Miasto Piotrków Trybunalski - Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta ogłasza przetarg
- Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, Kasztanowa
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. +48447339253 , fax. +48447339252
- Data zamieszczenia: 2017-04-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Piotrków Trybunalski - Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta
Kasztanowa 31
97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
tel. +48447339253, fax. +48447339252
REGON: 590648468 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
KONSERWACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
ZAKRES RZECZOWY ZAMÓWIENIA: ZASADY OGÓLNE KONSERWACJI OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO. 1. KONSERWACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO OBEJMUJE: Prace trwające na przestrzeni obowiązywania umowy objęte rozliczeniem ryczałtowym, to prace mające zapewnić sprawność funkcjonalną systemu oświetlenia 7862 opraw oświetleniowych według załącznika nr 2 do umowy. Zakres przedmiotowych prac obejmuje: 1) Kompleksowe i systematyczne oględziny i ocenę stanu technicznego widocznych elementów oświetlenia ulicznego zgodnie z przepisami; 2) wymianę źródeł światła ; 3) wyremontowanie uszkodzonych opraw oświetleniowych i ich montaż; 4) wymianę stateczników w oprawach oświetleniowych; 5) wymianę przewodów w słupach; 6) wymianę tabliczek słupowych; 7) wymianę oprawek; 8) wymianę uszkodzonych wkładek główek bezpiecznikowych w słupach; 9) wymianę podstaw bezpiecznikowych; 10) wymianę listew zaciskowych; 11) wymianę sterowników oświetlenia ulicznego; 12) wymianę przekaźników zmierzchowych; 13) wymianę styczników na tablicach oświetleniowych; 14) lokalizację uszkodzenia napowietrznej sieci oświetleniowej; 15) lokalizację uszkodzenia kablowej sieci oświetleniowej; 16) mycie co najmniej raz w roku kloszy opraw oświetleniowych; 17) prostowanie przekrzywionych opraw oświetleniowych; 18) wykonanie opisów obwodów na tablicach oświetleniowych; 19) wykonanie opisów obwodów na słupach podziałowych; 20) czyszczenie wnęk słupowych oświetleniowych; 21) poprawienie opasek słupowych; 22) przestawienie stref czasowych na cyfrowych sterownikach oświetlenia ulicznego; 23) regulację przekaźników zmierzchowych; 24) pomiar skuteczności ochrony przeciwpożarowej; 25) pomiar natężenia oświetlenia; 26) wymiana opasek zabezpieczających; 27) wymiana przewodów na tablicach oświetleniowych 28) utylizację uszkodzonych źródeł światła 29) sterowanie czasem świecenia oświetlenia w ustalonych godzinach, zgodnie z zegarem astronomicznym. 2. Koszty materiałów i sprzętu niezbędnych do wykonania prac objętych ryczałtem ponosi Wykonawca. W ramach w/w usług, Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Usunięcia w trakcie realizacji prac wszelkiego rodzaju odpadów poza pas drogowy lub inne miejsce wskazane przez zamawiającego. Odpady stanowią własność Wykonawcy. 2. Zabezpieczenia terenu prac na czas wykonania usługi zgodnie z wymaganymi przepisami oraz pokrycia kosztów z tym związanych. 3. Całodobowej dyspozycyjności. Wykonawca wskaże w formularzu oferty osobę do pełnienia dyżuru całodobowego wraz z następującymi danymi: imię i nazwisko, adres - siedziba i nr telefonu). 4. Wykonawcy przystępujący do przetargu zobowiązani są zagwarantować, że wszelkie prace związane z bieżącym utrzymaniem oświetlenia ulicznego wykonywane będą zgodnie z wymogami przepisów budowy urządzeń elektrycznych i w oparciu o aktualne akty prawne dotyczące ich eksploatacji z zastosowaniem urządzeń posiadających certyfikaty jakości oraz zgodności z wymogami norm i bezpieczeństwa. 5. Wykonawca bieżącego utrzymania sygnalizacji świetlnej zapewni organizację pracy w oparciu o ustalenia ustawy Prawo Energetyczne w sprawie BHP w zakładach energetycznych oraz innych zakładach pracy przy urządzeniach elektroenergetycznych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta: Getin Noble Bank S.A. Nr r-ku: 30 1560 0013 2326 8572 1000 0003 b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275 ze zm.). 1.3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 1.4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta wskazany w pkt 1.2.a) musi wpłynąć najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Uwaga ! - Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Uwaga ! - Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium w przetargu nieograniczonym na: KONSERWACJĘ OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO. Wadium wnoszone w postaci poręczeń i gwarancji bankowych, poręczeń spółdzielczych kas oszczędnościowo – kredytowych lub gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej oryginał wadium, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty). 1.5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy PZP. 1.6. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 1.6.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn lezących po stronie Wykonawcy. 1.6.2. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3 a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Konserwacja oraz bieżące utrzymanie i remonty urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Bełchatowa w 2024 roku
Dodano: 2024-01-02 - Konserwacja oświetlenia ulicznego w 2024 r.
Dodano: 2023-12-11 - Modernizacja oświetlenia drogowego realizowana w ramach programu „EKO Latarnia – Poprawa efektywności energetycznej systemów oświetlenia zewnętrznego na terenie M. Łodzi - zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2023-11-14 - Remont instalacji oświetlenia ulic na Osiedlu Słowiańskim – Etap I, wraz z niezbędnymi przełączeniami w sieci
Dodano: 2023-06-05 - Konserwacja oraz bieżące utrzymanie i remonty urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Bełchatowa w 2023 roku
Dodano: 2022-12-28 - Utrzymanie urządzeń oświetlenia ulic, dróg i innych otwartych terenów publicznych stanowiącego majątek Energa Oświetlenie Sp. z o. o w Sopocie na terenie Gminy Żychlin
Dodano: 2022-12-09 - Konserwacja oświetlenia ulicznego i sygnalizacji na terenie Gminy Kleszczów w roku 2021 z podziałem na części: Część 1 - Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Kleszczów w 2021 roku Część 2 - Utrzymanie, konserwacja i naprawy bieżące sygnalizacji świetlnych i znaków aktywnych na sieci dróg w gminnych i powiatowych będących w zarządzie Gminy Kleszczów w roku 2021
Dodano: 2021-02-01 - KONSERWACJA INSTALACJI OŚWIETLENIA ULIC, PLACÓW I INNYCH MIEJSC PUBLICZNYCH STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ PGE DYSTRYBUCJA S.A. ODDZIAŁ ŁÓDŹ ORAZ GMINY MIASTO ZGIERZ NA TERENIE MIASTA ZGIERZA W 2021r.
Dodano: 2021-01-28 - Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Sieradza w 2021 r.
Dodano: 2021-01-27 - Świadczenie usługi oświetlenia drogowego na terenie Gminy Góra św. Małgorzaty.
Dodano: 2021-01-25