Przetargi.pl
Konserwacja nawierzchni i utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Sulechów - Odcinek III - Leśnictwo Sycowice

Nadleśnictwo Sulechów ogłasza przetarg

  • Adres: 66-100 Sulechów, ul. Bankowa 2
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3852042 , fax. 068 3852042
  • Data zamieszczenia: 2013-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Sulechów
    ul. Bankowa 2 2
    66-100 Sulechów, woj. lubuskie
    tel. 068 3852042, fax. 068 3852042
    REGON: 97004018400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/nadl_sulechow/zamowienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PGL Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja nawierzchni i utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Sulechów - Odcinek III - Leśnictwo Sycowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, polegających na konserwacji nawierzchni i utrzymaniu drogi leśnej w tym na: - robotach pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych, - karczowaniu pni, krzaków i poszycia wraz z wywozem, - mechanicznym ścinaniu gałęzi piłą mechaniczną łańcuchową z ich odwozem, - zdjęciu warstwy humusu z przemieszczeniem poza pas drogowy wraz z rozplantowaniem, - wykonaniu wykopów z bezpośrednim przerzutem gruntu uzyskanego z ukopu, - formowaniu i zagęszczeniu nasypów, - profilowaniu i zagęszczaniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, - mechanicznym wykonaniu i zagęszczeniu warstwy odsączającej, - wykonaniu nawierzchni z kruszywa łamanego naturalnego, stabilizowanego mechanicznie, klinowanego warstwą miału, - wykonaniu dolnej warstwy z kruszywa łamanego natural., stabilizowanego mechanicznie. Roboty budowlane będą wykonywane na terenach dz. ew. nr 21/3, 40/1 położonych w obrębie ew. Podła Góra, Gm. Skąpe, powiat Świebodziński oraz na terenie dz. nr 21/4, położonej w obrębie ew. Sycowice, Gm. Czerwieńsk, powiat Zielonogórski - woj. Lubuskie. Roboty realizowane są na podstawie zgłoszenia w Starostwie Powiatowym. Do wykonania przedmiotu zamówienia wykonawca używa własnych narzędzi, materiałów i urządzeń dostarczonych własnym staraniem. Materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z wymaganiami określonymi w projekcie technicznym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz muszą być zgodne z polskimi normami, posiadać atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności dopuszczające zastosowanie materiałów w budownictwie. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych ze wskazanymi w projekcie technicznym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót z zastrzeżeniem, że materiały te spełniają standardy jakościowe i techniczne przynajmniej w równym stopniu (lub wyższym) co materiały określone w dokumentacji zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Każdorazowa zmiana musi posiadać akceptację inspektora nadzoru inwestorskiego. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą oświadczenia, że oferowane roboty budowlane spełniają te wymagania. Po zakończeniu robót budowlanych przed zgłoszeniem do odbioru końcowego, wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy. Wymagany okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy, licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Opis przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty: - Formularz cenowy, - Projekt techniczny, - Plan orientacyjny na mapie, - Przekroje normalne, - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Wartość zamówienia została oszacowana przez Zamawiającego na kwotę 520 272,50 zł netto, bez wartości zamówień uzupełniających.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 10 000 zł. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego BGŻ SA oddz. Zielona Góra nr 45 2030 0045 1110 0000 0052 6490 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. Wydruk wygenerowany elektronicznie lub potwierdzony przez bank blankiet przelewu albo kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem zaleca się dołączyć do oferty. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy załączyć w formie oryginału do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a art. 46 ustawy. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zmówienia. 10. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: -odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, -zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26. ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn od niego niezależnych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/nadl_sulechow/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach