Przetargi.pl
Konserwacja oświetlenia drogowego we wszystkich miejscowościach: Adamek, Bień, Błaszków, Boków, Błotnica, Czarna, Czarniecka Góra, Duraczów,Furmanów, Gosań, Grzybów, Gustawów, Hucisko, Janów, Kamienna Wola, Komorów, Kozia Wola, Krasna, Lelitow, Luta, Modrzewina, Mokra, Nadziejów, Niekłań Mały, Niekłań Wielki, Odrowąż, Pardołów, Piasek, Smarków, Świerczów,Wąglów, Włochów, Wielka Wieś, Wólka Plebańska, Wólka Zychowa i miasto Stąporków na terenie gminy Stąporków.

Gmina Stąporków ogłasza przetarg

  • Adres: 26-220 Stąporków, ul. Piłsudskiego 132a
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3741122 , fax. 041 3741860
  • Data zamieszczenia: 2009-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stąporków
    ul. Piłsudskiego 132a 132a
    26-220 Stąporków, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3741122, fax. 041 3741860
    REGON: 00053020600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.staporkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja oświetlenia drogowego we wszystkich miejscowościach: Adamek, Bień, Błaszków, Boków, Błotnica, Czarna, Czarniecka Góra, Duraczów,Furmanów, Gosań, Grzybów, Gustawów, Hucisko, Janów, Kamienna Wola, Komorów, Kozia Wola, Krasna, Lelitow, Luta, Modrzewina, Mokra, Nadziejów, Niekłań Mały, Niekłań Wielki, Odrowąż, Pardołów, Piasek, Smarków, Świerczów,Wąglów, Włochów, Wielka Wieś, Wólka Plebańska, Wólka Zychowa i miasto Stąporków na terenie gminy Stąporków.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje konserwację oświetlenia drogowego polegającą na usuwaniu awarii oświetlenia ulicznego na zlecenie Zamawiającego. W zakres usuwanych awarii wchodzą następujące czynności wymianę niesprawnych źródeł światła, wymianę i naprawę elementów opraw,regulację położenia światła względem kloszy i odbłyśników,czyszczenie opraw, mycie kloszy, i odbłyśników, wymianę niesprawnych bezpieczników, wymianę uszkodzonego osprzętu elektrycznego w oprawach, przegląd, konserwację i wymianę wyeksploatowanych złącz kablowych w latarniach wydzielonej sieci, konserwację słupów, wysięgników, przewieszek, konstrukcji wsporczych,malowanie słupów stalowych i wysięgników oświetlenia wydzielonego,malowanie szaf oświetleniowych, uzupełnienie opisów,prostowanie pochylonych słupów i wysięgników oświetlenia wydzielonego,uzupełnianie i konserwacja zamknięć skrzynek, wnęk słupowych,przegląd i konserwcja aparatury łączeniowej i sterowniczej,czyszczenie i konserwację tablic rozdzielczych, regulację zegarów sterowniczych,wymianę niesprawnych urządzeń sterowniczych, wymianę uszkodzonych przewodów w słupach oświetleniowych i wysięgnikach,usuwanie zwarć na liniach napowietrznych nn, regulacja zwisów oświetlenia drogowego,lokalizację i naprawę uszkodzonych kabli zasilających obwody oświetleniowe,naprawę zerwanych lub uszkodzonych przewodów oświetlenia ulicznego w sieci podwieszonej,wymianę uszkodzonych skrzynek sterowania oświetleniem ulicznym podwieszonych na słupach linii napowietrznych nn,zabezpieczenie i wymianę urządzeń uszkodzonych przez osoby trzecie,kontrolę sprawności oświetlenia na terenie gminy,wykonywanie pomiaru napięć i obciążeń, pomiary eksploatacyjne,poprawa rezystencji uziemień oświetleniowych,przyjmowanie zgłoszeń i reklamacji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust.1 Pzp, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, 3) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia i kwalifikacje do wykonania zamówienia tj: posiadają aktualne świadectwa kwalifikacyjne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 roku w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2003 r. Nr 89, poz.828 z późn. zmian.) w zakresie: a) dozoru - dla kierujących czynnościami osób wykonujących prace w zakresie konserwacji, napraw, czynności kontrolno-pomiarowych i montażu urządzeń oświetlenia drogowego, b) eksploatacji - dla wykonujących prace w zakresie konserwacji - czynności związane z zabezpieczeniem i utrzymaniem należytego stanu technicznego urządzeń oświetlenia drogowego posiadające dodatkowo uprawnienia w zakresie wykonywania prac pod napięciem (PPN). c) przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego. 4) dysponują sprzętem do prac w technologii pod napięciem Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca obowiązany jest złożyć w formie określonej w rozdz. XIII i terminie wskazanym w rozdz. XIV pkt. 2 niniejszej SIWZ : Ofertę na formularzu wg wzoru określonego w załączniku Nr 1 do SIWZ. Wymagana forma dokumentu - oryginał. 2. Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a/ oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp wg wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ, Wymagana forma dokumentu - oryginał; b/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymagana forma dokumentów - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; c/ wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji w zakresie opisanym w rozdz. VII pkt 3 SIWZ, wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ z załączeniem dokumentów potwierdzających ich kwalifikacje tj. dysponują osobami posiadającymi uprawnienia i kwalifikacje do wykonania zamówienia tj: posiadają aktualne świadectwa kwalifikacyjne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 roku w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2003 r. Nr 89, poz.828 z późn. zmian.) w zakresie: - dozoru - dla kierujących czynnościami osób wykonujących prace w zakresie konserwacji, napraw, czynności kontrolno-pomiarowych i montażu urządzeń oświetlenia drogowego, - eksploatacji - dla wykonujących prace w zakresie konserwacji - czynności związane z zabezpieczeniem i utrzymaniem należytego stanu technicznego urządzeń oświetlenia drogowego posiadające dodatkowo uprawnienia w zakresie wykonywania prac pod napięciem (PPN) - ważne na dzień złożenia oferty Wymagana forma dokumentów: wykaz - oryginał, pozostałe dokumenty wymienione w tym punkcie - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. - przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego - zaświadczenie Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza (zgodnie z art.98 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. Prawo o notariacie - Dz. U. z 2002r. Nr 42, poz.369 z późn. zm.). d/ wykaz sprzętu wykorzystywanego do realizacji zamówienia wg załącznika 6. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie - należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza (zgodnie z art.98 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. Prawo o notariacie - Dz. U. z 2002r. Nr 42, poz.369 z późn. zm.). 4. W przypadku, gdy osoba składająca ofertę nie jest, z mocy prawa, osobą upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, należy załączyć pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy, określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.staporkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach