Przetargi.pl
Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Sieradza w 2021 r.

Gmina Miasto Sieradz ogłasza przetarg

  • Adres: 98-200 Sieradz, plac Wojewódzki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 826 61 28 , fax. 43 822 30 05
  • Data zamieszczenia: 2021-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Sieradz
    plac Wojewódzki 1
    98-200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. 43 826 61 28, fax. 43 822 30 05
    REGON: 73093433500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sieradz.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Sieradza w 2021 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Na przedmiot zamówienia składają się czynności konserwacyjno-eksploatacyjne istniejących na terenie Miasta Sieradza punktów oświetlenia, wynikające z ogólnie obowiązujących przepisów w sprawie szczegółowych zasad eksploatacji oświetlenia drogowego. Szacunkowa ilość punktów oświetlenia wynosi 4.531, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 2. W ramach umowy Wykonawca w szczególności zobowiązany jest do: a) usuwania w czasie wskazanym przez Wykonawcę w ofercie, nie dłuższym niż 120 godzin od momentu zgłoszenia, pojedynczych nieprawidłowości w oświetleniu ulicznym, stwierdzonych w wyniku oględzin planowych i kontrolnych oraz na skutek przyjętych zgłoszeń o uszkodzeniach (dotyczy między innymi: źródeł światła, opraw, wysięgników, słupów oświetleniowych, układów zasilania i sterowania, dławików, kondensatorów, tyrystorów, bezpieczników, kabli zasilających, przewodów napowietrznych, szaf zasilających wraz z wyposażeniem, usuwania gałęzi kolidujących z oprawami i liniami) oraz do sporządzania dokumentacji powykonawczej zawierającej szczegółowy wykaz wykonanych czynności konserwacyjnych, b) usuwania w czasie wskazanym przez Wykonawcę w ofercie, nie dłuższym niż 72 godziny od momentu zgłoszenia, niesprawności obwodów oświetleniowych powstałych w wyniku awarii oraz do sporządzania dokumentacji powykonawczej zawierającej szczegółowy wykaz wykonanych czynności konserwacyjnych, z wyjątkiem usterek obwodów oświetleniowych lub awarii mających istotny wpływ na bezpieczeństwo, które należy usunąć niezwłocznie, nie później niż w dniu następnym po dniu zgłoszenia. c) składania raportów dziennych z wykonanych czynności konserwacyjnych, d) składania raportów miesięcznych do każdej faktury z wykonanych czynności konserwacyjnych, e) planowych przeglądów: tras obwodów oświetleniowych napowietrznych, stanu widocznych części przewodów (głównie ich połączeń), stanu czystości opraw oświetleniowych, stanu źródeł światła, poziomu hałasu i drgań źródeł światła oraz ich urządzeń, kolizji z gałęziami drzew co najmniej 2 razy w roku, f) kontrolnych przeglądów: stanu technicznego opraw, słupów, wysięgników i źródeł światła oraz informowanie o wynikach kontroli Zamawiającego co najmniej raz w miesiącu, g) planowych przeglądów tablic układów pomiarowo-rozdzielczych i przekaźnikowo-sterujących, obejmujących sprawdzenie stanu technicznego tablic, połączeń prądowych i działania urządzeń zmierzchowych, włączników, zegarów sterujących wraz z regulacją tych urządzeń co najmniej 2 razy w roku, h) przeprowadzania z własnej inicjatywy inspekcji oświetlenia ulicznego i zgłaszania Zamawiającemu stwierdzonych w ich trakcie usterek, i) montażu i demontażu elementów oświetlenia świątecznego, m.in.: - elementów montowanych na słupach oświetlenia ulicznego – 45 kpl., - elementów montowanych na dachu przed wejściem do budynku Urzędu Miasta Sieradza – 1 szt., - elementów dekoracyjnych montowanych na masztach przed budynkiem Urzędu Miasta Sieradza – 4 kpl., - sznurów świetlnych na choinkach – 20 kpl., - podłączenie i odłączenie choinki sztucznej o wysokości ok. 6-10 m na płycie Rynku – 1 kpl., - inne dodatkowe podłączenia pojedynczych elementów oświetlenia świątecznego. 3. W zakres prac dotyczących oświetlenia świątecznego wchodzi m.in.: - pobranie elementów oświetlenia świątecznego z miejsca wskazanego przez Zamawiającego, - przegląd elementów oświetlenia świątecznego, - wymiana niesprawnych lub uszkodzonych elementów oświetlenia świątecznego oraz wykonanie napisu „2022” z węży LED wykonanych przez Wykonawcę, - zainstalowanie elementów oświetlenia świątecznego w miejscach wskazanych przez Zamawiającego do dnia 6 grudnia 2021 r., - bieżące utrzymywanie elementów oświetlenia świątecznego w stanie sprawności, - demontaż elementów oświetlenia świątecznego do dnia 1 lutego 2021 r, - magazynowanie i konserwacja elementów oświetlenia świątecznego należącego do Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania dokumentacji powykonawczej oraz protokołów przeprowadzonych kontroli. 5. Wszystkie prace konserwacyjno-eksploatacyjne powinny być wykonywane w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz zostać przez niego potwierdzone (potwierdzenie dotyczy zakresu wykonywanych prac oraz wykazu zużytych materiałów). 6. Za wykonanie czynności konserwacyjnej uważa się usunięcie zgłoszonej w terminie wskazanym w umowie usterki i potwierdzenie jej naprawy w raporcie dziennym. 7. Przy wykonywaniu usług będących przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do bezwzględnego przestrzegania obowiązujących przepisów oraz zaleceń i wytycznych PGE Dystrybucja Łódź Teren S.A. Rejon Energetyczny Sieradz i ponoszenia wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie zdarzenia powstałe w związku z wykonywaniem prac. 8. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania lub zorganizowania na terenie Miasta Sieradza lub w odległości maksymalnie 20 km od Sieradza bazy przedsiębiorstwa, w celu sprawnego i zgodnego z oczekiwaniami Zamawiającego usuwania usterek i nieprawidłowości. 9. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni zagospodarowanie (transport, odzysk, unieszkodliwianie) wytworzonych odpadów, w tym odpadów niebezpiecznych (np. lampy rtęciowe, sodowe) zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późniejszymi zmianami). 10. Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia składa się dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ, obejmująca m.in. przedmiary i specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentacja określająca zasady postępowania przetargowego. 11. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, które polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320): a) wymiana źródeł światła, opraw, wysięgników, słupów oświetleniowych, układów zasilania i sterowania, dławików, kondensatorów, tyrystorów, bezpieczników, kabli zasilających, przewodów napowietrznych, szaf zasilających wraz z wyposażeniem, usuwanie gałęzi kolidujących z oprawami i liniami, b) usuwanie niesprawności obwodów oświetleniowych powstałych w wyniku awarii, c) montaż i demontaż elementów oświetlenia świątecznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach