Przetargi.pl
Konserwacja i utrzymanie oznakowania pionowego oraz poziomego na ulicach gminnych i drogach wewnętrznych w granicach administracyjnych miasta Kołobrzeg

Urząd Miasta Kołobrzeg ogłasza przetarg

  • Adres: 78100 Kołobrzeg, ul. Ratuszowa
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 551 580 , fax. (094) 352 37 69
  • Data zamieszczenia: 2017-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Kołobrzeg
    ul. Ratuszowa 13
    78100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 551 580, fax. (094) 352 37 69
    REGON: 52385000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolobrzeg.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i utrzymanie oznakowania pionowego oraz poziomego na ulicach gminnych i drogach wewnętrznych w granicach administracyjnych miasta Kołobrzeg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1/ wymiana tablic znaków drogowych lub tabliczek uzupełniających na nowe, tablic z nazwami ulic i informacyjnych- 148 szt. 2/ wymiana słupków o długości 3,50 m lub 4,50 m i średnicy 60 mm do znaków drogowych na nowe oraz słupa ozdobnego l=5 m ( wzór w załączeniu)- 68 szt. 3/ montaż barier łańcuchowych pojedynczych i podwójnych- 140 mb 4/ montaż ograniczników skrajni z elementami odblaskowymi- 20 szt. 5/ ustawienie bariery rurowej- 45 szt. 6/ ustawienie słupka blokującego żeliwnego lub betonowego o fakturze z kamienia płukanego- 30 szt. 7/ ustawienie bariery parkingowej ruchomej zamykanej na klucz- 5 szt. 8/ ustawienie słupka przeszkodowego U-5b i blokującego U-12c oraz słupek składany- 40 szt. 9/ uzupełnienie łańcucha przy barierach łańcuchowych- 100 mb 10/ oznakowanie awaryjne, w-g potrzeb całodobowo- 3 kpl. 11/ montaż azylu dla pieszych wraz z oznakowaniem - 4 kpl. 12/ montaż progów zwalniających wyspowych i listwowych U-16d wraz z oznakowaniem,- 3 kpl. 13/ montaż lustra drogowego- 5 szt. 14/ naprawy (prostowanie, spawanie, uzupełnienie malowania), -/ słupków do znaków drogowych - 50 szt. -/ barier rurowych- 20 szt. -/ słupków retro i betonowych- 20 szt. -/ tablic znaków drogowych - 100 szt. -/ mycie tablic znaków drogowych - 400 szt. 15/ malowanie elementów oznakowania pionowego, -/ słupki do znaków drogowych - 100 szt. -/ bariery rurowe stałe i ruchome- 50 szt. -/ słupki żeliwne- 50 szt. -/ bariery łańcuchowe pojedynczych- 100 mb 16/ przegląd oznakowania pionowego w ciągu 1 miesiąca- 12 m-cy 17/ odnowienie oznakowania poziomego, a/ oznakowanie cienkowarstwowe – linie segregacyjne i krawędziowe ciągłe i przerywane - 1000 m2 – linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych, kolor biały i czerwony- 10.500 m2 – strzałki i inne symbole na jezdni,- 200 m2 - oznakowanie ścieżek rowerowych i śluz rowerowych na ulicach, kolor czerwony – 1.100 m2 - oznakowanie miejsc parkingowych na pojazdy osób niepełnosprawnych, kolor niebieski z symbolem T-29 (powierzchnia (3,60 x 5,00 +3,00= 21,00m2) - 196 szt. - usuwanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego – frezowanie- 100 m2 b/ oznakowanie grubowarstwowe. – linie segregacyjne i krawędziowe ciągłe i przerywane- 400 m2 – linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych- 350 m2 – strzałki i inne symbole na jezdni- 20 m2 - usuwanie oznakowania poziomego grubowarstwowego – frezowanie - 30 m2 18. Montaż znaków aktywnych D-6, na przejściach dla pieszych- 2 kpl. 19. Wymiana akumulatora znaku aktywnego wraz ze sterownikiem- 4,- szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233221-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany - przed upływem terminu składania ofert - wnieść wadium w wysokości: 9.000,00 zł (słownie zł: dziewięć tysięcy 00/100). 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, zgodnie z postanowieniami Rozdziału XIII i może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016r. poz. 359) a) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: Bank PKO BP SA Oddział w Koszalinie nr 25 1020 2791 0000 7502 0228 1632 z dopiskiem „Wadium w przetargu nieograniczonym na „Konserwację i utrzymanie oznakowania pionowego oraz poziomego na ulicach gminnych i drogach wewnętrznych w granicach administracyjnych miasta Kołobrzeg”. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które przed upływem terminu składania ofert znajduje się na koncie Zamawiającego. Zaświadczenie o wpłacie zaleca się załączyć do oferty, b) jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna odpowiedni dokument (oryginał) zaleca się wpiąć do oferty oddzielnie np. w koszulce natomiast kserokopię tego dokumentu dołączyć do oferty. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania warunku dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca załączy do wypełnionego Formularza Oferty - zał. Nr 1 do SIWZ, następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania i spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie należy złożyć na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy P.z.p., przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w sekcji III.4) 3) Wykonawca przedstawienia dokumenty wymienione w sekcji III.4) dotyczące Podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy P.z.p. 4) Wykonawca, w terminie 3 dni od przekazania informacji o której mowa w pkt 1 przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24. ust. 1 pkt 23 ustawy P.z.p., stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku gdy Wykonawca przynależy do tej samej grupy kapitałowej przedstawia dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu,5) Dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach