Przetargi.pl
Konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności technicznej dźwigów osobowych i towarowych zlokalizowanych w obiektach SPZOZ w Choszcznie

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 73-200 Choszczno, ul. Niedziałkowskiego 4a
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7652438, 7657211 w 143 , fax. 095 7652410
  • Data zamieszczenia: 2011-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Niedziałkowskiego 4a 4a
    73-200 Choszczno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 095 7652438, 7657211 w 143, fax. 095 7652410
    REGON: 21037354300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.spzozchoszczno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności technicznej dźwigów osobowych i towarowych zlokalizowanych w obiektach SPZOZ w Choszcznie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności technicznej dźwigów osobowych i towarowych zlokalizowanych w obiektach SPZOZ w Choszcznie szczegółowo określonych w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia umieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego wraz z pozostałymi dokumentami przetargowymi. Zakres prac został określony w załączniku nr 5.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 1. Do obowiązków Wykonawcy w ramach prac konserwacyjnych należy w szczególności: ­ przestrzeganie instrukcji eksploatacji poszczególnych urządzeń, ­ dokonywanie przeglądów konserwacyjnych urządzeń w terminach i zakresie określonym w instrukcjach eksploatacji poszczególnych urządzeń, z tym że nie rzadziej niż co 30 dni, ­ wykonywanie pomiarów elektrycznych zgodnie z wymogami UDT oraz stanu konstrukcji nośnej prowadnic, toru, podtorza, ­ bieżące usuwanie usterek i innych nieprawidłowości w działaniu urządzeń, ­ odnotowanie wyników przeglądu i wykonywanych czynności z podaniem daty i potwierdzeniem podpisem dzienniku konserwacji, ­ bezzwłoczne powiadamianie Zamawiającego o nieprawidłowościach, które spowodowały konieczność wyłączenia danego urządzenia z eksploatacji oraz dokonywanie odpowiedniego wpisu do dziennika konserwacji. 2. Zakres czynności wykonywanych w ramach konserwacji zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć we własnym zakresie i na własny koszt wszystkie materiały i części zamienne niezbędne do konserwacji dźwigów, które nie będą podlegały odrębnemu rozliczeniu, a ich koszt Wykonawca winien uwzględnić w wynagrodzeniu ryczałtowym. Wykaz materiałów i części zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest przygotowywać urządzenia wraz z odpowiednią dokumentacją do badań przeprowadzanych przez Urząd Dozoru Technicznego (UDT), uczestniczyć w badaniach przeprowadzanych przez UDT oraz stosować się do zaleceń UDT wynikających z wpisów dokonanych przez Urząd w książce rewizji urządzenia. Zatrzymanie urządzenia przez UDT bądź negatywny wynik badania urządzenia potwierdzony przez UDT wpisem w książce rewizyjnej urządzenia uznaje się za nienależytą realizację umowy przez Wykonawcę. W przypadku negatywnego wyniku badania przez UDT bądź zatrzymania dźwigu, koszty ponownego badania urządzenia przez UDT ponosi Wykonawca. 5. Wykonawca zobowiązany jest przez wszystkie dni tygodnia całodobowo umożliwić Zamawiającemu telefoniczne zgłaszanie awarii urządzeń. 6. Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do usuwania awarii nie później niż w ciągu 2 godzin od otrzymania zgłoszenia. 7. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać remonty urządzeń wykraczające poza zakres napraw wykonywanych w ramach konserwacji mające na celu zapobieganie powstania awarii lub poprawę istniejącego stanu urządzenia. Remonty obejmują w szczególności: a) wymianę zespołu napędowego i jego części, b) wymianę silnika i jego części, c) wymianę tablicy sterowniczej, d) wymianę drzwi szybowych i kabinowych, e) przebudowę starych zespołów i aparatury na nowe po uzyskaniu zgody UDT. 8. W przypadku stwierdzenia przez UDT bądź Wykonawcę konieczności wykonania remontu urządzenia wykraczającego poza zakres napraw konserwacyjnych Wykonawca zobowiązany jest do: a) przedstawienia Zamawiającemu wstępnego kosztorysu na wykonanie remontu, sporządzonego przez Wykonawcę z uwzględnieniem stawki roboczogodziny określonej umową oraz normatywów określonych we właściwych KNR oraz określenia czasu niezbędnego na wykonanie remontu; b) Wykonawca ma prawo przystąpić do wykonywania remontu wyłącznie po otrzymaniu pisemnego zlecenia oraz zaakceptowaniu przez Zamawiającemu wstępnego kosztorysu oraz terminu wykonywania remontu; c) Zamawiający może wyrazić zgodę na przystąpienie do wykonywania remontu bez opracowania przez Wykonawcę wstępnego kosztorysu w przypadku usuwania awarii urządzenia w trybie pilnym; d) rozlicznie kosztów wykonywania remontów następowało będzie po dokonaniu bez zastrzeżeń odbioru wykonanych prac, w oparciu o zaakceptowany przez Zamawiającego kosztorys powykonawczy. 9. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na wykonane remonty na okres nie krótszy niż 24 miesiące licząc od daty dokonania bez zastrzeżeń odbioru wykonanych robót. 10. Za świadczenie usług całodobowego pogotowia dźwigowego, konserwacji i utrzymywania w stałej sprawności technicznej dźwigów, Wykonawcy przysługiwało będzie wynagrodzenie ryczałtowe. Wynagrodzenie ryczałtowe Wykonawcy obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją umowy łącznie z kosztami przyjazdów związanych z świadczeniem pogotowia dźwigowego, materiałami i częściami zamiennymi niezbędnymi do konserwacji dźwigów. Wynagrodzenie ryczałtowe nie obejmuje jedynie kosztów związanych z realizacją remontów urządzeń. 11. W przypadku, gdy okres świadczenia usług stanowiących przedmiot umowy nie obejmuje pełnego miesiąca kalendarzowego, zryczałtowane wynagrodzenie Wykonawcy za okres świadczenia usług w danym miesiącu ustalane będzie w wysokości proporcjonalnej, przyjmując, że wynagrodzenie za 1 dzień stanowi 1/30 wynagrodzenia miesięcznego. 12. Wynagrodzenie ryczałtowe będzie przysługiwać Wykonawcy w pełnej wysokości wyłącznie w przypadku gdy wszystkie urządzenia określone w załączniku Nr 2 do SIWZ były eksploatowane przez cały miesiąc kalendarzowy. W przypadku wyłączenia urządzenia z eksploatacji, niezależnie od przyczyn wyłączenia, miesięczne wynagrodzenie ryczałtowe podlega zmniejszeniu za każdy dzień postoju o kwotę wyliczoną w następujący sposób: zryczałtowane miesięczne wynagrodzenie brutto : 6 urządzeń : 30 dni. 13. W przypadku wyłączenia przez Zamawiającego na stałe z eksploatacji urządzenia stanowiącego przedmiot umowy, miesięczne wynagrodzenie ryczałtowe Wykonawcy ulegnie zmniejszeniu o 1/6 począwszy od następnego miesiąca kalendarzowego po wyłączeniu urządzenia z eksploatacji. 14. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie płatne: a) wynagrodzenie ryczałtowe - po zakończeniu każdego miesiąca kalendarzowego, b) wynagrodzenie za wykonany remont w wysokości wynikającej z zaakceptowanego przez Zamawiającego kosztorysu powykonawczego - po dokonaniu bez zastrzeżeń odbioru remontowanego urządzenia, c) Zamawiający dokona zapłaty wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT w terminie 30 dni od otrzymania faktury przelewem na konto wskazane przez Wykonawcę. 15. Umowa będzie realizowana przez okres 36 miesięcy od dnia podpisania umowy. Wymagania stawiane Wykonawcy: Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy, Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia, Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: cena za roboczogodzine
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.spzozchoszczno
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach