Przetargi.pl
Konserwacja oświetlenia ulicznego, placów zabaw, parków na terenie Gminy Brwinów w latach 2021-2023

Gmina Brwinów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-840 Brwinów, ul. Grodziska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 7382567 , fax. 7295940
  • Data zamieszczenia: 2021-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brwinów
    ul. Grodziska 12
    05-840 Brwinów, woj. mazowieckie
    tel. 7382567, fax. 7295940
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.brwinow.pl; https://ugb.ezamawiajacy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja oświetlenia ulicznego, placów zabaw, parków na terenie Gminy Brwinów w latach 2021-2023
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem umowy jest Przedmiot umowy obejmuje zapewnienie konserwacji i napraw istniejącego systemu oświetlenia ulicznego i drogowego w latach 2021-2023 – razem 5 334 opraw (punktów oświetleniowych), w tym: 1) oświetlenie uliczne i drogowe - 4984 opraw (głównie oprawy sodowe 70W, 100W i 150W oraz ok. 10% oprawy LED firmy SCHREDER i PHILIPS), 2) oświetlenie placów zabaw, parków oraz przy budynkach komunalnych – 350 opraw (w tym oprawy sodowe, metalohalogenowe, halogenowe i LED), 3) 162 punkty pomiarowo – rozliczeniowe. 2. Do zakresu przedmiotu umowy, określonego w ust.2, należy: 1) wymiana niesprawnych lub uszkodzonych elementów opraw ulicznych tj.: klosza, statecznika, kondensatora, zapłonnika, źródła światła oraz pozostałych elementów oprawy (w ciągu …… godzin od momentu zgłoszenia); 2) wymiana wysięgników SON/SOK tj.: zegarów astronomicznych, bezpieczników i wkładek topikowych, główek bezpiecznikowych, tabliczek, drzwiczek(w ciągu …… godzin od momentu zgłoszenia); 3) wymiana uszkodzonych elementów linii napowietrznych oświetleniowych, w tym przewodów i usuwanie zwarć w liniach oświetleniowych (w ciągu …… godzin od momentu zgłoszenia); 4) zabezpieczenie uszkodzonych przez osoby trzecie urządzeń sieci oświetlenia ulicznego, np. w wyniku kolizji drogowych (w ciągu …… godzin od momentu zgłoszenia); 5) malowanie skrzynek słupowych, wysięgników i skorodowanych słupów stalowych, (jeden raz na 2 lata sukcesywnie); 6) czyszczenie kloszy opraw oświetleniowych, (raz do roku sukcesywnie); 7) przegląd elementów sterujących oświetleniem lub ich wymiana, (dwa razy w roku - sukcesywnie); 8) wykonanie pomiarów przeciwporażeniowych i pomiarów natężenia oświetlenia wraz z protokołami (raz w roku - sukcesywnie); 9) pionowanie pochylonych słupów stanowiących własność gminy Brwinów (w przypadku zgłoszenia awarii – w czasie 7 dni od momentu zgłoszenia); 10) wycinanie gałęzi drzew w obrębie punktu świetlnego w przypadku wrastania w punkt świetlny (z wywózką i utylizacją) - w przypadku zgłoszenia awarii – w czasie 7 dni od momentu zgłoszenia; 11) bieżąca kontrola stanu technicznego elementów sieci oświetlenia dla zapewnienia bezpieczeństwa użytkowania oraz stanu sprawności oświetlenia w porze załączania, tj. w godzinach wieczornych i nocnych; 12) dokonanie odczytów liczników energii elektrycznej w SON/SOK (162 punkty pomiarowe energii elektrycznej) z ewentualną korektą ustawień zegarów astronomicznych (raz w miesiącu); 13) staranne prowadzenie rejestru wskazań poszczególnych liczników energii elektrycznej zużytkowanej na oświetlenia uliczne i drogowe na koniec każdego miesiąca i analizowanie pod kątem sprawdzenia prawidłowości zużycia energii w odniesieniu do mocy zainstalowanych opraw wraz z wnioskiem o wprowadzenie korekt mocy umownej, jeśli zajdzie taka potrzeba; 14) współpraca z PGE Dystrybucja S.A. Rejon Energetyczny w Pruszkowie w zakresie funkcjonowania oświetlenia; 15) zatrudnianie do wykonywania czynności konserwacji osób posiadających odpowiednie kompetencje (uprawnienia SEP w zakresie eksploatacji i dozoru) do nadzorowania i wykonywania usług w zakresie j.w.; 16) prowadzenie robót w sposób nie powodujący szkód, w tym zagrożenia bezpieczeństwa ludzi i mienia oraz zapewniający ochronę uzasadnionych interesów osób trzecich, pod rygorem odpowiedzialności cywilnej za powstałe szkody; 17) utylizacja wymienionych elementów sieci oświetleniowej i źródeł światła we własnym zakresie z przedstawieniem protokółu utylizacji. 3. Na podstawie art. 29 ust.3a ustawy Pzp Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia - prac konserwacyjnych na liniach energetycznych NN wykonywane przez osoby posiadające uprawnienia kwalifikacyjne w zakresie eksploatacji i dozoru urządzeń elektroenergetycznych do 1kV. Wykonawca, przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu umowy i nie później niż 5 dni od zawarcia umowy, obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w ust.3, b) poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopie umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony), lub inne dokumenty. 4. Dokumenty stanowiące dowody zatrudnienia na umowę o pracę ww. osób mogą być przedstawione w formie anonimizowanych kopii, w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami z zakresu ochrony danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników, itp). Informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 5. W trakcie realizacji zamówienia na każde żądanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumenty, stanowiące dowody zatrudnienia ww. osób na umowę o pracę: a) o których mowa w ust. 3, b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, c) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami z zakresu ochrony danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 6. W sytuacji gdy ww. osoby w okresie realizacji zamówienia rozwiążą umowę lub gdy uczyni to Wykonawca, zobowiązany jest on do zatrudnienia w miejsce tej osoby lub osób, inną osobę, o ile kadra pracownicza nie będzie wystarczająca do wykonania zamówienia. 7. Nieprzedłożenie przez wykonawcę dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób, o których mowa w ust. 3. skierowanych do realizacji przedmiotu umowy, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia tych osób oraz jako niewypełnienie wymagań umowy. 8. Z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia osób, określonych w ust. 3-7, Wykonawca zapłaci kare umowną w wysokości 50,00 zł za każdą osobę i za każdy dzień wykonywania usług niezgodnie z umową. 9. W umowie z podwykonawcą powinny znaleźć się odpowiednie zapisy dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 10. Składając ofertę Wykonawca złoży jedynie oświadczenie w zakresie zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane w ust. 1, zawarte w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), natomiast dokumentację potwierdzającą spełnianie tych wymogów obowiązany będzie przedstawić zgodnie z postanowieniami ust. 3-5, a na etapie realizacji zamówienia, na żądanie Zamawiającego. 11. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień do kwoty netto 61 215,84 złotych polegających na powtórzeniu podobnych usług zgodnych z przedmiotem zamówienia tj. konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Brwinów - ewentualne rozszerzenie zamówienia o dobudowane nowe punkty świetlne w latach 2021-2023. Na zamówienia podobne zostanie zawarta odrębna umowa na podstawie art.67 ust.1 pkt.6 i ust. 1 a ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach