Gmina Olszyna ogłasza przetarg
- Adres: 59-830 Olszyna, ul. Wolności 6
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 7212368 , fax. 075 7212050
- Data zamieszczenia: 2010-01-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Olszyna
ul. Wolności 6 6
59-830 Olszyna, woj. dolnośląskie
tel. 075 7212368, fax. 075 7212050
REGON: 23082148600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.olszyna.bip.net.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
KONSERWACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE GMINY OLSZYNA - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Olszyna. 2. Zamówienie obejmuje eksploatację i konserwację: - do 678 szt. punktów świetlnych znajdujących się na wydzielonej sieci będącej własnością Gminy Olszyna - w tym 17 szt. szaf oświetleniowych; - do 210 szt. punktów świetlnych znajdujących się na sieci wspólnej z EnergiaPro, w tym 15 szt. szaf oświetleniowych; - z zastrzeżeniem pkt 3 3. Zamawiający w terminie do pierwszego roboczego dnia miesiąca przekaże wykonawcy pisemną informację o ilości sztuk punktów świetlnych: - znajdujących się na wydzielonej sieci będącej własnością Gminy Olszyna - znajdujących się na sieci wspólnej z EnergiaPro, w zakresie których wykonawca będzie zobowiązany w danym miesiącu do wykonania prac związanych z konserwacją oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Olszyna. 4. Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie potrzebny materiał i sprzęt do wykonania przedmiotowych usług w ramach realizacji zamówienia. 5. Wykonawca ma obowiązek dokonać uzgodnień z EnergiąPro Koncern Energetyczny S.A. Oddział w Jeleniej Górze, mającym swą siedzibę: 58-500 Jelenia Góra; ul. Bogusławskiego 32 - dotyczących dostępu do urządzeń będących ich własnością wraz z szafkami oświetleniowymi z których są wyprowadzone obwody wspólne w ilości 15 szt. Wszystkie koszty związane z przedmiotowymi uzgodnieniami ponosić będzie wykonawca. 6. Zamówienie obejmuje m.in. wykonywanie niżej wymienionego zakresu prac: 1) Słupy oświetleniowe: - przegląd techniczny latarni oświetleniowych (słupy, wysięgniki, oprawy oświetleniowe); - pomiary ochronne w wymaganych przepisami terminach; - wymiana uszkodzonych źródeł światła, oprawek, dławików, kondensatorów, bezpieczników; - wymiana uszkodzonych drzwiczek wnękowych i tablic bezpiecznikowych w słupach. 2) szafy sterownicze oświetlenia drogowego: - przegląd techniczny urządzeń, aparatury zasilającej, sterowniczej i pomiarowej; - konserwacja szaf sterowniczych; - pomiary ochronne w wymaganych przepisami terminach; - wymiana uszkodzonych elementów układów zasilających i sterowniczych. 3) Obwody zasilające: - naprawa uszkodzonego w wyniku awarii odcinka kabla lub przewodu sieci napowietrznej zasilającej poszczególne punkty oświetleniowe. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE ŻĄDA ZŁOŻENIA WADIUM.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił: 2.1) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada- co najmniej: podnośnik samochodowy 12 m - 1 szt (Załącznik nr 3 do SIWZ) 2.2) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, przy czym Zamawiający wymaga, aby: - przynajmniej jeden pracownik Wykonawcy posiadał świadectwo kwalifikacyjne uprawniające go do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru (typ D); - przynajmniej jeden, inny pracownik Wykonawcy posiadał świadectwo kwalifikacyjne uprawniające go do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji (typ E) (Załącznik nr 4 do SIWZ) 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, odpowiednio w wysokości: - z tytułu odpowiedzialności deliktowei - suma gwarancyjna nie mniejsza niż 100 tys. zł. - z tytułu odpowiedzialność kontraktowej - suma gwarancyjna nie mniejsza niż 100 tys. zł. Oświadczenie stanowi załącznik nr 6 do siwz. 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 w zw. z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm.), złożone na formularzach zgodnych z treścią wzoru zamieszczonego ( Załącznik nr 1 i Załącznik nr 2 ). 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Wypełniony i parafowany projekt umowy (z wykorzystaniem wzoru) - Załącznik nr 6 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olszyna.bip.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Konserwacja systemu oświetlenia ulic, placów i dróg na terenie miasta Kłodzka
Dodano: 2016-05-16 - Prowadzenie czynności eksploatacyjnych i konserwacyjnych urządzeń oświetlenia drogowego we Wrocławiu
Dodano: 2016-04-14 - wykonanie usługi polegającej na konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie miasta Karpacz w latach 2016-2019.
Dodano: 2016-03-04 - Eksploatacja i konserwacja urządzeń oświetlenia drogowego na terenie gminy Bolesławiec.
Dodano: 2016-03-02 - ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE KONSERWACJI PUBLICZNYCH INSTALACJI OŚWIETLENIOWYCH, SERWISU SIECI I URZĄDZEŃ OŚWIETLENIA DROGOWEGO NA TERENIE MIASTA CHOJNOWA, STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY MIEJSKIEJ CHOJNÓW
Dodano: 2016-02-02 - Konserwacja sieci oświetlenia drogowego na terenie miasta Lubań w latach 2016 - 2017
Dodano: 2015-12-08 - Utrzymanie i konserwacja oświetlenia drogowego ulic, placów, chodników, parków i dróg na terenie Gminy i Miasta Węgliniec
Dodano: 2015-11-13 - Obsługa, eksploatacja i konserwację oświetlenia gazowego na terenie Ostrowa Tumskiego we Wrocławiu
Dodano: 2015-10-19 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia drogowego i parkowego na terenie miasta i gminy Bystrzyca Kłodzka w 2016 roku.
Dodano: 2015-09-04 - Konserwacja oświetlenia drogowego w Gminie Siechnice
Dodano: 2015-08-31