Przetargi.pl
Dostawa kruszywa drogowego (dolomitowego) na teren Gminy Niedrzwica Duża

Przedsiębiorstwo Komunalne NAŁĘCZ Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 24-220 Niedrzwica Duża, ul. Kościelna 3
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 517 50 70 , fax. 81 517 50 70
  • Data zamieszczenia: 2014-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunalne NAŁĘCZ Sp. z o.o.
    ul. Kościelna 3 3
    24-220 Niedrzwica Duża, woj. lubelskie
    tel. 81 517 50 70, fax. 81 517 50 70
    REGON: 06054716300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pknalecz.eu/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Przedsiebiorstwo Kumunalne, spółka z o.o., jednostka organizacyjna gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kruszywa drogowego (dolomitowego) na teren Gminy Niedrzwica Duża
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do 3 700 ton (słownie: trzy tysiące siedemset ton) kruszywa drogowego (dolomitowego), tj.: - klińca o frakcji 4-31,5 w ilości: do 3 500 ton (słownie: trzy tysiące pięćset ton) - tłucznia o frakcji 31,5-63 w ilości: do 200 ton (słownie: dwieście ton) 14212200-2 Kruszywo 44922200 -1 Dolomit Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. UWAGA dot. ilości zamawianego kruszywa - Zamawiający informuje, że: a) zastrzega możliwość niezamówienia całej ilość przedmiotu dostawy tj. 3 700 ton kruszywa drogowego (dolomitowego). b) dostawy będą się odbywały sukcesywnie w zależności od potrzeb (Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie dostarczoną ilość kruszywa), na każdorazowe zgłoszenie przez zamawiającego telefonicznie, faxem lub emailem. c) zastrzega możliwość wymiany dowolnej ilości klińca na tłuczeń (w granicach do 3 500 ton) i wymiany dowolnej ilości tłucznia na kliniec (w granicach do 200 ton), to znaczy, że np.: Zamawiający może zgłosić potrzebę dostawy do 3 700 ton tylko tłucznia lub np. do 1 000 ton klińca i do 2 700 ton tłucznia albo Zamawiający może zgłosić potrzebę dostawy do 3 700 ton tylko klińca lub np. do 1 000 ton tłucznia i do 2 700 ton klińca. Rozliczenie pomiędzy stronami dostawy nastąpi w oparciu o ceny jednostkowe za jedną tonę tłucznia i klińca i faktyczną ilość dostarczonego klińca lub tłucznia. 2. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zgłoszony zakres dostaw w terminie nie dłuższym niż 3 dni od przekazania zapotrzebowania na miejsce składowe lub wskazaną drogę. 3. Przez dostawę należy rozumieć: zakup, załadunek, transport i rozładunek i wszystkie koszty z tym związane. 4. Przedmiotem dostawy jest dolomitowe kruszywo łamane stosowane do mieszanek bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń stosowanych na drogach, lotniskach i innych powierzchniach przeznaczonych do ruchu. klasa- I, gatunek: 1, o frakcjach wyżej określonych. Zamawiający żąda dostawy kruszywa, które poza obróbką mechaniczną nie zostały poddane żadnej innej obróbce. Kruszywo powinno być trwałe, odporne na działanie czynników atmosferycznych. 5. Rozliczenie z wykonawcą odbywać się będzie na podstawie faktur częściowych. Wykonawca wystawi fakturę każdorazowo po dostarczeniu ok. 200 ton kruszywa (słownie; dwieście ton). 6. W przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych po uzgodnieniu dostawy, Zamawiający ma prawo do zawiadomienia Wykonawcy o wstrzymaniu odbioru kruszywa drogowego do odwołania. 7. Ilość dziennego zapotrzebowania wyniesie nie więcej niż 110 ton. 8. Dostawa kruszywa odbywać się będzie w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 14.00. 9. Wykonawca oświadcza, że przedmiot dostawy nie ma wad prawnych, nie jest obciążony prawami osób trzecich, oraz że nie jest przedmiotem żadnego postępowania ani zabezpieczenia. 10. Przedmiot dostawy dostarczony zostanie transportem własnym Wykonawcy i na jego koszt. 11. Zamawiający zastrzega możliwość zbadania jakości i ilości dostarczonego kruszywa w szczególności pod względem: jakości, ilości i zanieczyszczenia. W przypadku stwierdzenia, którejkolwiek z w/w okoliczności Zamawiający może w szczególności: odmówić zapłaty wynagrodzenia, obciążyć Wykonawcę kosztami badania i kontroli wagi, żądać wymiany kruszywa na spełniające standardy w terminie 48 godzin od dnia, w którym dana okoliczność zaistniała, na koszt wykonawcy. 12. Wykonawca jest zobowiązany otrzymać odrębne potwierdzenie na dokumencie wydania kruszywa drogowego na zewnątrz (Wz), przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. Potwierdzenie dokonane przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego na dokumencie wydania kruszywa drogowego zawiera: datę rozładowania kruszywa, godzinę, ilość ton jaka została rozładowana oraz czytelny podpis. 13. Do każdej partii dostawy kruszywa Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aprobatę techniczną (CE), deklarację zgodności z PN, dokument wskazujący kopalnię, z której pochodzi kruszywo. Parametry techniczne: kruszywo powinno spełniać wymagania normy PN-EN 13242.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142122002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). Wadium należy wnieść w jednej z form wymienionych w art. 45 ust. 6 Ustawy PZP: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) Z treści wadium składanego w innej formie niż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie, w przypadkach wymienionych w art. 46 Pzp. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać tylko przelewem na rachunek bankowy nr: 75 8687 0009 2001 0007 7783 0001 Bank Spółdzielczy w Niedrzwicy Dużej z dopiskiem wadium nr sprawy ZP/4/2014 4. Wadium należy wnieść (liczy się data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego) przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający prosi o dołączenie potwierdzenia wniesienia wadium do oferty, w celu usprawnienia procedury sprawdzenia wniesienia wadium przez Wykonawcę. 6. W przypadku wniesienia wadium w gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej z treści gwarancji musi wynikać zapewnienie Zamawiającemu przyznania sumy gwarancyjnej nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie. Z treści gwarancji musi wynikać również zabezpieczenie gwaranta do wypłaty kwoty wadium na zasadach określonych w ustawie Prawo Zamówień publicznych. 7. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 8. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 9. Warunki zwrotu i utraty wadium są określone w art. 46 ustawy Pzp. UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. W myśl art. 63. Ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2012 poz. 1376 z późn. zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury przez Zamawiający
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pknalecz.bip.mbnet.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach