Przetargi.pl
Konserwacja systemów alarmowych

Jednostka Wojskowa Nr 1156 ogłasza przetarg

  • Adres: 61-325 Poznań, ul. Silniki 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (61) 8548 611
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 1156
    ul. Silniki 1 1
    61-325 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. (61) 8548 611
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.31blot.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja systemów alarmowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Konserwacja systemów alarmowych. Szczegółowy zakres podany jest w punkcie 3 SIWZ i zał. nr 5A oraz 5B do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503241003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki, dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ; W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawcy: - posiadali ważną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, - posiadali ważne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego min. III stopnia ( podstawa: art.65 oraz art.67 w związku z art. 76 ustawy z dnia 22 stycznia 1999 roku o ochronie informacji niejawnych). posiadania wiedzy i doświadczenia; dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; sytuacji ekonomicznej i finansowej. b) wykażą brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawcy: - złożyli oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; - przedstawili aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w punkcie a) winien spełniać jeden wykonawca lub wykonawcy wspólnie, warunki określone w punkcie b) o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania winni spełniać wszyscy wykonawcy oddzielnie. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie dołączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń wymaganych w punkcie 6 SIWZ na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy- załącznik 2A; b) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu nie spełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy- załącznik 2B; c) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. d) ważną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego. e) ważne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego min. III stopnia; ( podstawa: art.65 oraz art. 67 w związku z art. 76 ustawy z dnia 22 stycznia 1999 roku o ochronie informacji niejawnych), Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z §4.1. Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 30 grudnia 2009r.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.31blot.sp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach