Przetargi.pl
Remont instalacji gniazd wtyczkowych w budynku Inspektoratu ZUS w Kutnie, ul. Jagiełły 12

ZUS I Oddział w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-431 Łódź, ul. Zamenhofa 2
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6382740, 42 638 29 65 , fax. 42 6382665
  • Data zamieszczenia: 2012-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZUS I Oddział w Łodzi
    ul. Zamenhofa 2 2
    90-431 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6382740, 42 638 29 65, fax. 42 6382665
    REGON: 00001775600403
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont instalacji gniazd wtyczkowych w budynku Inspektoratu ZUS w Kutnie, ul. Jagiełły 12
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Numer postępowania: 210000/370/24/2012/ADR/ZAP-25. 2. Przedmiotem zamówienia jest remont instalacji gniazd wtyczkowych w budynku Inspektoratu ZUS w Kutnie, ul. Jagiełły 12 w zakresie, który został określony w IV części SIWZ, na którą składają się dokumentacja projektowa (w tym projekt budowlano - wykonawczy i przedmiar robót) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 3. Zamawiający dokona wprowadzenia Wykonawcy na teren robót w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu podpisania umowy. 4. Roboty stanowiące przedmiot umowy, realizowane będą w sposób umożliwiający niezakłócone funkcjonowanie Inspektoratu ZUS w Kutnie przy ul. Jagiełły 12 tj. w dni robocze od godziny 16:00 (w poniedziałki od 17:00) danego dnia do godziny 6:00 rano dnia następnego oraz w dniach wolnych od pracy dla Zamawiającego. Dopuszcza się możliwość wykonywania robót w godzinach urzędowania, po wcześniejszym uzgodnieniu tego faktu z Kierownikiem Inspektoratu ZUS w Kutnie. 5. Wymagany okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane wynosi minimum 36 miesięcy. 6. Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca w okresie gwarancji jakości i rękojmi zobowiązany jest do usuwania na swój koszt stwierdzonych i zgłoszonych przez Zamawiającego wad i usterek (wykonania naprawy), nie później jednak niż w następnym dniu roboczym przypadającym po dniu otrzymania przesłanego pisemnie lub faksem zawiadomienia od Zamawiającego. 7. Pozostałe zapisy dotyczące przedmiotu zamówienia, zasad, terminów realizacji oraz warunków gwarancji zawiera Wzór umowy stanowiący III część SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453110000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach