Przetargi.pl
Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta Zduńska Wola w 2019 r.

Miasto Zduńska Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 98-220 Zduńska Wola, ul. Stefana Złotnickiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 825 02 00 , fax. 43 825 02 02
  • Data zamieszczenia: 2018-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Zduńska Wola
    ul. Stefana Złotnickiego 12
    98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie
    tel. 43 825 02 00, fax. 43 825 02 02
    REGON: 59842800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta Zduńska Wola w 2019 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania polegającego na prowadzeniu konserwacji oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie miasta Zduńska Wola. 2. Przedmiot zamówienia 1) dokonywanie bieżących przeglądów i konserwacji opraw, słupów oświetleniowych, rozdzielni podziałowych i rozdzielni głównej z pomiarem wraz z urządzeniami sterującymi, 2) wymiana zużytych, uszkodzonych lub skradzionych: lamp, bezpieczników, układów zapłonowych, stateczników w oprawach, drzwiczek do tablic rozdzielczych, pokryw słupowych, opraw, kloszy w oprawach, słupów wraz z zakupem ww. materiałów oraz sporządzania protokołów z wykonywanych czynności z wykazem wymienionych-zainstalowanych materiałów, 3) wymiana uszkodzonych bądź wadliwych zabezpieczeń zwarciowych, różnicowoprądowych, ochronników przeciwprzepięciowych i zegarów sterujących wraz z zakupem ww. materiałów, 4) okresowe ustawiane zegarów sterujących włączeniem i wyłączeniem oświetlenia w zależności od długości dnia i wskazań Zamawiającego, 5) kontrola sprawności oświetlenia w godzinach załączania, tj. w godzinach wieczornych i nocnych, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, 3. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w załączniku nr 1 i 5 do SIWZ. 4. Wykaz punktów poboru objętych konserwacją zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. 5. Zakres przetargu obejmuje również montaż i demontaż dekoracji zainstalowanej w Zduńskiej Woli w okresie świątecznym. Urządzenia będą zamontowane i sprawne na dzień 06.12.2019 r. i zdemontowane po dniu 06.01.2020. Po zdemontowaniu zostaną przekazane Konserwatorowi świadczącemu usługę w roku 2020. Ilość elementów zostanie każdorazowo uściślona i będzie zależeć od potrzeb oraz od wysokości ostatecznie ustalonej kwoty na to zadanie zabezpieczonej w budżecie miasta na 2019 r. Ilość faktycznie zamontowanych elementów będzie rozliczona na podstawie cen oraz stawek jednostkowych przyjętych z oferty. Elementy dekoracji świątecznej wskazanej w wykazie stanowią własność Miasta Zduńska Wola. Zamawiający zastrzega, że ilość ozdób może ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Przewiduje się zakup nowych ozdób związku z czym ilość miejsca potrzebnego do przechowywania elementów może wzrosnąć do 20 %. Zamawiający zaleca wcześniejsze oględziny istniejących urządzeń celem określenia ilości powierzchni niezbędnej do przechowywania elementów. 6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę części zamówienia. 7. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę: Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących niżej opisane czynności: 1) dokonywanie bieżących przeglądów i konserwacji opraw, słupów oświetleniowych, rozdzielni podziałowych i rozdzielni głównej z pomiarem wraz z urządzeniami sterującymi, 2) wymianę zużytych, uszkodzonych lub skradzionych: lamp, bezpieczników, układów zapłonowych, stateczników w oprawach, drzwiczek do tablic rozdzielczych, pokryw słupowych, opraw, kloszy w oprawach, słupów wraz z zakupem ww. materiałów oraz sporządzania protokołów z wykonywanych czynności z wykazem wymienionych-zainstalowanych materiałów, 3) wymianę uszkodzonych bądź wadliwych zabezpieczeń zwarciowych, różnicowoprądowych, ochronników przeciwprzepięciowych i zegarów sterujących wraz z zakupem ww. materiałów, 4) okresowe ustawianie zegarów sterujących włączeniem i wyłączeniem oświetlenia w zależności od długości dnia i wskazań Zamawiającego, 5) kontrola sprawności oświetlenia w godzinach załączania, tj. w godzinach wieczornych 6) i nocnych, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, 7) montaż i demontaż dekoracji świątecznej z okazji Świąt Bożego Narodzenia, stanowiącej własność Zamawiającego. 8) wykonywanie innych czynności eksploatacyjnych i konserwacyjnych urządzeń oświetleniowych, których zakres oraz warunki realizacji zostały określone w załącznikach do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 6 000,00 złotych (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Uwaga! Wadium wnoszone w poręczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w pkt 2 ppkt 5), należy zdeponować przed upływem terminu składania ofert w Kasie Urzędu Miasta Zduńska Wola (budynek nr 4, parter, pokój nr 411). Z treści tych dokumentów musi wynikać bezwarunkowe, (na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. Wyżej wymienione gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. Ponadto wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, co oznacza, że dochodzenie roszczenia z tytułu zapłaty wadium nie może być utrudnione, w szczególności poprzez rozumienie terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela jako terminu ważności gwarancji i poręczeń. Terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela musi dawać możliwość realnego zaspokojenia roszczeń Zamawiającego z Gwarancji lub Poręczenia w przypadku zaistnienia w terminie związania ofertą któregokolwiek z przypadków, o których mowa w art 46 ust. 4a i 5 ustawy. Termin ten musi uwzględniać w szczególności czas niezbędny na dostarczenie pisemnego żądania zapłaty Zamawiającego do Gwaranta lub Poręczyciela. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem przed upływem terminu składania ofert na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Poddębicach Nr konta 09 9263 0000 0544 0094 2005 0001. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium, zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy. 6. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania oferta, określony w rozdziale IX SIWZ. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy. 8. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 4 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Informacja o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty), a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik — także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcę. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy załączyć do oferty. 4. Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu, czyli wskazać jego zakres, rodzaj, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z treści dokumentu musi jasno wynikać: a) jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem, d) czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach