b składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.maslow.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach