Przetargi.pl
Konserwacja sieci oświetleniowej – bieżąca naprawa i przegląd oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Miasto Krosno w 2017r.

Gmina Miasto Krosno ogłasza przetarg

  • Adres: 38400 Krosno, ul. Lwowska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 47 43 306 , fax. 13 47 43 306
  • Data zamieszczenia: 2016-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Krosno
    ul. Lwowska
    38400 Krosno, woj. podkarpackie
    tel. 13 47 43 306, fax. 13 47 43 306
    REGON: 52698900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja sieci oświetleniowej – bieżąca naprawa i przegląd oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Miasto Krosno w 2017r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest konserwacja sieci oświetleniowej – bieżąca naprawa i przegląd oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Miasto Krosno w 2017r. w zakresie: 1. Bieżąca konserwacja oświetlenia ulicznego, placów, iluminacji: a) naprawa opraw, b) wymiana źródeł światła, oprawek, stateczników, układów zapłonowych itp., c) wymiana zabezpieczeń, wkładek topikowych w tablicach bezpiecznikowych i szafach oświetleniowych, d) naprawa, uzupełnienie osłon tabliczek słupowych, e) naprawa szaf oświetleniowych (wymiana zamków, rygli, drzwiczek) oraz aparatury (zegar zabezpieczenia, wyłączniki, styczniki), f) naprawa uszkodzonych kabli, zerwanych linek, g) zabezpieczenia antykorozyjne konstrukcji stalowych, h) badanie skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, i) synchronizacja zegarów sterowniczych, j) mycie kloszy, k) przycinanie gałęzi i konarów w obrębie słupów oświetlenia drogowego wraz z ich uprzątnięciem po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym, l) udostępnianie zasilania elektrycznego na potrzeby imprez okolicznościowych; 2. Konserwacja i naprawa instalacji oświetlenia ulicznego będącego na gwarancji, np. konfigurowanie zegarów sterowniczych, mycie i odśnieżanie kloszy itp. 3. Prace wynikające ze szkód powstałych w wyniku kolizji samochodowych, aktów wandalizmu, kradzieży, a także wymiana opraw LED i innych zleconych robót elektrycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki nr 1 i 2 do SIWZ (Szczegółowa Specyfikacja Techniczna). 4. Wykonawca odpowiedzialny jest za stan techniczny i bezpieczne funkcjonowanie urządzeń oświetlenia ulicznego i ponosi odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich włącznie, w szczególności z tytułu zaciemnienia ulicy lub jej odcinka, za wyjątkiem sytuacji losowych. Wykonawca ma obowiązek pozostawania w całodobowej gotowości (również w dni wolne od pracy i święta) do podjęcia działań związanych z zabezpieczeniem mienia, bezpiecznego użytkowania lub bezpieczeństwa mieszkańców. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić całodobowy dyżur umożliwiający przyjmowanie telefonicznych i mailowych zgłoszeń. 5. Zaleca się, aby wykonawcy dokonali wizji lokalnej terenu w celu zapoznania się ze stanem technicznym zainstalowanych urządzeń oświetleniowych i terenem prac oraz jego otoczeniem i uzyskania wszelkich niezbędnych informacji, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i zawarcia umowy. Wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty wizji lokalnej ponosi wykonawca. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia porozumienia z PGE Dystrybucja i stosowanie się do: - Instrukcji organizacji bezpiecznej pracy przy urządzeniach energetycznych w PGE Dystrybucja S.A. (Załącznik nr 3 do SIWZ), - Instrukcji prac w sieci dystrybucyjnej PGE Dystrybucja S.A. z udziałem firm zewnętrznych (Załącznik nr 4 do SIWZ). 7. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności związanych z przedmiotem zamówienia, a w szczególności: - wymiana źródeł światła, - wymiana opraw, - wymiana uszkodzonych aparatów elektrycznych, - synchronizacja urządzeń sterowniczych, - wymiana uszkodzonych przewodów i kabli. Zgodnie z art. 36 ust. 2 pkt 8 a) ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający określa następujący sposób wykonania zamówienia i dokumentowania zatrudnienia ww. osób: a) wykonawca lub podwykonawca zobowiązuje się, że wszystkie osoby wykonujące opisane w pkt 7 czynności w zakresie realizacji zamówienia (tj. osoby skierowane do wykonywania zamówienia przez wykonawcę lub podwykonawcę) będą w okresie realizacji umowy zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.); b) wykonawca najpóźniej na 2 dni przed przystąpieniem do wykonywania czynności, o których mowa w pkt 2.2.7, jest zobowiązany do przedstawiania Zamawiającemu danych osób, które będą te czynności wykonywać (imię i nazwisko, rodzaj wykonywanych czynności, oznaczenie pracodawcy) w formie wykazu; c) w przypadku zmiany osób skierowanych do wykonywania zamówienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, wykonawca jest zobowiązany każdorazowo do aktualizacji i zmiany wykazu, o którym mowa w pkt b), w terminie 5 dni od zaistnienia zmiany. Zmiana wykazu następuje poprzez złożenie przez wykonawcę nowego wykazu zawierającego aktualne dane; d) Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania zamówienia w celu weryfikacji wykonywania przez wykonawcę lub podwykonawcę obowiązku wskazanego w pkt a) wykonawca zobowiązany jest umożliwić Zamawiającemu przeprowadzenie takiej kontroli, w tym udzielić niezbędnych wyjaśnień, informacji oraz przedstawić dokumenty pozwalające na sprawdzenie realizacji przez wykonawcę obowiązków wskazanych w niniejszym punkcie; e) wykonawca zobowiązuje się do uzyskania od osób, których dane osobowe zamierza przekazać Zamawiającemu, zgody na przetwarzanie danych osobowych w zakresie przekazywanych informacji, w związku z realizacją niniejszej zamówienia; f) niezależnie od obowiązku zapłaty kar umownych, o których mowa we wzorze umowy, skierowanie - do wykonywania czynności określonych w pkt 7 - osób niezatrudnionych na podstawie umowy o pracę, stanowić będzie podstawę do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie wykonawcy;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach