Przetargi.pl
Konserwacja węzłów sanitarnych na parterze, pierwszym, drugim oraz trzecim piętrze budynku nr 87 w JW 3519; znak postępowania: 35/PN/2013

25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-601 Białystok, ul. Kawaleryjska 70
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 749 88 13 , fax. 85 749 88 36
  • Data zamieszczenia: 2013-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku
    ul. Kawaleryjska 70 70
    15-601 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 85 749 88 13, fax. 85 749 88 36
    REGON: 20068982800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetarg.army.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: wojsko

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja węzłów sanitarnych na parterze, pierwszym, drugim oraz trzecim piętrze budynku nr 87 w JW 3519; znak postępowania: 35/PN/2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja węzłów sanitarnych na parterze, pierwszym, drugim oraz trzecim piętrze budynku nr 87, na terenie JW 3519, ul. Kawaleryjska 70, 15-601 Białystok, zgodnie ze Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, Przedmiarem robót oraz zapisami zawartymi w ogólnych warunkach umowy, stanowiącymi odpowiednio Załączniki nr 2, 3 oraz 7 do SIWZ. 2. UWAGA: Przyjęte w opisach technologie i materiały wskazując producentów określają wymagania techniczne. W przypadku wystąpienia w w/w dokumentacji: nazw producenta, znaku towarowego, patentu, pochodzenia w odniesieniu do wymaganych materiałów, Zamawiający zaleca, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów o równoważnych parametrach techniczny i funkcjonalnych (zamienników) nie gorszych niż określone w dokumentacji oraz posiadających stosowne dopuszczenie, certyfikaty i aprobaty techniczne. Dopuszcza się stosowanie zamienników materiałowych, które nie obniżą wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia. 3. Warunki realizacji zamówienia: 1) Przed zawarciem umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu kosztorys ofertowy wykonany metodą szczegółową w liczbie 4 sztuk, najpóźniej w dniu podpisania umowy. 2) Przed zawarciem umowy Wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% wartości ofertowej brutto niniejszego zamówienia. 3) Roboty wykonywane będą na terenie kompleksu koszarowego, w użytkowanym budynku koszarowym w dni robocze od poniedziałku do czwartku w godzinach 07:00 - 15:30 oraz w piątki w godzinach 07:00 - 13:00. Ww. budynek usytuowany jest na terenie objętym ochroną konserwatorską. Zastrzega się, że podczas wykonywania robót obiekt będzie czynny, zaś wszelkie prace winny być prowadzone z wyłączeniem pomieszczeń z użytkowania. Wykonywanie robót budowlanych po ustalonych godzinach pracy będzie możliwe po uzyskaniu zgody użytkownika budynku oraz Komendanta 25 WOG. 4) Przekazanie terenu budowy przez Zamawiającego nastąpi w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy. 5) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu imienny wykaz pracowników oraz kierowców biorących udział w robotach budowlanych, wraz z numerami ich dowodów osobistych, a także dane dotyczące samochodów i pojazdów używanych w realizacji zamówienia w terminie 5 dni przed dniem przekazania terenu budowy. 6) Wykonawca przed rozpoczęciem robót zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu dokument potwierdzający posiadanie przez Kierownika budowy uprawnień kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z Prawem budowlanym oraz ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów. 7) Wykonawca przed rozpoczęciem robót zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu dokument potwierdzający posiadanie przez Kierownika budowy aktualnej informacji z KRK o niekaralności (zaświadczenie o niekaralności), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem zawarcia umowy. 8) Ponadto, Wykonawca przed rozpoczęciem robót zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu kopię dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie budowy, na kwotę nie mniejszą niż wartość zamówienia oraz obejmującą całość okresu realizacji zamówienia. 9) Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. 10) Roboty należy prowadzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. (Dz. U. Nr 47 poz. 401) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych. 11) Wykonawca zobowiązany jest pokryć koszty zużycia energii elektrycznej, wody oraz odprowadzania ścieków związane z potrzebami wynikającymi w trakcie realizacji zadania. Rozliczenie zużycia energii elektrycznej i wody z odprowadzeniem ścieków na cele budowy, dokonane będzie ryczałtem wg zasad określonych w oddzielnie zawartych umowach. 12) Wykonawca jest zobowiązany wykonywać roboty budowlane zgodnie z przepisami prawa budowlanego, zgłaszać roboty zanikające i ulegające zakryciu do odbiorów częściowych. 13) Wykonawca zobowiązany jest zgłosić Zamawiającemu zakończenie robót oraz gotowość do odbioru końcowego i przedstawić Zamawiającemu komplet dokumentów budowy wymagany przepisami prawa budowlanego. 14) Wykonawca powinien wstępnie posegregować materiały pochodzące z rozbiórki według rodzaju i grupy. Materiały, które są surowcami wtórnymi (złom) Wykonawca powinien przekazać do 25 WOG. 15) Materiały nie nadające się do powtórnego użycia lub wbudowania mają zostać zabezpieczone zgodnie z ustawą o odpadach, a następnie wywiezione z terenu budowy na składowisko odpadów. Koszty składowania i wywozu odpadów poniesie Wykonawca. 4. Wykonawca będzie miał możliwość zapoznania się z warunkami miejscowymi usytuowania i zabudową. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej miejsca robót budowlanych w terenie. Wizja lokalna odbędzie się 05.09.2013 r. o godz. 08:00 Zainteresowani Wykonawcy powinni zgłosić się punktualnie (tj. o godz. 08:00) w halu biura przepustek JW3519 przy ul. Kawaleryjskiej 70, 15-601 Białystok. Za przeprowadzenie wizji odpowiedzialny jest p. Jan HOŁOWNIA, tel 85 749 86 80, 727 013 973. Zamawiający dopuszcza pobranie wymiarów poszczególnych elementów robót i przeanalizowania innych czynników mających wpływ na cenę ryczałtową i wykonanie zamówienia. Jakikolwiek błąd lub przeoczenie (opuszczenie) w ilościach podanych w przedmiarze lub gdzie indziej w ST wchodzą w zakres ryzyka Wykonawcy i nie zwalnia to Wykonawcy od obowiązku ukończenia wszystkich robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy. 1) Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset 00/100 złotych). 2) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez: NBP O/O Białystok nr konta 95 1010 1049 0050 7613 9120 1000 z dopiskiem: Wadium w post. nr 35/PN/2013 na Konserwację węzłów sanitarnych na parterze, pierwszym, drugim oraz trzecim piętrze budynku nr 87 w JW 3519 2. Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. Zarówno kserokopia dowodu bankowego jak i dowodu pochodzącego z systemu elektronicznych rozliczeń - wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetarg.army.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach