Przetargi.pl
Konserwacja oświetlenia drogowego i parkowego, stanowiącego własność Miasta Kostrzyn nad Odrą, nie powiązanego z siecią, stanowiącą własność ENEA Operator

Miasto KOstrzyn nad Odrą ogłasza przetarg

  • Adres: 66-470 Kostrzyn, ul. Graniczna 2
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 727 81 47
  • Data zamieszczenia: 2011-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto KOstrzyn nad Odrą
    ul. Graniczna 2 2
    66-470 Kostrzyn, woj. lubuskie
    tel. 95 727 81 47
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja oświetlenia drogowego i parkowego, stanowiącego własność Miasta Kostrzyn nad Odrą, nie powiązanego z siecią, stanowiącą własność ENEA Operator
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja oświetlenia drogowego i parkowego stanowiącego własność Miasta Kostrzyn nad Odrą, nie powiązanego z siecią, stanowiącą własność ENEA Operator. Sieć oświetlenia łącznie z układami sterowania i zabezpieczenia zostały wydzielone i stanowią odrębne obwody. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje konserwację 701 szt. lamp oświetlenia ulicznego i parkowego oraz 80 szt. lamp montowanych w podłożu, wyszczególnionych w załączniku nr 1. 3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona: 1) prace wynikające z: a) Ustawy z dnia 10.04.1997 r. PRAWO ENERGETYCZNE (tekst jednolity DZ.U.Nr 153,poz.1504 z 2003 r. z późniejszymi zmianami). b) Ustawy z dnia 07.07.1994 r. PRAWO BUDOWLANE (tekst jednolity DZ.U.Nr. 207,poz.2016 z 2003 r. z późniejszymi zmianami). c) Polskich Norm, 2) prace awaryjne obejmujące w szczególności: a) wymianę uszkodzonych elementów zasilania i sterowania oświetleniem, b) naprawę lub wymianę uszkodzonych kabli, c) wymianę źródeł światła, d) podwieszenie zerwanych przewodów, e) wymianę opraw, oprawek, stateczników, kondensatorów, f) wymianę połamanych lub uszkodzonych słupów, g) wymianę wysięgników, uszkodzonych tabliczek słupowych, drzwiczek wnęk latarń, h) likwidacje awarii w urządzeniach oświetlenia ulicznego, i) regulacji i wymiany zegarów sterujących, j) okresowe kontrole przeprowadzone wspólnie ze Zleceniodawcą, 3) inne prace: a) oględziny tras linii kablowych, (raz w miesiącu), b) przeglądy techniczne opraw i wnęk latarni, wraz z konserwacją zawiasów, (raz w miesiącu), c) prowadzenie dokumentacji eksploatacji konserwowanych urządzeń, d) raz w tygodniu objazd punktów świetlnych w godzinach świecenia (porze nocnej), e) informację telefoniczną każdorazowo o stwierdzonych usterkach i awariach, f) utrzymywanie pogotowia technicznego przez 24 godziny na dobę, g) czyszczenie opraw oświetleniowych 1 raz w czasie trwania umowy, h) czyszczenie i konserwacja tablic sterowniczych i rozdzielczych. 4. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi także naprawa uszkodzeń spowodowanych aktami wandalizmu, kolizjami samochodowymi i kradzieżami. W przypadku gdy znany jest sprawca zniszczenia, Wykonawca z upoważnienia Zamawiającego będzie dochodził naprawy szkody. 5. W trakcie obowiązywania umowy liczba niesprawnych punktów świetlnych w stosunku do ogólnej liczby źródeł światła nie może przekroczyć 1% wszystkich punktów świetlnych. 6. Wykonawca wykona zamówienie z zastosowaniem materiałów własnych. Zakłada się, że w trakcie obowiązywania umowy wymianie podlegać będzie maksymalnie 1% opraw oświetleniowych, 5% podzespołów opraw, 10% źródeł światłą i 1% słupów. 7. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) W celu prawidłowej realizacji umowy Wykonawca zobowiązany jest do: - wykonywania wszystkich niezbędnych zabiegów technicznych dla utrzymania dobrego stanu technicznego instalacji i urządzeń oświetleniowych i poprawnego funkcjonowania oświetlenia ulicznego i parkowego; - wykonywania przedmiotu umowy systematycznie, terminowo z należytą starannością; - podania do publicznej wiadomości numeru telefonu, pod który mieszkańcy miasta będą mogli zgłaszać awarie sieci i oświetlenia; - prowadzenia rejestru zgłoszeń awarii oraz wykonanych prac i zużytych materiałów; - ponoszenia kosztów nakładów rzeczowych koniecznych do wykonania obowiązków związanych z wymianą źródeł światła, opraw oświetleniowych, słupów, linii zasilających punkty świetlne; - ponoszenia kosztów nakładów rzeczowych związanych z konserwacją, usuwaniem szkód oraz uszkodzeń sterowania oświetleniem; 2) Wykonawca umożliwi Zamawiającemu prowadzenie kontroli zakresu i jakości prowadzonych usług wynikających z umowy w trakcie ich realizacji; 2) Wykonawca winien prowadzić prace na drodze w taki sposób, aby nie powodować zagrożenia w ruchu drogowym; 3) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone osobom trzecim w związku z prowadzonymi pracami, a także za szkody wyrządzone osobom trzecim z powodu niewykonania lub niewłaściwego wykonania przedmiotu umowy; 4) W razie awarii oraz uszkodzeń uniemożliwiających poprawną eksploatację oświetlenia Wykonawca usunie niezwłocznie awarię zagrażającą osobom postronnym i mieniu, a w pozostałych przypadkach - w ciągu 5 dni od powiadomienia lub stwierdzenia. W przypadkach konieczności wymiany słupów oświetleniowych okres ten może się wydłużyć o czas oczekiwania na realizację zamówionych materiałów, lecz nie dłużej niż 30 dni; 5) Wykonawca będzie realizował prace objęte zamówieniem przy pomocy sprzętu oraz osób podanych w ofercie i zobowiązuje się do ich utrzymania przez cały okres objęty umową. Każda zmiana osób wymienionych w formularzu ofertowym wymaga pisemnego zgłoszenia i akceptacji praz Zamawiającego. Zestawienie opraw oświetleniowych będących własnością Miasta Kostrzyn nad Odrą przedstawia załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kostrzyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach