Jednostka Wojskowa Nr 1156 ogłasza przetarg
- Adres: 61-325 Poznań, ul. Silniki 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. (61) 8548 611
- Data zamieszczenia: 2010-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 1156
ul. Silniki 1 1
61-325 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. (61) 8548 611 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.31blot.com
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja systemów alarmowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Konserwacja systemów alarmowych. Szczegółowy zakres podany jest w punkcie 3 SIWZ i zał. nr 5A oraz 5B do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503241003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki, dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ; W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawcy: - posiadali ważną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, - posiadali ważne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego min. III stopnia ( podstawa: art.65 oraz art.67 w związku z art. 76 ustawy z dnia 22 stycznia 1999 roku o ochronie informacji niejawnych). posiadania wiedzy i doświadczenia; dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; sytuacji ekonomicznej i finansowej. b) wykażą brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawcy: - złożyli oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; - przedstawili aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w punkcie a) winien spełniać jeden wykonawca lub wykonawcy wspólnie, warunki określone w punkcie b) o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania winni spełniać wszyscy wykonawcy oddzielnie. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie dołączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń wymaganych w punkcie 6 SIWZ na zasadzie spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy- załącznik 2A; b) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu nie spełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy- załącznik 2B; c) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. d) ważną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego. e) ważne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego min. III stopnia; ( podstawa: art.65 oraz art. 67 w związku z art. 76 ustawy z dnia 22 stycznia 1999 roku o ochronie informacji niejawnych), Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z §4.1. Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 30 grudnia 2009r.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.31blot.sp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa sprawowania opieki informatycznej nad posiadanym przez Zamawiającego oprogramowaniem Bank Krwi wraz z jego modułami.
Dodano: 2016-02-24 - Usługa inwentaryzacji, konserwacji i naprawy systemów alarmowych.
Dodano: 2015-12-29 - KONSERWACJA, NAPRAWA I SERWIS SYSTEMÓW ALARMOWYCH
Dodano: 2015-02-20 - Usługa sprawowania opieki informatycznej nad posiadanym przez Zamawiającego oprogramowaniem Bank Krwi wraz z jego modułami.
Dodano: 2015-01-27 - Przedmiotem zamówienia jest usługa aktualizacji baz danych na statkach powietrznych dla Jednostki Wojskowej Nr 3293 Powidz.
Dodano: 2014-02-25 - KONSERWACJA, NAPRAWA, MONTAŻ I SERWIS SYSTEMÓW ALARMOWYCH
Dodano: 2014-02-13 - Usługa sprawowania opieki informatycznej nad posiadanym przez Zamawiającego oprogramowaniem Bank Krwi wraz z jego modułami.
Dodano: 2014-01-13 - KONSERWACJA, NAPRAWA, MONTAŻ I SERWIS SYSTEMÓW ALARMOWYCH
Dodano: 2013-03-13 - Przedmiotem zamówienia jest usługa aktualizacji baz danych na statkach powietrznych dla Jednostki Wojskowej Nr 3293 Powidz
Dodano: 2013-02-05 - Przetarg nieograniczony - konserwacja, naprawa i obsługa serwisowa technicznych urządzeń wspomagających ochronę, zwanych systemami alarmowymi
Dodano: 2013-01-25