Przetargi.pl
Konserwacja i remont oświetlenia drogowego będącego własnością Gminy Czerwonak

Gmina Czerwonak ogłasza przetarg

  • Adres: 62-004 Czerwonak, ul. Źródlana 39
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 6544204 , fax. 61 8120270
  • Data zamieszczenia: 2014-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czerwonak
    ul. Źródlana 39 39
    62-004 Czerwonak, woj. wielkopolskie
    tel. 61 6544204, fax. 61 8120270
    REGON: 63125874400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwonak.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i remont oświetlenia drogowego będącego własnością Gminy Czerwonak
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i remont oświetlenia drogowego będącego własnością Gminy Czerwonak, w tym: 1) Wymiana przepalonych źródeł światła - sodowe energooszczędne o mocy 150W - 20 szt. 2) Wymiana przepalonych źródeł światła - sodowe energooszczędne o mocy 100W - 50 szt. 3) Wymiana przepalonych źródeł światła - sodowe energooszczędne o mocy 70W - 30 szt. 4) Lokalizacja miejsc uszkodzeń i naprawę kabla wraz z pomiarem - 5 szt. 5) Wymiana szafki oświetleniowej wraz z wyposażeniem - 3 szt. 6) Wymiana zegara sterującego astronomicznego - 5 szt. 7) Wymiana styczników w szafce oświetleniowej - 3 szt. 8) Wymiana słupów oświetlenia drogowego ocynkowanych 8m z fundamentem betonowym - 3 szt. 9) Wymiana bezpieczników topikowych typu BM - 40A - 10 szt. 10) Wymiana bezpieczników topikowych typu BM - 32A - 10 szt. 11) Wymiana bezpieczników topikowych typu gF 25A - 20 szt. 12) Wymiana bezpieczników topikowych typu gF 16A - 20 szt. 13) Wymiana bezpieczników topikowych typu gF 10A - 20 szt. 14) Wymiana bezpieczników topikowych typu gl/gG 6A - 50 szt. 15) Wymiana opraw oświetlenia drogowego - sodowe energooszczędne 100W - 15 szt. 16) Wymianę elementów układu zapłonowego w oprawach - 10 szt. 17) Wymianę stateczników w oprawach - 10 szt. Wykonawca udziela Zamawiającemu następującej rękojmi i gwarancji: 1) 12 miesięcy - na wymianę źródeł światła, 2) 24 miesiące - na pozostałe prace. licząc od dnia bezusterkowego protokołu odbioru końcowego każdego zlecenia. Zamówienie będzie realizowane etapami, w miarę potrzeb, każdorazowo na polecenie Zamawiającego. Odbiory i rozliczenia wykonanych prac prowadzone będą na bieżąco. Zlecenia, których przedmiotem jest realizacja zamówienia związana z likwidacją stanu zagrożenia bezpieczeństwa ruchu drogowego muszą być zrealizowane w terminie do 72 godzin od momentu ich zgłoszenia faksem pod rygorem poniesienia odpowiedzialności cywilnej za powstałe z tego powodu szkody. Wykonawca ma obowiązek uporządkowania terenu po zakończeniu prac na danym odcinku. Faktyczne ilości określone w ust. 2 będą zależne od faktycznych potrzeb Zamawiającego, a określenie maksymalnych, nieprzekraczalnych ilości nie może - w razie mniejszych potrzeb - być podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy. Prace muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi i aktualną wiedzą techniczną oraz na warunkach określonych treścią niniejszej SIWZ. W zakresie obowiązujących przepisów materiały i urządzenia powinny być oznaczone znakiem bezpieczeństwa. Zamawiający ma prawo żądać sprawdzenia jakości materiałów używanych do wykonania prac, jak również przedstawienia wyników tych badań. Przedmiot zamówienia wykonany zostanie z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę, które winny odpowiadać wymaganiom określonym przepisami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004r. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.) oraz wymaganiom określonym w SSWiOR. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do niniejszej SIWZ: 1) Szczegółowa Specyfikacja Wykonania i Odbioru Robót, 2) Zestawienie oświetlenia drogowego - własność Gminy Czerwonak
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 1. Wysokość wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1.000,00 PLN (słownie PLN: jeden_tysiąc_00/100). 2. Forma wadium: Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Miejsce, sposób i termin wniesienia wadium: 1) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego PKO Bank Polski S.A. nr rachunku: 29 1020 4027 0000 1302 1205 0847 na przelewie należy umieścić informację Wadium - Konserwacja i remont oświetlenia drogowego będącego własnością Gminy Czerwonak, 2) wadium w pozostałych akceptowanych formach należy złożyć w oryginale - przed upływem terminu składania ofert - w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Czerwonak, ul. Źródlana 39, pok. 102, 3) do oferty należy dołączyć kserokopię wnoszonego wadium, 4) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pktu 6 ppkt 2) SIWZ; 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli było wymagane; 3) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5. Ponowne wniesienie wadium: Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pktu 4 ppkt 1), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6. Zatrzymanie wadium: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy - jeżeli było wymagane; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.czerwonak.pl/public
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach