Przetargi.pl
Remont kotłowni oraz sieci CO

Jednostka Wojskowa 1158 ogłasza przetarg

  • Adres: 98-100 Łask, ul. 9 Maja
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 6770900 , fax. 043 6770709
  • Data zamieszczenia: 2013-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 1158
    ul. 9 Maja
    98-100 Łask, woj. łódzkie
    tel. 043 6770900, fax. 043 6770709
    REGON: 73009757200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.32blot.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont kotłowni oraz sieci CO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana - Remont kotłowni oraz sieci CO. 2. Robota budowlana musi spełniać następujące warunki: 2.1. Zamówienia podzielono na dwie części: 2.1.1. Część I - remont kotłowni bud. 61; 2.1.2. Część II - remont kotłowni bud 10; 2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja projektowa, składająca się z: 2.2.1. Przedmiaru robót i kosztorysu nakładczego (wykonanego metodą szczegółową) 2.2.2. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (elektryczna i sanitarna) 2.2.3. Projektu wykonawczego ze schematami; 2.2.4. Informacji oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; 2.3. Dokumentacja techniczna i projektowa wykonana jest dla każdego obiektu oddzielnie. 2.4. Oferowane roboty budowlane muszą odpowiadać wymaganiom zamawiającego, opisanym w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia, i na warunkach zawartych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość aby wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej, zapoznał się z terenem inwestycji oraz uzyskał wszelkie istotne informacje, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. 4. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonane roboty i zabudowane materiały wynosi 36 miesięcy licząc od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy. 5. Roboty budowlane muszą spełniać wymogi opisane w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453110000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 80 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia Wadium w wysokości 2 600,00 zł. dla całości zamówienia lub dla części I - 1 700,00 zł i dla części II - 900,00 zł. 1.1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wg zasad podanych w ustawie Pzp. 1.2. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Jednostki Wojskowej 1158 nr 72 1010 1371 0024 1113 9120 0000 z adnotacją: wadium na Remont kotłowni oraz sieci CO, nr sprawy 9/4/PN/2013. 1.3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 15.07.2013 r. do godz. 1100. 1.4. Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona z postępowania. 1.5. Jeżeli wadium zostanie wpłacone z konta nie będącego własnością wykonawcy w ofercie należy wskazać konto do zwrotu wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Referencje
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.32blot.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach