Przetargi.pl
Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Opoczno w latach 2011 - 2013, polegająca na utrzymaniu w sprawności technicznej wszelkich urządzeń oświetlenia ulicznego oraz ich naprawa lub wymiana.

Gmina Opoczno ogłasza przetarg

  • Adres: 26-300 Opoczno, ul. Staromiejska 6
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7363137 , fax. 044 7363111
  • Data zamieszczenia: 2010-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Opoczno
    ul. Staromiejska 6 6
    26-300 Opoczno, woj. łódzkie
    tel. 044 7363137, fax. 044 7363111
    REGON: 59064837900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.opoczno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Opoczno w latach 2011 - 2013, polegająca na utrzymaniu w sprawności technicznej wszelkich urządzeń oświetlenia ulicznego oraz ich naprawa lub wymiana.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Opoczno w latach 2011 - 2013, polegającej na utrzymaniu w sprawności technicznej wszelkich urządzeń oświetlenia ulicznego oraz ich naprawa lub wymiana. I. Czynności konserwacyjne i naprawcze. 1. Prowadzenie okresowych oględzin oświetlenia ulicznego. 2. Prowadzenie okresowych przeglądów oświetlenia ulicznego. 3. Wymiana uszkodzonych źródeł światła. 4. Wymiana uszkodzonych opraw oświetleniowych. 5. Wymiana uszkodzonych kloszy. 6. Wymiana dławików w oprawach oświetleniowych. 7. Wymiana kondensatorów w oprawach oświetleniowych. 8. Wymiana układów zapłonowych. 9. Wymiana oprawek. 10. Wymiana przewodów w latarniach. 11. Wymiana tabliczek słupowych. 12. Wymiana podstaw bezpiecznikowych. 13. Wymiana gniazd bezpiecznikowych typu BNu. 14. Wymiana uszkodzonych wkładek topikowych i główek bezpiecznikowych w słupach i gniazdach bezpiecznikowych typu BNu. 15. Wymiana wkładek topikowych, bezpieczników mocy, główek bezpiecznikowych oraz podstaw bezpiecznikowych w stacjach. 16. Wymiana zamknięć (drzwiczek słupowych) i opasek zabezpieczających. 17. Wymiana przewodów na tabliczkach oświetleniowych. 18. Wymiana listew zaciskowych. 19. Wymiana styczników na tablicy oświetlenia ulicznego. 20. Wymiana zegarów sterujących. 21. Lokalizacja uszkodzeń w napowietrznej i kablowej sieci oświetleniowej. 22. Naprawa uszkodzeń w napowietrznej i kablowej sieci oświetleniowej. 23. Malowanie słupów stalowych i wysięgników. 24. Malowanie zamknięć (drzwiczek) słupowych i szafek oświetleniowych. 25. Mycie raz w roku kloszy opraw oświetleniowych. 26. Prostowanie przekrzywionych opraw i wysięgników do prawidłowej pozycji. 27. Wykonywanie opisów na tablicach oświetleniowych. 28. Czyszczenie wnęk słupów oświetleniowych. 29. Przestawienie stref czasowych zegarów sterujących. 30. Pomiar skuteczności ochrony przeciwpożarowej. 31. Pomiar rezystancji izolacji kabli nn. 32. Pomiar napięć i obciążeń. 33. Konserwacja i naprawa tablic sterowania oświetleniem ulicznym. 34. Utylizacja uszkodzonych źródeł światła. II. Usługi, które będą zlecane tylko w przypadku zajścia takiej konieczności i rozliczane w oparciu o oceny jednostkowe. 1. Wymiana uszkodzonych słupów wraz z oprawą oświetleniową i osprzętem pomocniczym. 2. Wymiana odcinków linek napowietrznej sieci oświetleniowej o długości do 10 mb. 3. Naprawa uszkodzeń kablowych sieci oświetleniowej o długości do 10 mb. 4. Montaż dodatkowych opraw oświetleniowych wraz z wysięgnikiem i gniazdem bezpiecznikowych. 5. Montaż i demontaż rozdzielczy z PCV z gniazdami 3-fazowymi i 1- fazowymi. 6. Włączenie elementu oświetlenia świątecznego. 7. Wyłączenie elementu oświetlenia świątecznego. 8. Remont całego elementu oświetlenia świątecznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453110000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.opoczno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach