Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-508 Łódź, ul. Gdańska 100/102
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6373090, 6374224 , fax. 042 6372102
- Data zamieszczenia: 2009-05-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Łodzi
ul. Gdańska 100/102
90-508 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6373090, 6374224, fax. 042 6372102
REGON: 00027816112840 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wimbp.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja starodruków. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie konserwacji starodruków - liczba zadań 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej określone warunki podmiotowe wynikające z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie /spełnia/nie spełnia/w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w pkt. 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnia ww. warunki. Wykonawcy, którzy w określonym przez Zamawiającego terminie/termin składania ofert/ nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub złożą dokumenty zawierające błędy, zostaną na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych wezwani do ich uzupełnienia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - jeżeli dotyczy. Poświadczona za zgodność z oryginałem kopia dyplomu potwierdzająca wykształcenie i uprawnienia konserwatorskie osób biorących udział w postępowaniu. Wykaz wykonanych 2 usług w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - Załącznik nr 5 do SIWZ. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 uPzp.- Załącznik Nr 3 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wimbp.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeglądu oraz konserwacji bram, ramp, śluz, motoreduktorów, szlabanów oraz mycia nawierzchni drogi startowej , naprawa uszkodzeń sztucznych nawierzchni samolotowych
Dodano: 2016-06-07 - Przegląd oraz konserwacja bram, ramp, śluz, motoreduktorów oraz szlabanów
Dodano: 2016-05-12 - Obsługa techniczna obiektu szpitalnego mieszczącego się w Tuszynie, ul. Szpitalna 5
Dodano: 2016-04-11 - Badania dozorowe składów i stacji paliw, roczny przegląd i konserwacja składów i stacji paliw wraz z naprawami
Dodano: 2016-03-07 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 207.000,00 euro prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na: Usługi konserwacji, napraw oraz transmisji sygnałów alarmowych i uszkodzeniowych Systemu Sygnalizacji Pożaru (SSP) oraz usługi konserwacji i napraw systemów sieci niskoprądowych.
Dodano: 2016-01-15 - Usługa: badania dozorowe sprzętu transportowo - dystrybucyjnego, składów i stacji paliw, roczny przegląd i konserwacja składów i stacji paliw wraz z naprawami
Dodano: 2016-01-05 - Usługa: badania dozorowe sprzętu transportowo - dystrybucyjnego, składów i stacji paliw, roczny przegląd i konserwacja składów i stacji paliw wraz z naprawami
Dodano: 2016-01-05 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 207.000,00 euro prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na: Usługi konserwacji, napraw oraz transmisji sygnałów alarmowych i uszkodzeniowych Systemu Sygnalizacji Pożaru (SSP) oraz usługi konserwacji i napraw systemów sieci niskoprądowych
Dodano: 2015-12-29 - Dotyczy: przetargu nieograniczonego na usługi konserwacyjno-naprawcze, niezbędne do utrzymania sortowni odpadów w gotowości
Dodano: 2015-12-17 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 207.000,00 euro prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na: Usługi konserwacji, napraw oraz transmisji sygnałów alarmowych i uszkodzeniowych Systemu Sygnalizacji Pożaru (SSP) oraz usługi konserwacji i napraw systemów sieci niskoprądowych
Dodano: 2015-12-15