Przetargi.pl
Dostawa sortów mundurowych leśnika,obuwia i odzieży bhp dla Nadleśnictwa Krzyż 2010 r.

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krzyż ogłasza przetarg

  • Adres: 64-761 Krzyż Wielkopolski, Łokacz Mały ul. Adama Mickiewicza 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2564009, 2564097 , fax. 067 2564561
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krzyż
    Łokacz Mały ul. Adama Mickiewicza 1 1
    64-761 Krzyż Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2564009, 2564097, fax. 067 2564561
    REGON: 57006442900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Leśnictwo

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sortów mundurowych leśnika,obuwia i odzieży bhp dla Nadleśnictwa Krzyż 2010 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów mundurowych leśnika wykonanych według wzorów określonych a Zarządzeniem Nr 57 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 31 maja 1999 r. w sprawie wprowadzenia wzorcowych mundurów i przedmiotów leśnika oraz oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia, b Zarządzeniem nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 25 czerwca 1999 r., w sprawie zasad i norm użytkowania munduru leśnika przez pracowników Lasów Państwowych, c Zarządzeniem nr 34 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 07 czerwca 1999 r. zmieniające zarządzenie nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 25 czerwca 1999 r. w sprawie zasad i norm użytkowania munduru leśnika Lasów Państwowych d Zarządzenie nr 68 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 20 lipca 2001 r. w sprawie określenia rodzajów tkanin jakie mogą być użyte do szycia mundurów leśnika d Zarządzenie nr 68 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 20 lipca 2001 r., w sprawie określenia rodzajów tkanin jakie mogą być użyte do szycia mundurów leśnika e Zarządzenie nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika Wzorce umundurowania wraz z kopiami dokumentacji technicznej są do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 180000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 O zamówienie mogą ubiegać się dostawcy, którzy: a posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia 1 dostawcy wykażą i udokumentują spełnianie wymogów jakościowych w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, potwierdzone posiadaniem certyfikatu wydanego przez Ośrodek Rozwojowo-Wdrożeniowy Lasów Państwowych w Bedoniu lub ważnego 6 miesiące od daty wystawienia upoważnienia dystrybutora do posługiwania się w w certyfikatem. c posiadają niezbędny potencjał techniczny i ekonomiczny do wykonania zamówienia, d dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia e nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia art. 24 ust. 1 i 2 ustawy 2 Ocena spełniania w w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 niniejszej SIWZ Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów ich jest możliwe po upływie terminu składania ofert chyba, że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. 3 Nie spełnienie chociażby jednego z w w warunków skutkować będzie wykluczeniem dostawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą. 4 Dostawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę 5 Dostawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia np konsorcjum W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania a dostawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron wymaga się solidarnej odpowiedzialności dostawców , b w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować że nie podlega wykluczeniu na podstawie art 24 ust 1 pkt 1 do 10 ust 2 pkt 1do 2 c ustawy Prawo zamówień publicznych d dostawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika lidera do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, e wypełniając formularz ofertowy jak również inne dokumenty powołujące się na dostwacę w miejscu np nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum a nie pełnomocnika konsorcjum Uwaga wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem liderem 6 Dostawca w ofercie wskaże które części zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom 7. Dostawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty z zastrzeżeniem art 93 ust 4 ustawy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacje o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć dostawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 1 Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia a wypełniony formularz ofertowy wg załączonego druku b szczegółowy kosztorys ofertowy zawierający ceny jednostkowe netto w rozbiciu na poszczególne przedmioty umundurowania oraz sumę netto wszystkich składników kosztorysu wysokość podatku VAT oraz cenę brutto określoną cyfrowo i słownie po uwzględnieniu podatku VAT 1 pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie konsorcjum 2 aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3 oświadczenie, że dostawcza spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art 22 ust 1 ustawy 4 aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art 24 ust 1 pt 4 do 8 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert dotycząca a osób fizycznych współwłaścicieli spółek, właścicieli firm b urzędujących członków władz osób prawnych a aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art 24 ust 1 pt 9 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające że dostawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że dostawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń że uzyskał zgodę na zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert zaświadczenie spełniania wymogów jakościowych w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, potwierdzone posiadaniem Świadectwa zgodności ze wzorem sortów mundurowych wydanego przez Ośrodek Rozwojowo Wdrożeniowy Lasów Państwowych w Bedoniu lub ważnego 6 miesięcy od daty wystawienia upoważnienia producenta dystrybutora do posługiwania się w w Świadectwem lub równoważny dokument potwierdzający jakość świadczonych dostaw.Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela dostawcę Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie np nie poświadczone przez dostawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie spowoduje wezwanie dostawcy do ich uzupełnienia w terminie określonym przez Zamawiającego art 26 ust 3 ustawy Zamawiający informuje że zgodnie z art 96 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji jeśli dostawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł że nie mogą one być udostępniane. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art 11 ust 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Dz U Nr 47 z dnia 8 czerwca 1993 r. poz. 211 z późn zm rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne technologiczne organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności tzn zastrzegł składając ofertę, iż nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania Stosowne zastrzeżenie wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdej zainteresowanej osoby Zamawiający zaleca aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem tajemnica przedsiębiorstwa lub spięte zszyte oddzielnie od pozostałych jawnych elementów oferty Uwaga: Zastrzeżenie informacji które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ww ustawy skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art 89 ust 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca w szczególności nie może zastrzec informacji dotyczących ceny terminu wykonania zamówienia okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie por art 86 ust 4 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Koszt odbioru sortów
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.lasy.gov.pl/krzyz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach