Przetargi.pl
kontrola, utrzymanie, naprawa i konserwacja wyposażenia placów zabaw i siłowni zewnętrznych należących do Gminy Lublin

Gmina Lublin ogłasza przetarg

  • Adres: 20-109 Lublin, Pl. Króla Władysława Łokietka 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 4663000 , fax. 81 4663001
  • Data zamieszczenia: 2014-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lublin
    Pl. Króla Władysława Łokietka 1 1
    20-109 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 4663000, fax. 81 4663001
    REGON: 43101951400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    kontrola, utrzymanie, naprawa i konserwacja wyposażenia placów zabaw i siłowni zewnętrznych należących do Gminy Lublin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) kontrola, utrzymanie, naprawa i konserwacja wyposażenia placów zabaw i siłowni zewnętrznych należących do Gminy Lublin w tym: - utrzymanie terenów w czystości, - koszenie trawników wraz z wywozem biomasy, - wygrabienie/ zamiecenie liści z powierzchni placów zabaw i siłowni zewnętrznych wraz z wywozem, - pielęgnację krzewów, - opróżnianie koszy, - zamiatanie nawierzchni syntetycznej, - utrzymywanie w czystości elementów wyposażenia placów zabaw i siłowni zewnętrznych, - utrzymanie wymaganego poziomu żwirowych i piaskowych podłoży, - utrzymanie, naprawę i konserwację nawierzchni, - remont elementów ogrodzenia placów zabaw, - naprawę urządzeń zabawowych i siłowni zewnętrznej, - konserwację urządzeń zabawowych i siłowni zewnętrznej. b) Przeprowadzanie kontroli stanu technicznego placów zabaw i siłowni zewnętrznych: - kontrola regularna, - kontrola funkcjonalna, c) Wymianę piasku/żwiru w piaskownicy oraz na terenie placu zabaw: - wymianę i bieżące uzupełnienie nawierzchni, - wymianę piasku w piaskownicy. d) Wykonanie nawierzchni bezpiecznej pod urządzeniami wraz z nawiezieniem piasku
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 4 200,00 zł (słownie: cztery tysiące dwieście złotych) złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach