Przetargi.pl
Konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności technicznej dźwigów osobowych i towarowych zlokalizowanych w obiektach Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego nr 2 PUM (w skrócie SPSK-2) w Szczecinie wraz z całodobowym pogotowiem dźwigowym

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-111 Szczecin, Al. Powstańców Wielkopolskich 72
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4661086 , fax. 91 4661113
  • Data zamieszczenia: 2014-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie
    Al. Powstańców Wielkopolskich 72 72
    70-111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4661086, fax. 91 4661113
    REGON: 00028890000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2.pum.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności technicznej dźwigów osobowych i towarowych zlokalizowanych w obiektach Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego nr 2 PUM (w skrócie SPSK-2) w Szczecinie wraz z całodobowym pogotowiem dźwigowym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez okres 48 miesięcy usług całodobowego pogotowia dźwigowego, konserwacji i utrzymania w stałej sprawności technicznej dźwigów osobowych i towarowych eksploatowanych w obiektach SPSK nr 2 PUM w Szczecinie przy Al. Powstańców Wielkopolskich 72. Wykaz dźwigów zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. II. Obowiązki Wykonawcy 1/ Do obowiązków Wykonawcy w ramach prac konserwacyjnych należy w szczególności: ­ przestrzeganie instrukcji eksploatacji poszczególnych dźwigów, ­ dokonywanie przeglądów konserwacyjnych urządzeń w terminach i zakresie określonym w Rozporządzeniu Ministra Pracy, Gospodarki i Polityki Społecznej z dnia 29 października 2003 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. 2003 nr 193 poz. 1890) oraz w instrukcjach eksploatacji poszczególnych urządzeń, z tym że nie rzadziej niż co 30 dni kalendarzowych , ­ wykonywanie pomiarów elektrycznych zgodnie z wymogami UDT oraz stanu konstrukcji nośnej prowadnic, toru, podtorza, ­ bieżące usuwanie usterek i innych nieprawidłowości w działaniu urządzeń, ­ odnotowanie wyników przeglądu i wykonywanych czynności z podaniem daty i potwierdzeniem podpisem w dzienniku konserwacji, ­ bezzwłoczne powiadamianie Zamawiającego o nieprawidłowościach, które spowodowały konieczność wyłączenia danego urządzenia z eksploatacji oraz dokonywanie odpowiedniego wpisu do dziennika konserwacji. 2/ Wykonawca zobowiązany jest przygotowywać urządzenia wraz z odpowiednią dokumentacją do badań przeprowadzanych przez Urząd Dozoru Technicznego (UDT), uczestniczyć w badaniach przeprowadzanych przez UDT oraz stosować się do zaleceń UDT wynikających z wpisów dokonanych przez Urząd w książce rewizji urządzenia. Zatrzymanie urządzenia przez UDT bądź negatywny wynik badania urządzenia potwierdzony przez UDT wpisem w książce rewizyjnej urządzenia uznaje się za nienależytą realizację umowy przez Wykonawcę. W przypadku negatywnego wyniku badania przez UDT bądź zatrzymania dźwigu, koszty ponownego badania urządzenia przez UDT ponosi Wykonawca. 3/ W ramach konserwacji Wykonawca zobowiązany jest wykonywać w szczególności czynności określone w § 3 ust 2 umowy stanowiącej Rozdział III SIWZ. 4/ Wykonawca niezależnie od wykonywania czynności konserwacyjnych zobowiązany jest dokonywać wszelkich napraw dźwigów wynikających z awarii dźwigów . Awaria oznacza niespodziewane (nieplanowane), nagłe zdarzenie, które powoduje lub może spowodować niewłaściwe funkcjonowanie instalacji lub urządzeń objętych zamówieniem, a także stwarzać zagrożenie powstania obrażeń u ludzi albo uszkodzenia budynków, obiektów, materiałów, instalacji . 5/Wykonawca zobowiązany jest pełnić całodobowe pogotowie dźwigowe przez wszystkie dni tygodnia i umożliwić Zamawiającemu telefoniczne zgłaszanie awarii urządzeń całodobowo przez wszystkie dni tygodnia . 6/Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do usuwania awarii nie później niż w ciągu 30 minut od otrzymania zgłoszenia. 7/W przypadku gdyby Wykonawca nie podjął czynności naprawczych w terminie 30 minut od zgłoszenia awarii, Zamawiający ma prawo zlecić usunięcie awarii innemu wykonawcy i obciążyć Wykonawcę kosztami poniesionymi z tytułu zastępczego usunięcia awarii dźwigu. 8/Każde zdarzenie o charakterze awarii musi znaleźć odzwierciedlenie w książce awarii wraz z opisem sytuacji i rodzajem podjętych działań. 9/W przypadku, gdy do usunięcia awarii konieczny jest zakup części zamiennych i materiałów, którymi Wykonawca nie dysponuje, Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć miejsce awarii do czasu jej ostatecznego usunięcia. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest zakończyć usuwanie awarii w terminie uzgodnionym z Działem Technicznym Zamawiającego. III. Materiały i części zamienne 1/Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć we własnym zakresie i na własny koszt wszystkie części zamienne i materiały niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. 2/Materiały i części zamienne potrzebne do wykonywania czynności konserwacyjnych nie podlegają odrębnemu rozliczeniu i ich koszt Wykonawca powinien uwzględnić w wynagrodzeniu ryczałtowym. 3/Materiały i części zamienne zużyte do usuwania awarii będą podlegały rozliczeniu poza ryczałtem, zgodnie z ustalonymi zasadami rozliczania kosztów materiałów i części zamiennych zużytych do usunięcia awarii . 4/Wykonawca zobowiązany jest stosować wyłącznie nowe materiały i części zamienne, zgodne z odpowiednimi normami, kompatybilne z urządzeniem, do którego będą montowane oraz posiadające instrukcje, certyfikaty, atesty, opisy techniczne, schematy (jeżeli są wymagane) oraz gwarancję producenta. IV . WYNAGRODZENIE I ROZLICZANIE 1/Za świadczenie usług całodobowego pogotowia dźwigowego, konserwacji i utrzymywania w stałej sprawności technicznej dźwigów Wykonawcy przysługiwało będzie wynagrodzenie ryczałtowe. Wynagrodzenie ryczałtowe Wykonawcy obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją umowy . Wynagrodzenie ryczałtowe nie obejmuje jedynie kosztów materiałów i części zamiennych zużytych do usuwania awarii, które będą podlegały rozliczeniu poza ryczałtem , zgodnie z zasadami określonymi we wzorze umowy stanowiącym Rozdział III niniejszej SIWZ .2/W przypadku, gdy okres świadczenia usług stanowiących przedmiot umowy nie obejmuje pełnego miesiąca kalendarzowego, zryczałtowane wynagrodzenie Wykonawcy za okres świadczenia usług w danym miesiącu ustalane będzie w wysokości proporcjonalnej, przyjmując, że wynagrodzenie za 1 dzień stanowi 1/30 wynagrodzenia miesięcznego. 3/Szczegółowe zasady rozliczeń i terminy zapłaty określone są we wzorze umowy stanowiącym Rozdział III niniejszego SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk2.pum.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach