Przetargi.pl
Konserwacja oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Rawicz

Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz ogłasza przetarg

  • Adres: 63-900 Rawicz, ul. Piłsudskiego 21
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5465400 , fax. 065 5464167
  • Data zamieszczenia: 2010-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz
    ul. Piłsudskiego 21 21
    63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5465400, fax. 065 5464167
    REGON: 41105072900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rawicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Rawicz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Rawicz w roku 2011. Konserwacja obejmuje 354 sztuk punktów świetlnych stanowiących własność Gminy Rawicz. Wykonawca będzie zobowiązany również do utrzymania i konserwacji oświetlenia iluminacyjnego rawickiego ratusza, oświetlenia trzech innych obiektów jak również do montażu oświetlenia świątecznego o zakresie podanym w załączonym do SIWZ przedmiarze wraz z kosztorysem zerowym (załącznik nr 6). Wykaz oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Rawicz stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Konserwacja oświetlenia ulicznego ma na celu zapewnienie utrzymania sprawności technicznej punktów oświetlenia ulicznego. Wobec tego Wykonawca wybrany w drodze przetargu będzie odpowiedzialny za stan techniczny i bezpieczne funkcjonowanie wszystkich urządzeń oświetleniowych. 2. Szczegółowy zakres przewidywanych usług konserwacyjnych wykonywanych na zlecenie Zamawiającego obejmuje: Wymiana źródeł światła w tym : a) o mocy 70 W - 10 szt. b) o mocy 100 W - 10 szt. c) o mocy 150 W - 10 szt. d) o mocy 250 W - 5 szt. 2. Wymiana uszkodzonych elementów oprawy (bez źródła światła) - 15 szt. 3. Wymiana przepalonych bezpieczników - 10 szt. 4. Wymiana odcinka kabla - 10 mb. 5. wymiana odcinka napowietrznej linii - 10 mb. 6. wymiana stycznika - 5 szt. 7. wymiana przekaźnika zmierzchowego - 1 szt. 8. regulacja zegara sterującego - 5 szt. 9. Wymiana źródeł światła na ratuszu i obiektach sakralnych w tym: (pełne nazwy i symbole podano w załączniku nr 5 do SIWZ) a) PD 270 ze statecznikiem - 1 szt. b) 150 W, THORN - 1 szt. c) 250 W SONPACK THORN - 1 szt. d) PRT 35 THORN 1000W - 1 szt. e) PD-2H-A150, HIT-DE 150W - 1 szt. f) PD-2N/H-A250 HIT 250 W - 1 szt. g) CDM-T 35 W - 1 szt. h) 35 W - 1 szt. i) 150 CDM-T - 1 szt. 10. Montaż oświetlenia świątecznego (w/g załącznika nr 6 do SIWZ) wg przedmiaru 11. Mycie opraw - 10 szt. 3. Ilości podane wyżej są ilościami przewidywanymi i ze względu na specyfikę zamówienia (bieżąca konserwacja i usuwanie awarii) mogą w trakcie realizacji zamówienia ulec zmianie. 4. Wszelkie niezbędne materiały, sprzęt oraz odpowiednio wykwalifikowany personel służący do likwidacji powstałych awarii i innych nieprawidłowości w funkcjonowaniu oświetlenia zapewnia Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny. 5. Usługi będą świadczone w roku 2011. Wobec tego przy ustalaniu ceny ofertowej netto należy przewidzieć wzrost stawki VAT w 2011 roku, ponieważ zmiana stawki VAT nie będzie stanowiła podstawy w roku 2011 do zmiany wartości cen jednostkowych i wartości brutto umowy, lecz jedynie będzie podstawą do zmiany wysokości ceny netto, stawki VAT (kwoty podatku VAT) bez zmiany jednak wysokości zaproponowanej kwoty brutto. 6. Wykonawca przy realizacji zamówienia będzie zobowiązany do wykonania obowiązków szczegółowo określonych w SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rawicz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach