Przetargi.pl
Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Swarzędz należącego do Gminy Swarzędz.

Gmina Swarzędz ogłasza przetarg

  • Adres: 62-020 Swarzędz, Rynek 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (061) 65 12 000 , fax. (061) 65 12 211
  • Data zamieszczenia: 2010-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Swarzędz
    Rynek 1 1
    62-020 Swarzędz, woj. wielkopolskie
    tel. (061) 65 12 000, fax. (061) 65 12 211
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swarzedz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Swarzędz należącego do Gminy Swarzędz.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego na następujących ulicach: 1.Geremka- 34 szt. 2.Tysiąclecia 52 szt 3.os. Działyńskiego od Tysiąclecia do Rolnej na - 9 szt. 4.Rolna od rowu do Granicznej - 4 szt. 5.Szumana - 19 szt. 6.Borówkowa w Zalasewie - 2 szt. 7.Ukośna w Zalasewie - 5 szt. 8.Rzepakowa w Zalasewie - 3 szt. 9.Poprzeczna w Łowęcinie - 3 szt. 10.Długa w Sarbinowie - 8 szt. 11.Gruszczyn: ul. Modrzewiowa, Leszczynowa, Krańcowa, Klonowa, Platanowa, Morwowa, Jaworowa, Jałowcowa - 97 szt. 12.droga krajowa nr 92 w Jasiniu i Paczkowie - 24 szt. 13.Cmentarna przy cmentarzu - 11 szt. 14.Cieszkowskiego,Polna - 67 szt. 15.Warzywna, Bednarska, Kuśnierska, Kowalska, Murarska, Płóciennicza - 38 szt. 16.Stawna - 10 szt. 17.Plac Niezłomnych - 8 szt. 18.Miła - 4 szt 19.Spokojna od Tysiąclecia do rowu - 6 szt. 20.Jaskółcza - 6 szt. 21.Żurawia, Słowicza, Pawia - 12 szt. 22.Szewska - 6 szt. 23.Gortatowo droga do Uzarzewa - 11 szt. 24.Uzarzewo droga od bloków do przejazdu kolejowego - 6 szt. 25.droga krajowa na 5 oświetlenie przejść dla pieszych w Janikowie przy Vox, przy stacji Preem i Kobylnicy w rejonie ul. Brzozowej - 16 szt. 26.Złota Srebrna, Diamentowa, Bursztynowa, Staniewskiego,Hebanowa, Botaniczna, Cedrowa, Cytrusowa, Palisandrowa, Figowa w Zalasewie - 74 szt. 27.Planetarna w Zalasewie - 15 szt. 28.Kasztelańska w Gortatowie - 5 szt. 29.Zalasewo os. Wielkopolskie + ul. Truskawkowa - 41 szt. 30.Kruszewnia ul. Spółdzielcza i Widokowa - 15 szt. 31.Jasin ul. Grudzińskiego i Łowęcin ul. Pszenna - 33 szt. 32.Bogucin ul. Zielona - 7 szt. 33.Janikowo Dolne ul. Leśna - 5 szt. 34.Swarzędz ul. Armii Poznań - 38 szt. 35.Swarzędz ul. Kupiecka - 18 szt. 36.Kobylnica, ul. Polowa,Południowa, Nizinna, Podgórna Słonecznikowa, Północna i Gruszczyn ul. Polna - 33 szt. 37.Swarzędz ul. Śniadeckich - 11 szt. 38.Swarzędz droga dojazdowa do ZS1 na os. Mielżyńskiego - 8 szt. 39.Karłowice osiedle przy ul. Kasztanowej - 8 szt. RAZEM PUNKTÓW ŚWIETLNYCH: 772 SŁUPY STALOWE I BETONOWE OPRAWY SGS Zamówienie obejmuje: 1. Przeglądy całego oświetlenia min 2 razy w tygodniu, 2. Naprawy bieżące, naprawy po aktach wandalizmu oraz po kolizjach drogowych, 3. Czas przystąpienia do usuwania awarii to maksymalnie 3 godziny od zgłoszenia telefonicznego, 4. Usunięcie awarii nastąpi nie później niż w ciągu 3 dni, 5.Przedstawienie comiesięcznego wykazu robót z podaniem roboczogodzin i maszynogodzin oraz użytego materiału wraz z cenami. Zamówienie do 193.000 EURO
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2.400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.1.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)Posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia; b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia: - zrealizowali w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę, polegającą na konserwacji oświetlenia ulicznego obejmującego min. 500 lamp, potwierdzone dokumentami, że usługi te zostały wykonane należycie. Dokumenty muszą potwierdzać wymagany rodzaj prac, wymaganą minimalną ilość lamp, termin i miejsce realizacji; c)dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - dysponują co najmniej następującymi narzędziami i urządzeniami: podnośnik koszowy (niski) - 1 szt., samochód dostawczy - 1 szt., - dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji (E); - dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru (D); - dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia kwalifikacyjne wykonawcze do 1 kV d)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e)Załączą do oferty dokumenty zgodnie z Rozdziałem 3. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów/oświadczeń złożonych wraz z ofertą, w skali spełnia / nie spełnia (złożonych przez Wykonawców a wymaganych przez zamawiającego dokumentów i oświadczeń - zgodnie z Specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Rozdział 3 SIWZ: Wykaz wymaganych dokumentów).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.1. Zamawiający żąda: 1.Wypełnionego i podpisanego DRUKU OFERTY (zgodnie z załączonym formularzem - ROZDZIAŁ 4); 2.Pełnomocnictwa dla jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Oświadczenia o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 1); 4.Upoważnienia do podpisania oferty - jeżeli nie wynika z załączonego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 5.Ponadto zamawiający prosi o aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; II.1. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.Koncesji, zezwolenia lub licencji; 2.Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2), oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; 3.Wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 3); 4.Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, wyposażenia zakładu, urządzeń technicznych, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 3, wykonawca wskazał narzędzia, wyposażenia zakładu, urządzenia techniczne, którymi będzie dysponował (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 5) 5.Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 4); 6.Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 5) 7.Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 6) ; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, kwestię dokumentów składanych na potwierdzenie w/w faktów określa §4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. Nr 226, poz. 1817 z 2009r.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.swarzedz.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach