Przetargi.pl
Przebudowa drogi leśnej Jasionka, dojazd pożarowy DP73 w leśnictwie Brzostowa Góra

PGL Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Nowa Dęba ogłasza przetarg

  • Adres: 39-460 Nowa Dęba, Sikorskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. +48 15 8467452 , fax. +48 15 8467377
  • Data zamieszczenia: 2020-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PGL Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Nowa Dęba
    Sikorskiego 2
    39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie
    tel. +48 15 8467452, fax. +48 15 8467377
    REGON: 83001774200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://nowadeba.lublin.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi leśnej Jasionka, dojazd pożarowy DP73 w leśnictwie Brzostowa Góra
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie polega na przebudowie drogi leśnej ujętej w ewidencji księgowej jako środek trwały (nr inw. 220/1599), w km 0+850 – 4+220, w której zakres wchodzi: odhumusowanie, poszerzenie korpusu drogi, wykonanie warstwy odsączającej, wykonanie nasypów pod mijanki i zjazdy, remont przepustów, odtworzenie parametrów geometrycznych jezdni drogi poprzez profilowanie korony drogi z nadaniem spadków poprzecznych, wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego 0-63mm oraz nawierzchni z kruszywa 0-31,5mm. Wykonanie zjazdów i mijanek w technologii jak wyżej. Oczyszczenie rowów przydrożnych. Podstawowe dane techniczne drogi do realizacji: - Kategoria drogi – wewnętrzna, - kategoria drogi leśnej - główna, Vp=30 (km/h), - kategoria ruchu - KR1 - szerokość jezdni - 3,50 m, - poszerzeniach na łukach - zgodnie z poradnikiem DGL, - szerokość poboczy - 0,75 m, - szerokość korony drogi - 5,00 m, - spadek poprzeczny 3% daszkowy lub jednostronny (na łukach), - promienie wyokrąglające łuki na zjazdach i skrzyżowaniach - 6 lub 11,00 m, - rowy przydrożne trapezowe, - długość mijanki - 23 m, - szerokość mijanki - 3 m, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót, dokumentacja projektowo - techniczna i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załączniki do SIWZ) Wykonawca udzieli na wykonany przedmiot umowy nieodpłatnej gwarancji jakości na okres nie krótszy niż 36 miesięcy (lub wg złożonej oferty - zgodnie z kryterium oceny ofert - wydłużenie okresu gwarancji) licząc od dnia końcowego odbioru robót. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne wykonawca będzie ponosił na zasadach określonych w kodeksie cywilnym (5 lat). Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia robót zamiennych oraz robót dodatkowych w stosunku do przewidywanych dokumentacją projektową. Przewiduje się także możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, w sytuacji, gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonywania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Nowa Dęba tj. działki ewidencyjne nr 892/8, 892/9, 892/10, 892/11, 892/12, 892/13 obręb ewidencyjny Brzostowa Góra, Gmina Majdan Królewski. Zamawiający określa, iż wszelkie czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia na terenie budowy, mają być wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub jego podwykonawców na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych a w szczególności wykonujących takie prace jak wykonywanie wykopów, profilowanie i zagęszczanie podłoża, wykonywanie podbudowy z kruszyw,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 31 700,00 zł (słownie: trzydzieści jeden tysięcy siedemset zł i 00/100) 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2019 poz. 310 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku PKO BP nr rachunku: 89 1020 4391 0000 6702 0138 9667 z dopiskiem: „WADIUM na zabezpieczenie oferty w postępowaniu nr: SA.270.2.5.2020”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie dokumentów, o których mowa w ust.3 pkt 2-5, należy złożyć w oryginale w pokoju nr 13 Zamawiającego - w terminie przewidzianym na składanie ofert, lub dołączyć do oferty, w sposób, który pozwoli bez zdekompletowania oferty zwrócić oryginał dokumentu Wykonawcy. 6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b PZP. 7. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia (nazwy i numeru zamówienia) 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP .
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje do tego warunku żadnego opisu wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP Wykonawca będzie zobowiązany złożyć (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 11do SIWZ) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z takich wykonawców. Do oferty należy dołączyć: 2. w przypadku podpisywania oferty, oświadczeń i dokumentów przez inne osoby niż wskazane w odpowiednim rejestrze lub ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, do oferty należy dołączyć w oryginale pełnomocnictwo dla tych osób, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza 3. pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo powinno być załączone w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej 4. informacja dot. tajemnicy przedsiębiorstwa - pisemne uzasadnienie (jeśli dotyczy pkt. X pkt 14 SIWZ) 5. kosztorys ofertowy (uproszczony) 6. zobowiązanie podmiotu udostępniającego potencjał (jeśli dotyczy) 7. dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach