Przetargi.pl
Konserwacja powierzchni marmurowych w Kancelarii Sejmu

Kancelaria Sejmu RP ogłasza przetarg

  • Adres: 00-902 Warszawa, ul. Wiejska 4/6/8
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6942098 , fax. 022 6942098
  • Data zamieszczenia: 2013-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Sejmu RP
    ul. Wiejska 4/6/8 4/6/8
    00-902 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6942098, fax. 022 6942098
    REGON: 00110334000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejm.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Kancelaria Sejmu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja powierzchni marmurowych w Kancelarii Sejmu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja powierzchni marmurowej (posadzki i schodów) o łącznej powierzchni ok. 5 000 m2. 2. Usługa konserwacji obejmuje czynności w zakresie: 1) polerowania bezpyłowego i innych koniecznych czynności czyszczących, 2) renowacji bazowej (wg potrzeb) powierzchni marmurowych (płaskiej posadzki oraz przednóżka i podstopnicy schodów), obejmująca proces technologiczny z zastosowaniem polerowania tarczami diamentowymi, tj.: a) szlifowanie zgrubne w celu zlikwidowania głębokich uszkodzeń i zniwelowania nierówności pomiędzy płytami marmurowymi oraz uzupełnienie spoin między płytami w kolorze zbliżonym do koloru płyt marmurowych, b) naprawy ubytków i mikropęknięć masami szpachlowymi do marmuru, c) polerowanie powierzchni posadzki zamykające pory w kamieniu do uzyskania połysku powierzchni i wydobywające kolor kamienia (krystalizacja) d) impregnacja hydrofobowa, chroniąca przed przebarwieniami kamienia, e) mycie i polerowanie końcowe powierzchni płaskich oraz impregnacja schodów środkiem antypoślizgowym. 3. Zakończeniem konserwacji będzie osiągnięcie gładkości nie mniejszej niż 60 jednostek, sprawdzonej w miejscach wybranych losowo przez Zamawiającego, mierzonej urządzeniem IG 330 firmy Sanwa Kenma, będącym w posiadaniu Zamawiającego i potwierdzenie tego faktu protokołem odbioru, podpisanym przez Zamawiającego i Wykonawcę. 4. Informacje dodatkowe: 1) czas pracy zostanie uzgodniony w trybie roboczym z Zamawiającym, jednak wszelkie czynności mokre i hałaśliwe mogą być wykonywane tylko w godzinach 2000 - 600 w dniach, w których nie odbywają się posiedzenia Sejmu. Jeśli prace na danym obszarze będą musiały trwać dłużej niż jedną noc, to Wykonawca musi tak przygotować stan posadzki, aby nie był utrudniony ruch pieszy w godz. 800 - 2000. Wykonawca będzie obowiązany wykonywać większość prac w dni ustawowo wolne od pracy, bez dodatkowego wynagrodzenia, 2) Zamawiający uprzedzi Wykonawcę o terminie, zakresie prac oraz powierzchni do konserwacji co najmniej na 14 dni kalendarzowych przed terminem rozpoczęcia wykonywania pracy, 3) Wykonawca wykona usługę z wykorzystaniem własnych urządzeń i materiałów. Materiały i urządzenia muszą posiadać certyfikaty i odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami, 4) Wykonawca musi zapewnić warunki bezpieczeństwa i zabezpieczenie prac niebezpiecznych zgodnie z przepisami ogólnymi i przepisami obowiązującymi na terenie Kancelarii Sejmu, 5) Wykonawca zapozna się i będzie przestrzegał przepisów administracyjnych, porządkowych, bhp, ppoż. i innych obowiązujących na terenie Kancelarii Sejmu, 6) Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenie niezbędne do przechowywania sprzętu służącego do realizacji usługi konserwacji powierzchni marmurowej, 7) Zamawiający dopuszcza wykonywanie rocznej konserwacji powierzchni marmurowych w etapach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 500000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejm.gov.pl/kancelaria
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach