Politechnika Lubelska ogłasza przetarg
- Adres: 20-618 Lublin, ul. Nadbystrzycka 38D
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 5384633 , fax. 081 5384372
- Data zamieszczenia: 2010-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Lubelska
ul. Nadbystrzycka 38D 38D
20-618 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 5384633, fax. 081 5384372
REGON: 00000172600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pollub.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BZP/PN/7/2010 - Dostawa drukarek, monitorów i skanerów dla Politechniki Lubelskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa drukarek, monitorów i skanerów dla Politechniki Lubelskiej zgodnie ze Szczegółowym Opisem Tematu Zamówienia według zadań od 1 do 14 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302321108
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: Warunek do spełnienia i sposób dokonywania jego oceny: Wiedza i doświadczenie O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców na podstawie przepisów art. 24 ust.1 pkt 1-9 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych W celu spełnienia w/w warunku należy dołączyć do oferty: Wykaz wykonanych dostaw lub usług - Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Należy wykazać jedną dostawę lub usługę oraz
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Wykaz wykonanych dostaw lub usług - Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Należy wykazać jedną dostawę lub usługę Dokumenty żądane w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia: 1. Aktualny opis z właściwego rejestru - Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Oświadczenie - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. Dokumenty niepowiązane z żadnym warunkiem: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków 2. Szczegółowy Opis Tematu Zamówienia - Wypełnione tabele i podpisany Szczegółowy Opis Tematu Zamówienia z podaniem cen jednostkowych netto i cen jednostkowych brutto oraz wartości netto i wartości brutto
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pollub.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wielofunkcyjnych urządzeń drukujących oraz dzierżawa 10 drukarek wraz z ich zabezpieczeniem serwisowo-eksploatacyjnym dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie.
Dodano: 2016-06-02 - Zakup i dostawa 287 drukarek laserowych
Dodano: 2015-09-11 - Zakup i dostawa 287 drukarek laserowych
Dodano: 2015-06-03 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę, wdrożenie i obsługę serwisowa systemu centralnego wydruku składającego się z urządzeń drukujących i oprogramowania
Dodano: 2015-06-02 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę, wdrożenie i obsługę serwisową systemu centralnego wydruku składającego się z urządzeń drukujących i oprogramowania
Dodano: 2015-04-16 - Dostawa drukarki dla Powiatu Ryckiego w ramach projektu.: Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w powiecie ryckim współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół
Dodano: 2015-01-12 - Dostawa wielofunkcyjnych urządzeń drukujących oraz części komputerowych
Dodano: 2014-12-02 - Dostawa pierwszego wyposażenia na drogowe przejście graniczne w Dołhobyczowie -sprzęt biurowy
Dodano: 2014-11-24 - Dostawa skanerów i niszczarek - numer Zp/pn/85/2014
Dodano: 2014-11-21 - Dostawa wielofunkcyjnych urządzeń drukujących oraz części komputerowych
Dodano: 2014-11-20