Akademicki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego ogłasza przetarg
- Adres: 50-556 Wrocław, ul. Borowska 213
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 733 11 45, 50 , fax. 071 733 11 49
- Data zamieszczenia: 2012-06-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademicki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego
ul. Borowska 213 213
50-556 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 733 11 45, 50, fax. 071 733 11 49
REGON: 00028901200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.aszk.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja i usługi serwisowe zasilaczy UPS (wraz z zapewnieniem części zamiennych) - II; ASK/DZP/PN-59/2012 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Konserwacja i usługi serwisowe zasilaczy UPS (wraz z zapewnieniem części zamiennych) - II - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 505320003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 13. 1 Wykonawca zobowiązany jest wpłacić wadium dla całości zamówienia w kwocie 2.856,00 zł słownie: (dwa tysiące osiemset pięćdziesiąt sześć złotych 00/100). 13.2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 13.2.1 pieniądzu, 13.2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 13.2.3 gwarancjach bankowych, 13.2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 13.2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 13.3 Wadium wniesione w pieniądzu należy wnieść do dnia 05.07.2012 r. przelewem na konto Zamawiającego prowadzone w Alior Bank nr konta 37 2490 0005 0000 4600 9817 4624 13.4 Za termin wniesienia wadium uważa się dzień wpływu na konto Zamawiającego do godz. 12:00 13.6 Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 13.7 Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 13.8 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podst. art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13.9 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13.10 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie 13.11 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 13.11.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. 13.11.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli było wymagane przez zamawiającego. 13.11.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stornie wykonawcy. 13.12 Wadium musi być wniesione na okres do końca terminu związania ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aszk.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług okresowych przeglądów technicznych oraz konserwacji zasilaczy awaryjnych UPS zamontowanych w budynku 03 Wrocławskiego Centrum Badań EIT+ sp. z o.o.
Dodano: 2016-06-15 - Usługa wykonania przeglądu serwisowego 8 sztuk pomp próżniowych i 8 sztuk kompresorów znajdujących się w obiektach SPSK Nr 1 we Wrocławiu wg pakietów 1 - 2
Dodano: 2015-10-30 - Okresowe usługi przeglądów technicznych, konserwacji, bieżących napraw i usuwania awarii agregatów prądotwórczych, zasilaczy awaryjnych UPS, oświetlenia awaryjnego oraz stacji transformatorowych.
Dodano: 2015-08-27 - Usługa wykonania przeglądu serwisowego agregatów prądotwórczych w obiektach SPSK Nr 1 we Wrocławiu
Dodano: 2015-07-27 - Usługi w zakresie napraw, konserwacji i bieżącej obsługi urządzeń i instalacji elektro-energetycznych Oddziału Terenowego TVP S.A. we Wrocławiu przy ul. Karkonoskiej 8, w okresie 24 miesięcy
Dodano: 2015-03-11 - Przedmiotem zamówienia są usługi wymiany zużytych akumulatorów wraz z kalibracją w zasilaczach awaryjnych UPS w okresie marzec 2015 - luty 2016
Dodano: 2015-02-19 - Usługa wykonania przeglądu serwisowego 5 agregatów prądotwórczych i sprawdzenie systemu zasilania rezerwowego obiektów należących do SPSK Nr 1 we Wrocławiu
Dodano: 2015-02-18 - Naprawa systemów osuszania dynamicznego w obiektach SOI: Świętoszów i Żagań.
Dodano: 2014-05-16 - Przeprowadzenie serwisów konserwacyjnych sysatemu zprzedaży vbiletów okresowych dla komunikacji miejskiej w Lubinie w oparciu o karty zbliżeniowe
Dodano: 2014-04-10 - Usługi wymiany zużytych akumulatorów wraz z kalibracją w zasilaczach awaryjnych UPS w okresie kwiecień 2014 - grudzień 2014
Dodano: 2014-04-04