Przetargi.pl
Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Nowinka

Wójt Gminy Nowinka ogłasza przetarg

  • Adres: 16304 Nowinka,
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 6419520, 6419541 , fax. 876 419 660
  • Data zamieszczenia: 2017-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Nowinka
    16304 Nowinka, woj. podlaskie
    tel. 087 6419520, 6419541, fax. 876 419 660
    REGON: 79067098700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminanowinka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Nowinka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Nowinka. Na terenie gminy znajduje się 431 szt. opraw oświetleniowych, w tym 107 szt. będących własnością PGE Dystrybucja S.A. Załącznik nr 8 do SIWZ określa rodzaj i ilości opraw wraz z ich rozmieszczeniem w poszczególnych miejscowościach. Sterowanie oświetleniem ulicznym odbywa się za pomocą cyfrowego sterownika astronomicznego lub czujnika zmierzchowego (załączanie) i zegara sterującego (wyłączanie) zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ. 2. Do obowiązków konserwatora będzie należało: 2.1. Wymiana źródła światła 2.2. Wymiana uszkodzonych opraw i kloszy 2.3. Montaż oprawy oświetleniowej na istniejącym słupie, który posiada zasilanie wraz z niezbędnymi elementami 2.4. Wymiana dławików, kondensatorów, układów zapłonowych w oprawach oświetleniowych 2.5. Prostowanie przekrzywionych opraw oraz przekręcenie wysięgników do pozycji prawidłowej 2.6. Wymiana przewodów w latarniach 2.7. Wymiana tabliczek słupowych 2.8. Wymiana uszkodzonych wkładek topikowych 2.9. Wymiana uszkodzonych główek bezpiecznikowych 2.10. Wymiana podstaw bezpiecznikowych 2.11. Wymiana i dokręcenie zacisków prądowych 2.12. Lokalizowania uszkodzeń w napowietrznych i kablowych sieci oświetleniowych 2.13. Naprawa uszkodzeń w napowietrznej i kablowej sieci oświetleniowej 2.14. Wymiana odcinków przewodów napowietrznych sieci oświetleniowej 2.15. Czyszczenie wnęk słupów oświetleniowych 2.16. Wymiana zamknięć (drzwiczek) słupowych 2.17. Wymiana opasek zabezpieczających 2.18. Poprawa opasek słupowych 2.19. Wymiana wkładek topikowych, bezpieczników mocy, główek bezpiecznikowych w stacjach w obwodzie oświetlenia drogowego 2.20. Wymiana przewodów w tablicach oświetleniowych 2.21. Wymiana listew zaciskowych 2.22. Wymiana przekaźników zmierzchowych 2.23. Wymiana styczników na tablicach oświetleniowych 2.24. Wymiana zegarów sterujących oświetleniem 2.25. Regulacja zegarów i przekaźników zmierzchowych 2.26. Prowadzenie oględzin sieci oświetlenia drogowego 3. Zamawiający zleci każdorazowo dla konserwatora ustnie, telefoniczne, faxem lub pocztą elektroniczną zakres usunięcia awarii oraz prac na oświetleniu ulicznym. Prace będę wykonywane tylko w dni robocze. 4. W przypadku likwidacji zagrożeń dla osób postronnych, wynikłych z losowych zdarzeń (wypadek drogowy, wichura, wandalizm, kradzież, itp.) lub uszkodzeń urządzeń oświetleniowych (np. złamany, pochylony czy rozbity słup, złamany wysięgnik, zwisający klosz lub cała oprawa, rozbita lub skradziona oprawa, opadnięcie przewodów linii napowietrznej, wyrwane drzwiczki wnęki słupa, zdewastowana wnęka słupowa, otwarta lub rozbita szafka oświetleniowa) realizacja zlecenia odbędzie się w czasie max. dwóch godzin od chwili otrzymania zgłoszenia o takim zagrożeniu oraz doprowadzenie uszkodzonych urządzeń do prawidłowego stanu technicznego w ciągu 24 godzin po usunięciu zagrożenia (a wymiana złamanych słupów w ciągu max 7 dni). 5. Konserwator winien stosować się do zasad organizacji bezpieczeństwa pracy przy urządzeniach oświetlenia drogowego obowiązujących w PGE Dystrybucja S.A. – zgodnie z Instrukcją Współpracy pomiędzy PGE Dystrybucja S.A. a samorządem – załącznik nr 10 do SIWZ. 6. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania umowy w trakcie trwania niniejszej umowy na utylizację zużytych źródeł światła z firmą posiadającą uprawnienia do prowadzenia takiej działalności oraz zezwolenie na gromadzenie i transport materiałów niebezpiecznych. 7. Wykonawca jest zobowiązany do podania w ofercie tych części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. 8. W ofercie należy wpisać kwotę wyliczoną na podstawie uśrednionej ceny jednostkowej zgodnie z załącznikiem nr 1a do SIWZ 9. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wynagrodzenia za wykonanie zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów - Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy Wykonawca zatrudnia minimum 2 osoby posiadające świadectwo kwalifikacyjne „E” uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń do 1kV z zakresie „sieci elektrycznych oświetlenia ulicznego”, uprawniająca do prac pod napięciem na urządzeniach do 1kV zgodnie z wymogami instrukcji Prac Pod Napięciem (PNP) oraz zaświadczenie kwalifikacyjne uprawniające do obsługi podnośnika koszowego wydane przez Urząd Dozoru Technicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach