Przetargi.pl
Konserwacja oświetlenia na terenie Gminy Łomianki.

Gmina Łomianki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-092 Łomianki, Warszawska 115
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łomianki
    Warszawska 115
    05-092 Łomianki, woj. mazowieckie
    REGON: 1181768394
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lomianki.pl/bip/zamowienia-publiczne/lista-postepowan-2024

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja oświetlenia na terenie Gminy Łomianki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia wykonanie usługi polegającej na konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Łomianki, oświetlenia na cmentarzu komunalnym, oświetlenia na placach zabaw, parków gminnych, kortów tenisowych, obejmująca utrzymanie w stanie sprawności opraw oświetlenia ulicznego i oświetlenia cmentarza komunalnego, skrzyżowania dróg gminnych z DK7, placów zabaw oraz szaf sterujących, każde oświetlenie gminnych działek oraz wykonywanie wszystkich czynności towarzyszących konserwacji w ramach zakupu usług remontowych.W ramach zamówienia Wykonawca wykona:1. Czynności eksploatacyjne, a w szczególności przeglądy techniczne urządzeń, aparatury zasilającej, pomiarowej i sterowniczej obejmujące:a) oględziny tras linii napowietrznych i kablowych oraz urządzeń z nimi związanych,b) przeglądy techniczne opraw i wnęk latarnic) zabezpieczenie szaf oświetleniowych przed dostępem osób postronnych w taki sposób, aby dostęp do nich miały tylko osoby upoważnione przez Zamawiającego,d) dostęp do szaf oświetleniowych dla komisji dokonującej, na życzenie odczyt wskazań liczników energii,e) sporządzanie i przekazywanie gminie Łomianki comiesięcznego raportu z podjętych działań naprawczych do dnia 10 tego każdego miesiąca następującego po okresie przeglądu.2. Wymianę na nowe lub naprawę wg potrzeb oświetlenia ulicznego zgłoszonych przez gminę Łomianki uszkodzonych lub niedziałających urządzeń. Elementy wymienione na nowe muszą być zgodne z elementami zestawienia w formularzu ofertowym załącznik nr 1 a ich zestawienie dołączone do comiesięcznego raportu. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z zakupem, dostawą materiałów użytych do prowadzenia prac. Wykonawca musi uwzględnić wszystkie koszty związane z robotami towarzyszącymi i odtworzeniem nawierzchni do stanu pierwotnego.3. Utrzymywanie we właściwym stanie opraw oświetleniowych tak, aby zabrudzenia lub częściowe uszkodzenia nie powodowały zmniejszenia ich sprawności,4. Utrzymywanie we właściwym stanie technicznym osłon i odbłyśników opraw tak, aby nie powodowały olśnienia.5. Utrzymanie estetycznego wyglądu urządzeń poprzez:a) jednolity typ wysięgników, opraw, słupów, źródeł światła, barwy światła w określonym ciągu latarń, o ile geometria drogi nie wymusza innego rozwiązania,b) wypionowanie słupów,6. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania odpowiedniego sprzętu specjalistyczny (podnośnik samochodowy dopuszczony do pracy pod napięciem) oraz że osoby wykonujące czynności posiadające odpowiednie kwalifikacje do pracy pod napięciem, 7. Bieżące odbieranie zgłoszeń o usterkach i awariach i likwidacja w/w awarii w ciągu maksymalnie 24 godzin od momentu zgłoszenia wraz z informacją do Zamawiającego o wykonaniu tych zadań.8. Wymiana wyeksploatowanych źródeł światła w terminie maksymalnie 24 godzin.9. Informowanie Zamawiającego o awariach sieci zasilającej i urządzeń sterowniczych, powodujących czasowe zaciemnienie ulic, placów gminnych.10. Wykonawca odpowiedzialny jest za stan techniczny i bezpieczne funkcjonowanie urządzeń oświetlenia ulicznego i ponosi wszelkie konsekwencje z tego tytułu oraz z tytułu zaciemnienia ulic lub jej odcinka, od odpowiedzialności cywilnej wobec osób trzecich włącznie, z wyjątkiem sytuacji losowych wynikających nie z winy Wykonawcy.11. Wykonanie regulacji zegarów astronomicznych w celu zapewnienia jednoczesnego czasu zapalania się poszczególnych odcinków oświetlenia ulicznego, w ciągu 24 godzin od zgłoszenia Zamawiającego.12. Wycinanie, podcinanie gałęzi wrastających w lampy i linię oświetlenia ulicznego.13. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z zakupem, dostawą materiałów użytych do prowadzenia prac. Wykonawca musi uwzględnić wszystkie koszty związane z robotami towarzyszącymi i odtworzeniem nawierzchni do stanu pierwotnego.14. Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania i zabezpieczenia robót w trakcie ich wykonywania.15. W trakcie wykonywania robót należy umożliwić mieszkańcom dojście i dojazd do posesji, każde naruszenie zjazdu ( rozkopanie) uzgadniać indywidualnie z Właścicielem posesji.16. Wykonawca ponosi ryzyko wynikające z prowadzenia robót bez zamykania ruchu. Wszelkie roszczenia użytkowników dróg, jakie wpłyną do Zarządzającego, związane z wykonywaniem robót będących przedmiotem niniejszej OPZ i umowy będą kierowane do Wykonawcy w celu ich załatwienia.17. W przypadku uszkodzenia przez Wykonawcę jakiegokolwiek urządzenia infrastruktury technicznej nadziemnej i podziemnej zobowiązany jest on bezzwłocznie powiadomić Właściciela tego urządzenia o jego uszkodzeniu, zabezpieczenia miejsca awarii oraz udzieleniu pomocy przy usuwaniu awarii bądź na żądanie Właściciela usunięcia awarii. O incydencie należy również powiadomić Zamawiającego. W przypadku niezastosowania się do powyższego zapisu Zamawiający może zlecić usunięcie uszkodzenia innemu wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy.4. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:1 400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych 00/100);
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał lub wykonuje co najmniej1 usługę konserwacji oświetlenia ulicznego w sposób ciągły przez min. 12 miesięcy o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto, w okresie ostatnich 3 lat,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.b) Wykonawca spełni warunek jeżeli Wykonawca wykaże, że na okres realizacji zamówienia będzie dysponował:a. jedną osobą z uprawnieniami do pracy pod napięciem,b. minimum dwoma osobami posiadającymi uprawnienia kwalifikacji Edo 1 kV do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i siecina stanowisku eksploatacji, w zakresie obsługi, konserwacji, remontówi montażu urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych, oświetlenia ulicznego o napięciu nie wyższym niż 1 kV,c. 1 osobą posiadającą uprawnienia kwalifikacji D do 1 kV. do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru, w zakresie obsługi, konserwacji, remontów i montażu dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych, oświetlenia ulicznego o napięciu nie wyższymniż 1 kV.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach