Burmistrz Siechnic ogłasza przetarg
- Adres: 55011 Siechnice, ul. Jana Pawła II
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 391 91 01 , fax. 71 786 09 07
- Data zamieszczenia: 2017-10-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Siechnic
ul. Jana Pawła II 12
55011 Siechnice, woj. dolnośląskie
tel. 71 391 91 01, fax. 71 786 09 07
REGON: 93193512900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.siecnice.gmina.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja urządzeń oświetlenia drogowego na terenie Gminy Siechnice stanowiącego własność Gminy Siechnice. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia są czynności eksploatacyjne związane z konserwacją i naprawami oraz nadzorem nad eksploatacją urządzeń energetycznych i odbiorczych oświetlenia ulic, mostów, skwerów, otwartych parków i zieleńców na terenie Gminy Siechnice. 2.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i sposób jego realizacji określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – załącznik nr 2. 3.Prace objęte przedmiotem zamówienia Wykonawca jako operator oświetlenia wykonywał będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności z Ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U.2012r poz.1059 z późniejszymi zmianami) oraz zaleceniami i wytycznymi Zamawiającego. 4.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia eksploatacji urządzeń oświetlenia drogowego w sposób zapewniający bezpieczeństwo obsługi i otoczenia , optymalną żywotność urządzeń, utrzymanie w należytej jakości urządzeń oświetlenia drogowego , zachowanie wymagań ochronny środowiska, oszczędne użytkowanie energii elektrycznej oraz dbać o wygląd zewnętrzny . 5 Przewiduje się zmianę ilości urządzeń energetycznych i odbiorczych stałego oświetlenia na terenie Gminy Siechnice ( zmniejszenie lub zwiększenie ) do 15% w trakcie wykonywania umowy w przypadku budowy lub uruchomienia nowych bądź likwidacji istniejących. 6.Konserwacja oświetlenia drogowego dotyczy wszystkich urządzeń oświetlenia drogowego, stały nadzór nad jego prawidłowym funkcjonowaniem oraz dokonywanie okresowych pomiarów eksploatacyjnych oględzin i przeglądów technicznych wynikających z prawa budowlanego. 7. Prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej oraz dziennika zgłoszeń awarii . 8.ilość punktów świetlnych na terenie gminy stanowiących własność gminy Siechnice wynosi 536 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany druk oferty załącznik nr 1. Cena zawarta w ofercie musi uwzględniać wszystkie prace wynikające z dokumentacji. 2) Podpisane oświadczenie (w załączeniu druk o spełnieniu warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 2) UWAGA: Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu (Załącznik nr 2). 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres realizacji zadania (Załącznik nr 3) – jeżeli dotyczy Wykonawcy. 4) Pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), jeżeli zaistnieje taka sytuacja, zgodnie z art. 23 ustawy Pzp. W razie wyboru oferty podmiotów występujących wspólnie, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy – stosownie do art. 23 ust. 4 - umowy regulującej współpracę tych podmiotów – jeżeli dotyczy. 5) Oferta wykonawców wspólne ubiegających się o zamówienie (konsorcjum) musi spełniać następujące wymagania: podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony - to znaczy podpisana przez przedstawiciela konsorcjum, którego upoważnienie do złożenia oferty wynika z dołączonego pełnomocnictwa, udzielonego przez upoważnionych przedstawicieli członków konsorcjum. oświadczenia o spełnieniu warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa każdy wykonawca w zakresie w jakim go dotyczą. 6) Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę i inne dokumenty w imieniu wykonawcy, jeżeli jest to osoba nie wykazana w rejestrze. 7) Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę w imieniu wykonawcy, jeżeli wykonawca występuje jako spółka cywilna a oferta nie jest podpisywana przez członków spółki cywilnej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zaprojektowanie i realizacja robót budowlanych dotyczących przebudowy i dostosowania pomieszczeń ZS nr 2 na potrzeby utworzenia i wsparcia funkcjonowania BCU dla branży elektromobilności
Dodano: 2024-06-26 - Modernizacja infrastruktury drogowej u podnóża Dzikowca
Dodano: 2024-06-25 - Przebudowa/remont ul. Beethovena w Wałbrzychu
Dodano: 2024-06-25 - Przebudowa drogi dojazdowej w Zakładzie Karnym w Strzelinie
Dodano: 2024-06-24 - Remont drogi wojewódzkiej bez numeru – dawna DW 374 w m. Jawor na odcinku od ul. Żwirowej do ul. Wrocławskiej w km. 1+283 – 2+058 oraz wylotów skrzyżowania z drogą powiatową nr 2836D w Zębowicach.
Dodano: 2024-06-24 - Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania pod nazwą: „Budowa hali tenisowej o konstrukcji łukowej w Centrum Treningowym Nr 5 przy ul. Spiskiej 1 we Wrocławiu”
Dodano: 2024-06-21 - Budowa energooszczędnego przedszkola z oddziałem żłobkowym wraz z zagospodarowaniem terenu – ETAP II
Dodano: 2024-06-20 - Modernizacja części dachów budynku Szkoły Podstawowej im. Jerzego Badury w Międzyborzu
Dodano: 2024-06-20 - Modernizacja filii budynku Domu Pomocy Społecznej „Magnolia” w Głogowie – Dom Pomocy Społecznej dla osób niepełnosprawnych intelektualnie przy ul. Norwida 3,
Dodano: 2024-06-20 - Budowa skateparku w miejscowości Dziadowa Kłoda
Dodano: 2024-06-20