Przetargi.pl
Utrzymanie, bieżące naprawy, konserwacja i przeglądy infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Miasto Krosno w 2024 r.

Gmina Miasto Krosno ogłasza przetarg

  • Adres: 38-400 Krosno, Lwowska 28a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Krosno
    Lwowska 28a
    38-400 Krosno, woj. podkarpackie
    REGON: 370440809
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie, bieżące naprawy, konserwacja i przeglądy infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Miasto Krosno w 2024 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie, bieżące naprawy, konserwacja i przeglądy infrastruktury oświetleniowej będącej we władaniu Gminy Miasto Krosno na terenie Krosna w 2024 r. między innymi w zakresie:- Sieci wydzielone n/n; kablowa i napowietrzna - WO, - Sieci wspólne z siecią rozdzielczą n/n PGE Dystrybucja S.A. RE Krosno, - Oświetlenia: drogowe, parkowe, mosty-wiadukty, iluminacje, wiaty przystankowe, w tym:- Punktów (opraw) oświetleniowych w ilości 7130 szt. - Słupy oświetleniowe w ilości 5630 szt.- Szafy sterowania w ilości 201 szt.- Rozdzielnie n/n stacjonarne i wysuwane w ilości 15 szt.- Oświetlenie mostów i wiaduktów w ilości 30 punktów.- Autonomiczne punkty oświetleni, w ilości 19 szt.- Zasilanie i oświetlenie wiat przystankowych w ilości 14 szt.- Iluminacja obiektów: naświetlacze, podświetlenie doziemne w ilości  150 pkt.- System sterowania oświetlenia z komunikacją na kartach SIM - 191 pozycji.2. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą:1) Zakresu rzeczowego (załącznik nr 1 do SWZ), wraz z integralnymi załącznikami:a) Instrukcja eksploatacji urządzeń oświetlenia ulicznego Gminy Miasto Krosno (załącznik nr 1 Zakresu rzeczowego),b) Wytyczne dla urządzeń oświetlenia ulicznego Gminy Miasto Krosno (załącznik nr 2 Zakresu rzeczowego),c) Wykazu urządzeń oświetlenia Gminy Miasto Krosno (załącznik nr 3 Zakresu rzeczowego);2) Wzoru umowy (załącznik nr 2 do SWZ). 3. Wykonanie przedmiotu zamówienia polega na wykonaniu:- prac rozliczanych ryczałtem, w tym awaryjnych i planowych,- prac zleconych. 3.1. Prace awaryjne i planowe są wykonywane na podstawie wynagrodzenia ryczałtowego.3.2. Prace zlecone są wykonywane na podstawie zatwierdzonych kosztorysów sporządzonych w oparciu o normy KNR, KNNR i nośniki cenotwórcze tj. R, KO, Z, KZ oraz ceny maszynogodzin pracy zastosowanego sprzętu określone w formularzu oferty.4. Zamawiający, zgodnie z art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane niżej czynności - za wyjątkiem osób pełniących tzw. samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane: a) pracowników niższego szczebla technicznego – organizowanie i realizacja usługi; b) pracowników fizycznych – bezpośrednie wykonywanie usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6 000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Pzp oraz art. 98 ust. 2 ustawy.3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.4. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 2–4, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.Wykonawca zobowiązany jest wnieść takie wadium przed upływem terminu składania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w formie oryginalnego elektronicznego dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do wystawienia dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej).Niedopuszczalne jest złożenie skanu dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym.Oryginał wadium, sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta, nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem na rachunek Zamawiającego w banku Pekao S.A. 64 1240 1792 1111 0010 6150 0157.Posłużenie się przez ustawodawcę sformułowaniem „wpłacać przelewem” jest równoznaczne z koniecznością zaksięgowania środków pieniężnych na wyżej wskazanym rachunku przed upływem terminu składania ofert.5. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:1) upływu terminu związania ofertą;2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.6. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;2) którego oferta została odrzucona;3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w niniejszym punkcie, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż zrealizował/realizuje należycie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną usługę odpowiadającą rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, obejmującą konserwację co najmniej 2 000 szt. punktów świetlnych i co najmniej 30 szaf sterowania wyposażonych w sterowniki astronomiczne sterowane z poziomu przeglądarki internetowej realizowane w ramach jednego zamówienia.Okres 3 lat, o którym mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.2) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż dysponuje następującymi osobami:a) co najmniej jedną osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne SEP lub innych uprawnionych jednostek kwalifikacyjnych w zakresie eksploatacji do 1 kV.W przypadku, gdy remonty będzie wykonywać więcej niż jedna osoba, to każda z tych osób winna posiadać ww. świadectwo.b) co najmniej jedną osobą posiadającą zaświadczenie kwalifikacyjne do pomiarów instalacji elektrycznych.Zamawiający wymaga, aby przy każdej interwencji była obecna osoba posiadająca ww. zaświadczenie.c) co najmniej jedną osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne SEP lub innych uprawnionych jednostek kwalifikacyjnych w zakresie dozoru do l kV.Zamawiający wymaga, aby przy każdej interwencji była obecna osoba posiadająca ww. świadectwo.d) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.Ww. osoba będzie pełnić rolę kierownika prac.e) co najmniej jedną osobą posiadającą ważne upoważnienie do czynności łączeniowych lokalnego OSD (w przypadku Miasta Krosna PGEd).W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek można spełnić łącznie.Zamawiający informuje, że posiadane przez osoby, o których mowa w ppkt 2) uprawnienia w wymaganym zakresie, stosownie do wymagań określonych w ogłoszeniu i SWZ powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. Osoby, które posiadają uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego odpowiednie do realizacji przedmiotu zamówienia, do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie wykazują te dokumenty, jako obowiązujące.Zamawiający dopuszcza również możliwość uznania uprawnień wynikających z innych niż krajowe przepisów np. treści dyrektyw, zawartych umów międzynarodowych i innych przepisów, które potwierdzą spełnianie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza, odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.3) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia, tj.:a) samochodowy podnośnik montażowy (koszowy) – min. 1 szt.b) dźwig samojezdny ok. 6 t – 1 szt.c) samochód specjalny z platformą do 3,5 t – min. 1 szt.d) samochód serwisowy – środek transportu – min. 1 szt.e) mikrokoparka – 1 szt.f) przecisk hydrauliczny do wykonywania przepychów pod drogami – min. 1 szt.g) urządzenie do zagęszczania gruntu – min. 1 szt.,h) sprzęt i narzędzia do wykonywania prac pod napięciem do 1 kV – min. 1 kpl,i) sprzęt kontrolno-pomiarowy w tym:• miernik do pomiaru skuteczności izolacji – min. 1 szt.• miernik do pomiaru skuteczności ochrony przeciwporażeniowej – min. 1 szt.• lokalizator uszkodzeń kabli ziemnych – min. 1 szt.• wskaźnik napięcia – min. 1 szt.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek można spełnić łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-11

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach