34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie ogłasza przetarg
- Adres: 35-111 Rzeszów, Krakowska
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 261 15 56 59, , fax. 261 15 63 85
- Data zamieszczenia: 2020-03-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
Krakowska 11 B
35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 261 15 56 59, , fax. 261 15 63 85
REGON: 18069037300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://34wog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: MON - Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja pokrycia dachu budynku Nr 32 oraz węzłów sanitarnych budynku Nr 1 w Rzeszowie ul. Lwowska 5 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi Konserwacja pokrycia dachu budynku Nr 32 oraz węzłów sanitarnych budynku Nr 1 w Rzeszowie ul. Lwowska 5. 2. W szczególności, podczas wykonywania prac konserwacyjnych, zostaną wykonane następujące roboty: 1) BRANŻA BUDOWLANA Budynek nr 32 Mycie pokrycia dachowego z blachy trapezowej malowanej Czyszczenie poprzez szczotkowanie mechaniczne pokrycia dachowego Odtłuszczenie pokrycia dachowego Malowanie natryskiem pokrycia dachowego farbą antykorozyjną II krotne Malowanie rynien i rur farbą podkładowa i nawierzchniową Dokręcenie i uszczelnienie mocowania pokrycia dachu Budynek nr 1 o Węzeł sanitarny parter pomieszczenia Nr 1 – 5 Wykucie z muru ościeżnic i demontaż skrzydeł drzwiowych Skucie okładzin ściennych z płytek oraz tynku Demontaż sufitu podwieszonego Demontaż istniejącej posadzki z płytek wraz z podkładem Demontaż kabin WC a AL. Wykucie otworu na drzwi do pomieszczenia Nr 5 WC kobiet od strony korytarza Montaż nadproża do pomieszczenia Nr 5 Zamurowanie otworu drzwiowego do pomieszczenia Nr 5 WC kobiet od strony przedsionka pomieszczenie Nr 1 Usunięcie i utylizacja materiałów z rozbiórki Montaż nowych ościeżnic i skrzydeł drzwiowych łazienkowych Wykonanie tynku ścian Uszczelnienie pomieszczeń mokrych ścian i posadzek powłoką hydroizolacją Licowanie ścian płytkami wysokiej klasy Gładzie gipsowe ścian nad płytkami Obudowy pionów kanalizacyjnych płytą g/k wodoodporną Dwukrotne malowanie ścian farbą emulsyjną do pomieszczeń mokrych Montaż stropu podwieszonego kasetonowego wkład wodoodporny 60 x 60 Podkład betonowy pod posadzkę Izolacja przeciwwodna posadzki Warstwa wyrównawcza pod posadzki Posadzka z płytek antypoślizgowych wysokiej klasy Wklejenie luster nad umywalkami w kombinacji z płytkami ściennymi Montaż Kabin WC z płyt HPL systemowych z dwoma drzwiami oraz osłony –pisuar o Węzeł sanitarny I piętro pomieszczenia Nr 1 – 7 Wykucie z muru ościeżnic i demontaż skrzydeł drzwiowych Skucie okładzin ściennych z płytek oraz tynku Demontaż sufitu podwieszonego Demontaż istniejącej posadzki z płytek wraz z podkładem Rozbiórka kabin WC z cegły Demontaż naświetli z luksferów Usunięcie i utylizacja materiałów z rozbiórki Zamurowanie otworów po luksferach Montaż nowych ościeżnic i skrzydeł drzwiowych łazienkowych Wykonanie tynku ścian Uszczelnienie pomieszczeń mokrych ścian i posadzek powłoką hydroizolacją Licowanie ścian płytkami wysokiej klasy Gładzie gipsowe ścian nad płytkami Obudowy pionów kanalizacyjnych płytą g/k wodoodporną Dwukrotne malowanie ścian farbą emulsyjną do pomieszczeń mokrych Montaż stropu podwieszonego kasetonowego wkład wodoodporny 60 x 60 Podkład betonowy pod posadzkę Izolacja przeciwwodna posadzki Warstwa wyrównawcza pod posadzki Posadzka z płytek antypoślizgowych wysokiej klasy Wklejenie luster nad umywalkami w kombinacji z płytkami ściennymi Montaż Kabin WC z płyt HPL systemowych z dwoma drzwiami oraz osłony -pisuar o Węzeł sanitarny II piętro pomieszczenia Nr 1 – 7 Wykucie z muru ościeżnic i demontaż skrzydeł drzwiowych Skucie okładzin ściennych z płytek oraz tynku Demontaż sufitu podwieszonego Demontaż istniejącej posadzki z płytek wraz z podkładem Demontaż kabin WC a AL. Demontaż naświetli z luksferów Zamurowanie otworów po luksferach Wykucie otworu na drzwi do pomieszczenia Nr 5 WC kobiet od strony korytarza Montaż nadproża do pomieszczenia Nr 5 Zamurowanie otworu drzwiowego do pomieszczenia Nr 5 WC kobiet od strony przedsionka pomieszczenie Nr 6 Usunięcie i utylizacja materiałów z rozbiórki Montaż nowych ościeżnic i skrzydeł drzwiowych łazienkowych Wykonanie ścianki gr.10 cm z płyt g/k wodoodporne w pomieszczeniu Nr 1 Wykonanie tynku ścian Uszczelnienie pomieszczeń mokrych ścian i posadzek powłoką hydroizolacją Licowanie ścian płytkami wysokiej klasy Gładzie gipsowe ścian nad płytkami Obudowy pionów kanalizacyjnych płytą g/k wodoodporną Dwukrotne malowanie ścian farbą emulsyjną do pomieszczeń mokrych Montaż stropu podwieszonego kasetonowego wkład wodoodporny 60 x 60 Podkład betonowy pod posadzkę Izolacja przeciwwodna posadzki Warstwa wyrównawcza pod posadzki Posadzka z płytek antypoślizgowych wysokiej klasy Wklejenie luster nad umywalkami w kombinacji z płytkami ściennymi Montaż Kabin WC z płyt HPL systemowych z dwoma drzwiami oraz osłony -pisuar 2) BRANŻA ELEKTRYCZNA Węzły sanitarne – parter, I piętro, II piętro Demontaż instalacji elektrycznej Zakres robót obejmuje demontaż instalacji elektrycznej oświetlenia podstawowego, gniazd wtyczkowych, osprzętu Montaż instalacji elektrycznej Remontowane pomieszczenia wyposażone będą w nowo wykonane instalacje oświetlenia podstawowego, gniazd wtyczkowych 230V + Z, zasilania wentylatorków łazienkowych. 3) BRANŻA SANITARNA Instalacja wodociągowa w sanitariatach na parterze, I piętrze oraz II piętrze budynku nr 1 zdemontować instalację wodociągową – zdemontować tylko podejścia, zawory oraz przybory sanitarne część instalacji wodociągowej tj. podejścia i niezbędne odcinki wykonać nowe z rur stalowych ocynkowanych oraz zaizolować 3. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób bezpośrednio wykonujących roboty budowlane objęte przedmiotem umowy przez cały okres ich trwania, z wyłączeniem kierownika budowy (robót). 2) Zamawiający wymaga, aby osoby, o których mowa w ust. 3 pkt. 1 niniejszego rozdziału posiadały odpowiednie kwalifikacje oraz aktualne badania lekarskie i szkolenie BHP. 3) W trakcie realizacji umowy Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez niego lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 3 pkt. 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu określone przez niego, spośród wskazanych poniżej, dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób, o których mowa w ust. 3 pkt. 1 niniejszego rozdziału: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty budowlane objęte przedmiotem umowy. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że roboty budowlane objęte przedmiotem umowy były (są) wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi w powyższym zakresie przepisami (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 4. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych (art. 29 ust. 5 ustawy Pzp) – zakres przewidywanych robót w budynku w pomieszczeniach ogólnodostępnych, zawarty w opisie przedmiotu zamówienia uwzględnia kryteria dostępności dla osób fizycznych w tym dla pracowników Zamawiającego oraz osób niepełnosprawnych. Zamieszczony opis przedmiotu zamówienia nie dyskryminuje żadnej z grup społecznych. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wyżej wskazanego zakresu robót przedstawiony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 9 do SIWZ), Przedmiarach robót (Załącznik nr 10 do SIWZ), Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Załącznik nr 11 do SIWZ) i Rysunkach technicznych (Załącznik nr 12 do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na pełny okres związania Ofertą na kwotę/wartość: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100); 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego prowadzony przez Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Rzeszowie nr 30 1010 1528 0018 9213 9120 2000 – z adnotacją „wadium w postępowaniu nr ZP/30/2020, NIP [Wykonawcy].
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy, dowód wniesienia wadium, ew. pełnomocnictwo w oryginale lub jako kopia notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont kaplicy p.w. Św. Andrzeja Boboli w Końskiem
Dodano: 2024-04-29 - Modernizacja Systemu Sygnalizacji Pożarowej (SSP) w budynku będącym siedzibą Podkarpackiego Urzędu Celno - Skarbowego w Przemyślu położonego w Jaśle przy ul. 3-go Maja 30
Dodano: 2024-04-10 - Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Wilczej Woli
Dodano: 2024-03-01 - Prace remontowo - konserwatorskie przy budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Tadeusza Kościuszki w Ropczycach
Dodano: 2024-02-20 - Budowa hali sportowej z boiskiem wielofunkcyjnym przy PSP Nr 1 w Stalowej Woli
Dodano: 2024-02-09 - Remont lokali mieszkalnych stanowiących mieszkaniowy zasób gminny położonych w Stalowej Woli przy ul. Sobieskiego 11 m. 1 oraz Kochanowskiego 12 m. 2.
Dodano: 2023-12-15 - Remont lokali mieszkalnych stanowiących mieszkaniowy zasób gminny położonych w Stalowej Woli przy ul. Sobieskiego 11 m. 1 oraz Kochanowskiego 12 m. 2.
Dodano: 2023-10-18 - „Remont pomieszczeń na parterze i I piętrze w budynku Sądu Okręgowego w Krośnie przy ul. Kletówki 27a”
Dodano: 2023-10-04 - Przebudowa budynku PSSE Krosno wraz z wyposażeniem laboratorium w ramach proj.„Wzmocnienie infrastruktury powiatowych stacji sanitarno-epidemiologicznych w celu zwiększenia efektywności ich działania”
Dodano: 2023-10-02 - Modernizacja sali widowiskowej w Gminnym Ośrodku Kultury w Osieku Jasielskim w ramach poddz.19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność”
Dodano: 2023-09-22