Przetargi.pl
Konserwacja systemu oświetlenia ulic, placów i dróg na terenie miasta Kłodzka oraz wykonanie innych robót elektrycznych na rzecz Gminy Miejskiej Kłodzko.

Gmina Miejska Kłodzko ogłasza przetarg

  • Adres: 57-300 Kłodzko, pl. Bolesława Chrobrego 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074/8654600 , fax. 074 8674062
  • Data zamieszczenia: 2014-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kłodzko
    pl. Bolesława Chrobrego 1 1
    57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
    tel. 074/8654600, fax. 074 8674062
    REGON: 00052605000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.klodzko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja systemu oświetlenia ulic, placów i dróg na terenie miasta Kłodzka oraz wykonanie innych robót elektrycznych na rzecz Gminy Miejskiej Kłodzko.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bieżącej konserwacji sytemu oświetlenia ulic placów i dróg na terenie miasta Kłodzka oraz wykonanie innych robót elektrycznych na rzecz Gminy Miejskiej Kłodzko zgodnie z przyjętymi standardami w okresie od dnia zawarcia umowy do 30 listopada 2017 roku. Lokalizacja: teren miasta Kłodzka - oświetlenie uliczne według załącznika nr 8 do SIWZ; Prace będące przedmiotem przetargu będą wykonywane zgodnie z Polskimi Normami, zasadami sztuki budowlanej oraz przepisami branżowymi, w sposób gwarantujący osiągnięcie i, spełnienie wymagań dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony środowiska, właściwych warunków porządkowych i sanitarnych oraz wymagań wynikających z innych obowiązujących przepisów. CHARAKTERYSTYKA TECHNICZNA ZAMÓWIENIA. Zadanie I. Konserwacja systemu oświetlenia ulic, placów i dróg na terenie miasta Kłodzka. Konserwacja objętych ma być 3412 punktów świetlnych wraz z sieciami i liniami zasilającymi kablowymi: Szczegółowe ilości lamp oraz moce źródeł światła określono w załączniku nr 8 do SIWZ. W zakres zlecanych prac podstawowych dla konserwacji jednej lampy wchodzi. 1.Zakupienie i wymiana źródeł światła, bezpieczników w lampach i szafach, drobnych części (oprawki, dławiki, startery itp.), uszkodzonych główek bezpiecznikowych, itp. 2.Czyszczenie opraw i mycie kloszy (250 sztuk rocznie). 3.Wymiana zegarów sterujących (koszty zakupu pokrywa zamawiający). 4.Czyszczenie tabliczek słupowych i wymiana uszkodzonych (250 szt. rocznie). 5.Pionowanie słupów, uzupełnianie napisów i znaków ostrzegawczych. 6.Malowanie słupów (50 sztuk rocznie): 7.Zdejmowanie reklam, znaków kierunkowych (30 sztuk rocznie). 8.Czyszczenie słupów z naklejonych ogłoszeń (30 sztuk rocznie). 9.Czyszczenie, utrzymywanie w dobrym stanie technicznym szaf oświetleniowych. 10.Malowanie szaf oświetleniowych (5 sztuk rocznie). 11.Usuwanie bieżących awarii w szafach oświetleniowych i w słupach (zabezpieczenia, fotokomórki, żarówki, przewody, itp.). 12.Lokalizowanie uszkodzonych kabli. 13.Wymiana opraw oświetleniowych i kloszy dostarczonych lub zleconych do wymiany przez zamawiającego. 14.W przypadku słupa uszkodzonego, stwarzającego zagrożenie, przed przystąpieniem do demontażu wykonawca obowiązany jest, wykonać dokładną dokumentację fotograficzną miejsca oraz słupa i przekazać ją zamawiającemu. 15.W przypadku wykonywania prac na słupach energetycznych wykonawca obowiązany jest wykonywać prace pod napięciem. 16.Wykonywanie generalnych przeglądów stanu technicznego przy udziale zamawiającego dwa razy w roku kalendarzowym. 17.Współudział z ZE w odczytach liczników oświetlenia ulicznego w terminach uzgodnionych z ZE. 18.Na wniosek zamawiającego współudział w uzgadnianiu projektów w zakresie kolizji z siecią oświetlenia ulicznego. 19.Montaż, demontaż, konserwacja i przechowywanie świątecznego oświetlenia iluminacyjnego w okresie uzgodnionym z zamawiającym - do 120 sztuk elementów oraz dekoracja choinki o wysokości około 6 m. wraz z łańcuchami świetlnymi (montaż w grudniu, demontaż w styczniu). 20.Obsługa imprez masowych organizowanych lub współorganizowanych przez zamawiającego w zakresie zabezpieczenia zasilania i oświetlenia (4 imprezy w roku). 21.Dokonywanie inspekcji poprawności działania oświetlenia w porze świecenia oraz zaplanowana naprawa w porze nieświecenia. 22.Prowadzić dokumentację eksploatacji oświetlenia ulicznego i przekazać ją w komplecie zamawiającemu w terminie do 7 dni po zakończeniu umowy. 23.Do obowiązków wykonawcy należy wykonanie co rocznej aktualizacji inwentaryzacji oświetlenia miasta wraz z szafami według stanu na dzień 31 grudnia każdego roku oraz na dzień zakończenia umowy i przekazanie jej zamawiającemu w terminie 7 dni od tej daty. Zadanie II. Roboty nietypowe, roboty awaryjne oraz inne roboty elektryczne. Wykonawca będzie wykonywał roboty nietypowe, roboty awaryjne oraz inne roboty elektryczne na podstawie protokołu typowania robót wystawianego przez Zamawiającego. W zakres Zadania II wchodzi usuwanie wszelkich awarii oświetlenia ulicznego niewymienionych w Zadaniu I oraz wykonywanie innych robót elektrycznych na rzecz Gminy Miejskiej Kłodzko, między innymi: 1.Naprawa elementów świątecznego oświetlenia dekoracyjnego, 2.Montaż elementów oświetlenia dekoracyjnego (powyżej 120 szt objętych wynagrodzeniem ryczałtowym), 3.Wykonanie zasilania do nowo zakupionych elementów świątecznego oświetlenia dekoracyjnego, 4.Konserwacja oświetlenia iluminacyjnego Twierdzy Kłodzkiej (system oświetlenia Twierdzy Kłodzkiej posiada gwarancję do dnia: 25 września 2016 roku). 5.Zasilanie kiosków multimedialnych. 6.Zasilanie zegara mieszczącego się na ul. Grottgera Niżej wymienione prace zostały podane wyłącznie w celu ustalenia wartości składników cenotwórczych: R-g, Kp, Kz, Z. a. Montaż muf kablowych do kabli YAKY 4x25 mm2 (na głębokości 60 cm. w terenie zielonym) szt. 1 b. Wymiana słupów oświetleniowych stalowych (ocynkowane, malowane do 12 m) kpl. 1 c. Wymiana słupów ozdobnych do 10 m kpl. 1 d. Wymiana słupów parkowych do 6 m kpl. 1 e. Wymiana wysięgników do 15 kg kpl. 1 f. Wymiana ziemnych kabli oświetleniowych YAKY 4x25mm2 (na głębokości 60 cm. w terenie zielonym) m. 1 g. Wykonanie pomiarów parametrów elektrycznych kabli pkt. 1 1.Przy wycenie robót ujętych w punktach od a do g należy uwzględnić wyłącznie robociznę niezbędną do ich wykonania. 2.Prace wymienione w Rozdział III Zadanie II należy wycenić do oferty jako kosztorys szczegółowy wg podstaw wyceny przyjętych przez Wykonawcę takich jak np. KNR, KNNR, itd. z uwidocznieniem stawki: R-g, Kp, Kz, Z. 3.Wykonawca robót konserwacyjnych musi posiadać w pełni dyspozycyjną grupę roboczą w celu usuwania występujących awarii oświetlenia oraz mieć możliwość całodobowego zgłaszania informacji o występujących awariach. 4.Wykonawca robót musi posiadać uprawnienia: -do wykonywania prac pod napięciem. -budowlane branży elektrycznej. -eksploatacje E i dozór D -do kierowania ruchem 5.Wykonawca dokona wymiany uszkodzonych źródeł światła w terminie 48 godzin od momentu zgłoszenia niesprawności. 6.Wykonawca udzieli min. 2- letniej gwarancji na wykonany zakres usług liczonej od dnia dokonania odbioru, dotyczy robót Zadania I i II. 7.Wykonawca powinien dysponować odpowiednim potencjałem technicznym. 8.Wykonawca przystąpi do usunięcia skutków kolizji drogowych w trybie awaryjnym- jeśli dotyczą bezpośrednio oświetlenia ulicznego- demontaż słupów, opraw, zabezpieczenie kabli, w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od zgłoszenia (wykonanie dokumentacji zdjęciowej), całkowity czas usunięcia skutków kolizji nie może przekroczyć 24 godzin. 9.Wykonawca we własnym zakresie zabezpiecza materiały, urządzenia, sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia. 10.Wykonywanie robót w kamizelkach odblaskowych. 11.Zamawiający nie udziela zaliczek na poczet wykonania umowy. 12.Przed przystąpieniem do robót Wykonawca zobowiązany jest posiadać uzgodnienia w zakresie gospodarki odpadami na podstawie Ustawy o odpadach. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu Ustawy o odpadach i na nim ciążą wszystkie obowiązki określone w ww. ustawie. 13.Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z usunięciem odpadów z miejsca wytworzenia wraz z wykorzystaniem odpadów i ich unieszkodliwieniem. 14.Wykonawca jest odpowiedzialny za zabezpieczenie obszaru robót zarówno pod kątem przepisów BHP jak i bezpieczeństwa ruchu drogowego i ponosi wszelkie koszty z tym związane. Technologia malowania słupów oraz szaf oświetleniowych: 1.Zamawiający wymaga oczyszczenia powierzchni przeznaczonej do malowania, dwukrotnego malowania farbą podkładową oraz jednokrotnego malowania farbą nawierzchniową. 2.Z powierzchni należy usunąć pył, kurz, tłuszcz, rdzę, ewentualnie starą łuszczącą się farbę i inne zabrudzenia zmniejszające przyczepność farby do podłoża poprzez zmywanie, szczotkowanie, zastosowanie odrdzewiaczy chemicznych, materiałów ściernych - zgodnie z wymaganiami polskich norm. 3.Należy przestrzegać terminów przydatności farby do użytku. 4.Malowanie wykonywać pędzlami, wałkami malarskimi lub metodą natryskową. 5.Słupy i wysięgniki malować farbą nawierzchniową w kolorze RAL-7042. 6.Malowanie słupów, wysięgników i szaf należy wykonać trójwarstwowo stosując system powłokowy zapewniający ochronę antykorozyjną przez okres co najmniej pięciu lat eksploatacji słupów w środowisku miejskim. Łączna grubość systemu powłokowego stosowanego do malowania renowacyjnego słupów stalowych minimum 280 ?m. Systemy powłokowe muszą posiadać co najmniej Rekomendację Techniczną IBDiM. 7.Zabezpieczenie (malowanie) bitumikiem dolnej części słupa od fundamentu do wysokości 0,50 m nad poziom gruntu. 8.Podczas malowania należy odtworzyć numerację słupów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości - 10 000 zł. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust 6 ustawy PZP: -pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.) 2.Wadium wniesione w pieniądzach Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek Zamawiającego GBS w Strzelinie o Kłodzko - 28 9588 0004 7100 1010 2000 0050, z adnotacją Konserwacja systemu oświetlenia ulic, placów i dróg na terenie miasta Kłodzka oraz wykonanie innych robót elektrycznych na rzecz Gminy Miejskiej Kłodzko. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, musi je wpłacić odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. 3.Termin wniesienia wadium upływa wraz z terminem składania ofert. 4.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument winien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem. 5.Zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium przez Zamawiającego określa art.46 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.um.klodzko.pl/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=25
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach