Przetargi.pl
KONSERWACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE MIASTA GORLICE

Miasto Gorlice ogłasza przetarg

  • Adres: 38-300 Gorlice, ul. Rynek 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 3551252 , fax. 18 3551212
  • Data zamieszczenia: 2013-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gorlice
    ul. Rynek 2 2
    38-300 Gorlice, woj. małopolskie
    tel. 18 3551252, fax. 18 3551212
    REGON: 00052281400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gorlice.pl/miasto
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KONSERWACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE MIASTA GORLICE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na konserwacji i naprawach oraz nadzorze nad eksploatacją urządzeń energetycznych i odbiorczych stałego oświetlenia ulic, mostów, placów, skwerów, otwartych parków i zieleńców na obszarze miasta Gorlice. 2.Ilość punktów świetlnych w mieście Gorlice przedstawia załącznik nr 8 do SIWZ. 3.Wykaz prac konserwacyjno-naprawczych urządzeń oświetlenia ulicznego przedstawia załącznik nr 9 do SIWZ. 4. Wykonawca wykonywał będzie prace konserwacyjno-naprawcze w oparciu o następujące dokumentacje: a) Instrukcję konserwacji i napraw oraz nadzoru nad eksploatacją energetycznych urządzeń oświetlenia ulicznego Miasta Gorlice - stanowiącą zał. nr 10 do SIWZ b) Wykonawca zobowiązany będzie (po podpisaniu umowy) jako operator oświetlenia do uzgodnienia i podpisania z odpowiednim terytorialnie Zakładem Energetycznym Instrukcji współpracy w zakresie eksploatacji urządzeń oświetlenia ulicznego. 5. W przypadku wystąpienia prac konserwacyjno - naprawczych oświetlenia ulicznego, koniecznych (nieprzewidywalnych), nie wyszczególnionych w zał. nr 9 do SIWZ, podstawą wyliczenia wynagrodzenia będą wartości czynników cenotwórczych: - 1 roboczogodzina (R) - 1 maszynogodzina (S) - koszty pośrednie (Kp) od R i S - zysk od R,S i Kp - obowiązujący podatek VAT. Materiały zużyte przy pracach koniecznych (nieprzewidywalnych) winny być każdorazowo akceptowane przez Zamawiającego. Ceny materiałów wykorzystanych do prac koniecznych (nieprzewidywalnych) winny być liczone wg cen zakupu udokumentowanych fakturą oraz kosztami zaopatrzenia lecz cen nie wyższych od średnich cen krajowych opublikowanych w Informacjach SEKOCENBUD. Ceny sprzętu winny być liczone wg kosztów faktycznych nie wyższych od średnich cen krajowych opublikowanych w Informacjach SEKOCENBUD wydawanych przez Ośrodek Wdrożeń Ekonomiczno - Organizacyjnych Budownictwa PROMOCJA z kwartału poprzedzającego wykonanie robót. Przyjmuje się zasadę sporządzania kosztorysu powykonawczego w oparciu o katalogi Nakładów Rzeczowych, a w przypadku braku katalogowej podstawy wyceny wg Norm Branżowych, Zakładowych lub kalkulacji własnych uzgodnionych przez Zamawiającego. 6.W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca przyjmuje na siebie następujące obowiązki: a) zatrudnienie przy realizacji zamówienia pracowników z aktualnymi zaświadczeniami kwalifikacyjnymi i uprawnieniami niezbędnymi dla wykonywania prac konserwacyjno-naprawczych i pomiarowych objętych zakresem zamówienia, b) zapewnienia niezbędnych materiałów oraz sprzętu koniecznego do wykonywania robót konserwacyjno-naprawczych oświetlenia ulicznego, c)uzgodnienia z Wydziałem Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Gorlicach tematów i rodzajów robót konserwacyjno-zapobiegawczych i naprawczych wynikających z przedmiotu zamówienia i późniejszej umowy, d) pracownicy Wykonawcy zobowiązani są do noszenia w czasie prac wykonywanych strojów służbowych z oznaczeniem przynależności firmowej. Brak wymaganych strojów służbowych z oznaczeniem przynależności firmowej spowoduje niedopuszczenie pracowników do wykonywania pracy, e) Wykonawca poda Zamawiającemu adres oraz numer telefonu i faksu czynny 24 godziny na dobę, będący miejscem pełnienia dyżurów dyspozytora oraz pracowników wykonawcy. Usuwanie awarii w celu przywrócenia sprawności instalacji oświetlenia ulicznego wykonawca będzie realizował niezwłocznie powiadamiając o zaistniałym fakcie Zamawiającego najpóźniej następnego dnia roboczego po stwierdzeniu awarii,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie zł: trzy tysiące 00/100). Wadium musi obejmować okres związania ofertą to jest 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Zamawiający poza formami wnoszenia wadium ww. nie dopuszcza innych form jego wnoszenia. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Nr 59 2030 0045 1110 0000 0160 8370 W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Uznanie rachunku Zamawiającego musi nastąpić najpóźniej w terminie składnia ofert tj. do dnia 25.01.2013 r. do godz. 13:00 Wadium w formie innej niż pieniądz należy wnieść najpóźniej w terminie składnia ofert tj. do dnia 25.01.2013 r. do godz. 13:00 Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna należy złożyć w formie oryginału. W przypadku wadium wnoszonego w poręczeniach lub gwarancjach data wygaśnięcia poręczenia lub gwarancji obejmować musi co najmniej 30 dniowy termin związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorlice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach