Przetargi.pl
Konserwacja kamer i urządzeń zasilających kamery oraz elementów systemu monitoringu wizyjnego miasta Chełm

Miasto Chełm ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 63 i 65
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5652223, 5652073 , fax. 082 5652254
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Chełm
    ul. Lubelska 63 i 65
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 082 5652223, 5652073, fax. 082 5652254
    REGON: 11019823800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja kamer i urządzeń zasilających kamery oraz elementów systemu monitoringu wizyjnego miasta Chełm
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest konserwacja kamer i urządzeń zasilających kamery oraz elementów systemu monitoringu wizyjnego miasta Chełm. Zakres zamówienia obejmuje: 1) utrzymanie w stałej czystości 25 szt. kloszy kamer poprzez okresowe (raz na miesiąc) mycie kloszy kamer; 2) bieżącą konserwację urządzeń zasilających 25 szt. radiowych punktów kamerowych; 3) bieżącą konserwację urządzeń zasilających stację bazową przy ul. Lubelskiej 2; 4) bieżącą konserwację urządzeń zasilających Centrum Monitoringu przy ul. Reformackiej 24A. 5) konserwację kamer i urządzeń systemu radiowego MMDS wraz ze sterowaniem. 6) doraźne mycie kloszy oraz konserwację urządzeń zasilających punkty kamerowe, stacji bazowej w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego lub przez dyżurnego KM Policji; 7) konserwację 25 szt. kamer systemu radiowego wraz ze sterowaniem w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego lub przez dyżurnego KM Policji. 8) wykonywanie napraw awaryjnych urządzeń i instalacji nie objętych czynnościami konserwacyjnymi na podstawie zleceń wystawionych przez Zamawiającego. Naprawy instalacji i urządzeń będą dokonywane: - odpłatnie w przypadku stwierdzenia dewastacji urządzeń i instalacji monitoringu, ingerencji osób nieupoważnionych przez Wykonawcę lub Zamawiającego; odpłatnie dla urządzeń i instalacji dostarczonych przez Zamawiającego bądź Wykonawcę; 9) Wykonawca będzie zobowiązany do zainstalowania łącza internetowego o parametrach nie mniejszych niż 512/128 kb na czas trwania konserwacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia w szczególności: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej 1 usługę polegającą na bieżącej konserwacji monitoringu wizyjnego IP pracującego w systemie bezprzewodowym LMDS, MMDS, MDMS o wartości co najmniej 40 000,00 zł lub aktualnie wykonują bieżącą konserwację takiego systemu; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: dysponują urządzeniami technicznymi w asortymencie i ilości jednostek nie mniejszej niż wymienione w kolumnie 2 i 3 załącznika nr 7 do SIWZ, dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą licencję I lub II stopnia pracownika zabezpieczenia technicznego, zgodnie z przepisami o ochronie osób i mienia. d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która będzie ubiegała się o udzielenie zamówienia publicznego, złoży ofertę lub zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli oferta jego zostanie wybrana. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Warunki jakie muszą spełniać Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedstawia załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 4. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia będzie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. VI SIWZ, wg formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z wzorem druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, których opis sposobu oceny spełniania został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w postępowaniach określonych w art. 26 ust. 2 ustawy, Wykonawca winien złożyć następujące dokumenty: 1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, zgodny z wzorem druku stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca powinien wykazać i udokumentować wykonanie co najmniej 1 usługi polegającej na bieżącej konserwacji monitoringu wizyjnego IP pracującego w systemie bezprzewodowym LMDS, MMDS, MDMS o wartości co najmniej 40 000,00 zł lub aktualnie wykonują bieżącą konserwację takiego systemu; Do każdej usługi umieszczonej w wykazie należy załączyć dokument potwierdzający, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 2) Wykaz urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług, w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, zgodny z wzorem druku stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Przedłożony wykaz powinien zawierać urządzenia techniczne w asortymencie i ilości jednostek nie mniejszej niż wymienione w kolumnie 2 i 3 załącznika nr 7 do SIWZ. 3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodny z wzorem druku stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Przedłożony wykaz powinien zawierać co najmniej 1 osobę posiadającą licencję I lub II stopnia pracownika zabezpieczenia technicznego, zgodnie z przepisami o ochronie osób i mienia. 4) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, zgodnie z wzorem druku stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. 3. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca winien złożyć w odniesieniu do tych podmiotów następujące dokumenty: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, zgodne z wzorem druku stanowiącym załącznik nr 10 do specyfikacji. 4. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, w postępowaniach określonych w art. 26 ust. 2 ustawy, Wykonawca winien złożyć następujące dokumenty: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, zgodne z wzorem druku stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. 5. Postanowienia § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817) stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://chelm.bip-gov.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach