Przetargi.pl
KONSERWACJA, SERWIS BIEŻĄCY I USUWANIE AWARII INSTALACJI I URZĄDZEŃ SYSTEMÓW SYGNALIZACJI POŻARU ORAZ SYSTEMÓW ODDYMIANIA ZNAJDUJACYCH SIĘ NA TERENACH KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 26 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W ZEGRZU

26 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 05-131 Zegrze, ul. Juzistek 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261 883 896 , fax. 261 883 868
  • Data zamieszczenia: 2016-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Juzistek 2 2
    05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
    tel. 261 883 896, fax. 261 883 868
    REGON: 14291704000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KONSERWACJA, SERWIS BIEŻĄCY I USUWANIE AWARII INSTALACJI I URZĄDZEŃ SYSTEMÓW SYGNALIZACJI POŻARU ORAZ SYSTEMÓW ODDYMIANIA ZNAJDUJACYCH SIĘ NA TERENACH KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 26 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W ZEGRZU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest konserwacja, serwis bieżący i usuwanie awarii instalacji i urządzeń systemów sygnalizacji pożaru oraz systemów oddymiania mająca na celu utrzymanie w ciągłym dozorze obiektów znajdujących się na terenach kompleksów wojskowych będących na zaopatrzeniu 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego (26 WOG) w Zegrzu.2.Konserwacja instalacji i urządzeń systemów sygnalizacji pożaru obejmuje stały nadzór nad całokształtem działania urządzeń, gwarantować ma utrzymanie urządzeń w sposób zapewniający niezawodne i prawidłowe ich funkcjonowanie. 3.W/w zakres czynności należy wykonywać nie mniej niż 1 raz na 3 miesiące. 4.W budynkach nr 4 i 129 w Grupie Zabezpieczenia Wesoła konserwację należy rozpocząć od 1 maja 2016r. 5.Prace konserwacyjne należy wykonywać w czasie normalnych dni roboczych poniedziałek - czwartek w godz. 7.00-15.00, w piątek 7.00 -13.00, a w koniecznych przypadkach także poza normalnym czasem pracy tzn. 15.00 - 7.00.6.Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na części: ilość części 2. Część I - Poufne; Część II - Zastrzeżone. 7.W celu rzetelnego przygotowania oferty Wykonawca może przeprowadzić wizję lokalną. Termin wizji należy uzgodnić telefonicznie z Kierownikami Sekcji Obsługi Infrastruktury (SOI) wskazanymi poniżej: Kierownik SOI Białobrzegi - tel. 261 887 533; Kierownik SOI Kazuń - tel. 261 861 065; Kierownik GZ Legionowo - tel. 261 866 480; Kierownik SOI Przasnysz - tel. 261 371 114; Kierownik SOI Ostrów Mazowiecka - tel. 261 384 717; Kierownik SOI Rembertów - tel. 261 815 068; Kierownik SOI Wesoła - tel. 261 812 194; Kierownik SOI Zegrze - tel. 261 883 405; w godz. 8.00-15.00 od poniedziałku do czwartku, w godz. 8.00-12.00 w piątek. Osoby skierowane do wykonania wizji lokalnej przez Wykonawców muszą okazać upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli - ZASTRZEŻONE lub poświadczenie bezpieczeństwa osobowego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli - POUFNE oraz zaświadczenie o odbytym przeszkoleniu z zakresu informacji niejawnych.WYMAGANIA DOTYCZĄCE CZĘŚCI I i II ZAMÓWIENIA: 1.Zestawienie urządzeń systemów sygnalizacji pożaru oraz systemów oddymiania przewidzianych do objęcia stałą usługą konserwacyjną zawiera wykaz urządzeń zamieszczony w załączniku nr 2, 2a. 2.Zakres przedmiotu zamówienia (robót konserwacyjnych i napraw) obejmuje: sprawdzenie centrali zgodnie z procedurą jej obsługi;sprawdzenie poprawności działania każdego urządzenia transmisji alarmu przy współpracy z alarmowym centrum odbiorczym - sprawdzenie działania linii dozorowych;sprawdzenie poprawności działania wszystkich czujek łącznie z urządzeniami uruchamianymi ręcznie; sprawdzenie układów liniowych według zaprogramowanych wariantów; przetestować elementy w liniach dozorowych;sprawdzenie działania systemu alarmowania ppoż. poprzez zainicjowanie pożaru w każdej linii dozorowej;kontrola urządzeń wchodzących w skład systemu pod względem uszkodzeń mechanicznych oraz ich czyszczenie;kontrola mocowania okablowania całego systemu; sprawdzenie poprawności działania akustycznego sygnalizatora alarmowego;sprawdzenie poprawności działania zasilaczy;sprawdzenie zasilania podstawowego (pomiar napięcia);sprawdzenie sygnalizacji braku źródła podstawowego i rezerwowego;sprawdzenie stanu zapasowych źródeł zasilania (kontrola napięcia ładowania akumulatorów oraz ich stan naładowania);konserwacja zacisków akumulatorów;konserwacja zacisków, styków i złącz elektrycznych;sprawdzenie stanu połączeń przewodu ochronnego;wymiana uszkodzonych wskaźników (żarówki lub diody typu LED), bezpieczników, oporników oraz szybek do przycisków typu ROP;naprawa systemu, który uległ awarii, prowadzenie Książki Pracy Systemu - wpisywanie uwag o stanie technicznym; sporządzanie protokołów przeglądu z oceną stanu technicznego; sporządzanie protokołów kontroli szczelności izotopowych czujek dymu; w przypadku zainstalowanych izotopowych czujek dymu, należy 1 raz w roku dokonywać pomiaru szczelności źródła promieniotwórczego i sporządzić protokół z pomiaru.Dodatkowo podczas konserwacji systemów oddymiania: sprawdzenie działania linii sterujących wentylacyjnych,sprawdzenie transmisji danych między płytami i modułami,regulacje części ruchomych oraz ich przesmarowanie, sprawdzenie umocowania siłownika,sprawdzenie poprawności otwierania klap (testowanie siłownika poprzez uruchomienie go z centralki lub przycisku oddymiającego),naprawa systemu, który uległ awarii.3.Pozostałe wymagania: 1)Wykonawca podejmie czynności związane z naprawą zepsutego urządzenia w ciągu 24 godzin od chwili powiadomienia przez Zleceniodawcę o niesprawności urządzenia. O konieczności wymiany zużytych podzespołów lub części należy bezzwłocznie powiadomić użytkownika stosownym protokołem zużycia. Materiały pochodzące z wymiany w czasie konserwacji lub naprawy traktowane są jako odpad, którego wytwórcą jest Wykonawca, i który jest zobowiązany do usunięcia i poddania unieszkodliwieniu zgodnie z obowiązującymi przepisami z zakresu ochrony środowiska.2)W przypadku konieczności usunięcia awarii i dokonania naprawy Wykonawca jest obowiązany do:wystąpienia do Zamawiającego o zgodę na zakup części zamiennych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania urządzeń, zapewnienia dostawy części zamiennych (części nowych, oryginalnych),bezpłatny montaż części.3)Dla każdego systemu Wykonawca założy Książkę Pracy Systemu, do której należy wpisywać zakres dokonanych czynności konserwacyjnych i naprawczych z wyszczególnieniem wymienionych części. W Książce Pracy Systemu powinny widnieć nazwiska uprawnionych konserwatorów Wykonawcy mogących dokonywać w niej wpisów. Każdy wpis do książki konserwacyjnej powinien być potwierdzony przez pracownika upoważnionego przez Zamawiającego. Książka po zakończeniu umowy powinna pozostać u Zamawiającego.4)Wszelkie prace związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zgodnie z przepisami bhp i zasadami pracy na terenach wojskowych. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej na terenie objętym przedmiotem zamówienia, celem uzyskania wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, zawarcia umowy oraz wykonania zamówienia. Wszelkie pozyskane informacje Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy niezależnie od wyniku przetargu (wyboru oferenta) oraz ponosi z tego tytułu odpowiedzialność. Wszelkie koszty związane z dokonaniem wizji lokalnej ponosi Wykonawca na własne ryzyko. 5)Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę dla każdej z części lub na całość zamówienia. Pełna oferta częściowa musi zawierać wszystkie pozycje asortymentowe wymienione w załącznikach 2 i 2a do SIWZ. 6)Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa projekt umowy stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ (odpowiednio do części).7)Przed przystąpieniem do realizacji usługi, Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu aktualny wykaz pracowników (zleceniobiorców) w tym osobę nadzorującą oraz pracowników wykonujących pracę. 8)W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, tj. oferty przewidującej odmienny niż określony w niniejszej SIWZ sposób wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 22 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: Część I : 1 590, 00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset dziewięćdziesiąt złotych); Część II : 2 300,00 zł ( słownie: dwa tysiące trzysta złotych). W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część, wartość wadium winna być nie mniejsza niż suma wartości wadium dla tych części. 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, wskazanym w Rozdziale XIV SIWZ. 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą, określony w Rozdziale XII SIWZ. 4.W wypadku niewniesienia wadium, wniesienia go w innej niż wymaganej prawem formie oraz wniesienia wadium w innej niż określonej przez Zamawiającego wysokości, Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, stosownie do art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. 5.Wadium może być wnoszone w następujących formach: 5.1.w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, numer rachunku NBP OWarszawa nr: 20 1010 1010 0019 1913 9130 0000 o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy; 5.2.w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 5.3.w gwarancjach bankowych; 5.4.w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5.5.w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2014 r., poz. 1804). 6.Dokumenty, o których mowa w ust. 5, pkt 5.1. - 5.5. muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Gwarancje określone w ust. 5 pkt 5.3. - 5.4. muszą być złożone w formie oryginału i powinny zawierać następujące elementy: 6.1.bezwarunkowe zobowiązanie banku lub firmy ubezpieczającej do zapłaty sumy wadium na wezwanie Zamawiającego, 6.2.informację dotyczącą postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji, 6.3.wskazanie sumy gwarancyjnej, 6.4.wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji, 6.5.wskazanie Wykonawcy, czyli zleceniodawcy gwarancji, 6.6.określenie terminu ważności gwarancji. 7.Poręczenia określone w ust. 5, pkt 5.2. oraz 5.5., muszą być złożone w formie oryginału i powinny zawierać następujące elementy: 7.1.wskazanie podmiotu, za który bank lub podmioty, o których mowa w art. 6 b, ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2014 r., poz. 1804) precyzyjne wskazanie zobowiązania będącego przedmiotem poręczenia, 7.2.precyzyjne wskazanie zobowiązania będącego przedmiotem poręczenia, 7.3.kwoty, do wysokości której bank - poręczyciel lub podmioty, o których mowa art. 6 b, ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2014 r., poz. 1804) będą zobowiązane, 7.4.wskazanie terminu, z którego upływem wygasa zobowiązanie, przy czym poręczenie o charakterze terminowym nie może zostać odwołane. 8.Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - na wykonanie konserwacji, serwisu bieżącego i usuwanie awarii instalacji i urządzeń systemów sygnalizacji pożaru oraz systemów oddymiania znajdujących się na terenach kompleksów wojskowych administrowanych przez 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zegrzu. Sprawa nr ZP/103/2015. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie kopii dokumentu do oferty, a oryginał dokumentu należy zdeponować przed terminem składania ofert w kasie Zamawiającego. 9.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy, określa art. 46 ustawy Pzp. 10.Zamawiający informuje, iż kasa mieści się pod adresem Zamawiającego w budynku 220 w pokoju nr 168 i czynna jest: od poniedziałku do czwartku od 10.00 - 13.00, piątek od 10.00 - 12.00

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji na usuwanie awarii
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.26wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach