Przetargi.pl
Konserwacja i utrzymanie oznakowania pionowego oraz poziomego na ulicach gminnych i drogach wewnętrznych w granicach administracyjnych miasta Kołobrzeg

Urząd Miasta Kołobrzeg ogłasza przetarg

  • Adres: 78100 Kołobrzeg, ul. Ratuszowa
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 551 580 , fax. (094) 352 37 69
  • Data zamieszczenia: 2016-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Kołobrzeg
    ul. Ratuszowa 13
    78100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 551 580, fax. (094) 352 37 69
    REGON: 52385000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i utrzymanie oznakowania pionowego oraz poziomego na ulicach gminnych i drogach wewnętrznych w granicach administracyjnych miasta Kołobrzeg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Wymiana tablic znaków drogowych lub tabliczek uzupełniających na nowe, tablic z nazwami ulic i informacyjnych - 148 szt; 2. Wymiana słupków o długości 3,50 m lub 4,50 m i średnicy 60 mm do znaków drogowych na nowe oraz słupa ozdobnego l=5 m ( wzór w załączeniu) - 68 szt.; 3.Montaż barier łańcuchowych pojedynczych i podwójnych - 140 mb; 4. Montaż ograniczników skrajni z elementami odblaskowymi, - 20 szt.; 5.Ustawienie bariery rurowej - 45 szt.;6.Ustawienie słupka blokującego żeliwnego lub betonowego o fakturze z kamienia płukanego- 30 szt.; 7.Ustawienie bariery parkingowej ruchomej zamykanej na klucz- 5 szt.; 8. Ustawienie słupka przeszkodowego U-5b i blokującego U-12c oraz słupek składany- 25 szt.; 9.Uzupełnienie łańcucha przy barierach łańcuchowych - 100 mb; 10. Oznakowanie awaryjne, w-g potrzeb całodobowo - 3 kpl; 11. Montaż azylu dla pieszych wraz z oznakowaniem - 4 kpl;12. Montaż progów zwalniających wyspowych i listwowych U-16d wraz z oznakowaniem- 3 kpl; 13. Montaż lustra drogowego - 5 szt.; 14. Naprawy (prostowanie, spawanie, uzupełnienie malowania), a) słupków do znaków drogowych- 50 szt.; b) barier rurowych- 20 szt.; c) słupków retro i betonowych- 20 szt.; d) tablic znaków drogowych- 100 szt.; e) mycie tablic znaków drogowych- 400 szt.; 15. Malowanie elementów oznakowania pionowego, a) słupki do znaków drogowych - 100 szt.; b) bariery rurowe stałe i ruchome- 50 szt.; c) słupki żeliwne- 50 szt.; d) bariery łańcuchowe pojedynczych- 100 mb; 16. Przegląd oznakowania pionowego w ciągu 1 miesiąca - 12 m-cy; 17. Odnowienie oznakowania poziomego, a/ oznakowanie cienkowarstwowe – linie segregacyjne i krawędziowe ciągłe i przerywane- 1000 m2; – linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych, kolor biały i czerwony - 8.500 m2; – strzałki i inne symbole na jezdni - 200 m2; - oznakowanie ścieżek rowerowych i śluz rowerowych na ulicach, kolor czerwony - 500 m2; - oznakowanie miejsc parkingowych na pojazdy osób niepełnosprawnych, kolor niebieski z symbolem T-29 (powierzchnia (3,60 x 5,00 = 18,00 m2) - 150 szt.; - usuwanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego – frezowanie100 m2; b/ oznakowanie grubowarstwowe. – linie segregacyjne i krawędziowe ciągłe i przerywane - 400 m2; – linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych- 450 m2; – strzałki i inne symbole na jezdni- 20 m2; - usuwanie oznakowania poziomego grubowarstwowego – frezowanie- 40 m2; 18. Montaż znaków aktywnych D-6, na przejściach dla pieszych- 2 kpl.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233221-4

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany - przed upływem terminu składania ofert - wnieść wadium w wysokości: 9.000,00 zł (słownie zł: dziewięć tysięcy 00/100). 2.Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, zgodnie z postanowieniami Rozdziału XIII i może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016r. poz. 359) a)wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: Bank PKO BP SA Oddział w Koszalinie nr 25 1020 2791 0000 7502 0228 1632 z dopiskiem „Wadium w przetargu nieograniczonym na „Konserwację i utrzymanie oznakowania pionowego oraz poziomego na ulicach gminnych i drogach wewnętrznych w granicach administracyjnych miasta Kołobrzeg”. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które przed upływem terminu składania ofert znajduje się na koncie Zamawiającego. Zaświadczenie o wpłacie zaleca się załączyć do oferty, b)jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna odpowiedni dokument (oryginał) zaleca się wpiąć do oferty oddzielnie np. w koszulce natomiast kserokopię tego dokumentu dołączyć do oferty. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach