Przetargi.pl
Konserwacja i obsługa instalacji i urządzeń technologii basenu w obiektach administrowanych przez 35 WOG w latach 2021-2022

35 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 30-901 Kraków, Rząska, ul. Krakowska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 261135116, +48 261133017, , fax. +48 261135059, +48 261135165
  • Data zamieszczenia: 2020-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Rząska, ul. Krakowska 2
    30-901 Kraków, woj. małopolskie
    tel. +48 261135116, +48 261133017, , fax. +48 261135059, +48 261135165
    REGON: 12150664500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i obsługa instalacji i urządzeń technologii basenu w obiektach administrowanych przez 35 WOG w latach 2021-2022
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa instalacji i urządzeń technologii basenu w obiektach administrowanych przez 35 WOG w latach 2021-2022. Zamawiający przedmiot zamówienia podzielił na dwie części: Część 1 pn.: „Konserwacja i obsługa instalacji i urządzeń technologii basenu i jacuzzi na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Tynieckiej 45 w Krakowie wraz z dostawą środków chemicznych do utrzymania czystości wody basenowej w latach 2021-2022” Część 2 pn.: ”Konserwacja i obsługa instalacji i urządzeń technologii basenu i jacuzzi na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Rakowickiej 22 w Krakowie wraz z dostawą środków chemicznych do utrzymania czystości wody basenowej w latach 2021-2022” Opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 i nr 2 Dla części nr 1 przedmiotem zamówienia jest prowadzenie bieżącej konserwacji i obsługi instalacji i urządzeń technologii basenu i jacuzzi na terenie kompleksu wojskowego przy ul Tynieckiej 45 w Krakowie połączona wraz z dostawą środków chemicznych do utrzymania czystości wody basenowej. Dla części nr 2 przedmiotem zamówienia jest prowadzenie bieżącej konserwacji i obsługi instalacji i urządzeń technologii basenu i jacuzzi na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Rakowickiej 22 w Krakowie połączona wraz z dostawą środków chemicznych do utrzymania czystości wody basenowej. W trakcie trwania przedmiotu zamówienia przewiduje się przerwę technologiczna w miesiącu sierpniu 2021 r. Podczas przerwy technologicznej w miesiącu sierpniu Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia przeglądu urządzeń technologii basenu i jacuzzi oraz wykonania szeregu czynności opisanych w pkt. 3. Specyfikacji przedmiotu umowy odpowiedniej dla każdej części. Koszt przeglądu technologii basenu podczas przerwy technologicznej Wykonawca uwzględnia w formularzu cenowym stanowiącym integralną część przedmiotu zamówienia. W trakcie trwania przedmiotu umowy Wykonawca jest zobowiązany i odpowiedzialny za: • dostawę środków chemicznych do utrzymania odpowiedniej jakości wody basenowej, • ciągłe monitorowanie parametrów wody basenowej, • utrzymanie parametrów wody basenowej, • zapewnienie dyżuru wykwalifikowanego personelu zatrudnionego w oparciu umowę o pracę • Dozorowanie basenu i jacuzzi –stanu technicznego, parametrów chemicznych. • Płukanie filtrów wody basenowej 1raz na dobę-basen i jacuzzi. • Utrzymywanie parametrów technicznych (temperatura)-basenu i jacuzzi. • Uzupełnienie koagulantu odczynników chemicznych basenu i jacuzzi. • Spisywanie parametrów co 4 godziny. • Sprawdzanie instalacji dozującej chemię i basen jacuzzi. • Sprawdzenie poprawności działania pompy filtracyjnej. • Zapisywanie historii danych. • Wymiana wody w basenie w czasie zatrzymania pracy instalacji co najmniej 1 raz w roku, czyszczenie niecki basenowej, konserwacja urządzeń technologicznych i wykładziny niecki przerwa technologiczna . • Obchód niecki basenowej i jacuzzi co 4 godziny celem kontroli szczelności. Przygotowanie basenu do użytkowania: Wykonawca przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do przygotowania basenu i jacuzzi wraz z instalacjami technologii basenu i jacuzzi do użytkowania obiektu. Wykonawca wykona przegląd technologii basenu, technologii jacuzzi, czyszczenie, dezynfekcje, napełnienie niecki basenu i wanny z hydromasażem oraz rozruch instalacji technologii basenu i jacuzzi. Obsługa i konserwacja urządzeń technologii basenu wraz z dostawą środków chemicznych połączona z bieżącą konserwacją niecki basenowej. Zakresem jest obsługa urządzeń technologii basenu z dostawą środków chemicznych niezbędnych do utrzymania parametrów chemiczno–biologicznych wody basenowej i jacuzzi połączony z konserwacją urządzeń oraz zapewnienie dyżuru na terenie basenu umożliwiającego wykonanie wszystkich czynności wchodzących w zakres zamówienia. Godziny realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dyżuru i nadzoru przez wykwalifikowany personel na terenie basenu umożliwiającego wykonanie wszystkich czynności wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia, czyli godzinę przed otwarciem basenu, w trakcie otwarcia basenu i godzinę po zamknięciu basenu. Basen otwarty w godzinach od 7:00 do 21:00 od poniedziałku do niedzieli. Ponadto wykonawca zobowiązany jest zapewnić dyżur w ramach nieprzewidzianych sytuacji np. awarie oraz być gotowy do przyjmowania zgłoszeń awaryjnych na czynny całodobowo telefon. Wykonawca w ciągu dwóch godzin od chwili zgłoszenia powinien podjąć działania celem usunięcia awarii. ZATRUDNIENIE PRACOWNIKÓW NA UMOWĘ O PRACĘ (art. 29 ust. 3a Pzp)- część nr 1, 2 Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, osobno dla części nr 1 i osobno dla części nr 2, zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do umowy(Specyfikacji Przedmiotu Umowy) czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. czynności: • Czyszczenia koryta basenu z częstotliwością minimum raz na tydzień w godzinach zamknięcia basenu. • Czyszczenia rynien przelewowych przy basenie z częstotliwością minimum raz w miesiącu. Czynności związane z czyszczeniem rynien przelewowych basenu zaleca się przeprowadzać w godzinach zamknięcia basenu. • Utrzymywana w sprawności technicznej oświetlenia podwodnego, kontrola uszczelnień, wymiana źródeł światła, kontrola pracy transformatorów zasilających, wymiana przepalonych bezpieczników, kontrola wyłączników, sprawdzenie stanu technicznego przewodów zasilających, wymiana przewodów na nowe w przypadku ich zużycia, • Kontroli kanałów przełazowych wokół niecki basenowej, w przypadku stwierdzenia przecieków podjęcie działań mających na celu eliminację uszkodzenia, • Kontroli szczelność rurociągów w kanałach wokół niecki, uszczelnienie rurociągów w przypadku stwierdzenia wycieku wody, kontrola i naprawa mocowania rurociągów, kontrola i naprawa izolacji termicznych, • Dbaniu o sprawność techniczną i naprawa ewentualnych uszkodzeń elementów stanowiących wyposażenie niecki (zaczepy lin torowych, drabinek, słupków startowych, rynien przelewowych, dysz dennych, wlotów pomiarowych wody). • Kontroli poprawności działania systemu podgrzewania wody (elektroniczny regulator temperatury, wymiennik ciepła, zawory sterujące i odcinające), likwidacja ewentualnych uszkodzeń, • Kontroli i nadzorze nad poprawnością działania pomp tłoczących wodę basenową (uszczelnianie przecieków dławic i zaworów odcinających, wymiana łożysk, wymiana uszczelnień) kontrola stanu zabrudzenia filtrów siatkowych (czyszczenie filtrów), • Kontroli poprawności działania zaworów sześciodrogowych 6D (sprawdzenie i naprawa ewentualnych uszkodzeń, kontrola i regulacja precyzji domykania głowic zaworów, kontrola poprawności działania elektronicznych sterowników głowic, wymiana uszczelnień zaworów), • Kontroli poprawności funkcjonowania filtrów piaskowych, kontrola zaworów bezpieczeństwa na filtrach, likwidacja ewentualnych przecieków, wydawanie opinii odnośnie konieczności wymiany piasku w filtrach, • Stałym nadzorze nad poprawnością pracy stacji dozowania odczynników chemicznych (kwas, podchloryn sodu, koagulant), okresowa kalibracja urządzeń pomiarowych (minimum raz w tygodniu), kontrola pracy i naprawa ewentualnych nieprawidłowości pracy pomp dozujących, końcówek wtryskowych, przewodów przesyłowych, pojemników na chemikalia, czyszczenie sond pomiarowych zawartości chloru i poziomu pH, wymiana zużywających się elementów (uszczelnień, zaworów, przewodów przesyłających środki chemiczne i wodę pomiarową), • Nadzorze nad pracą układu uzupełniania wody basenowej (utrzymywanie w czystości elektrod pomiarowych, zaworu elektromagnetycznego, układów elektronicznych). • Czyszczenia zbiornika przelewowego w okresie przerwy technologicznej przeprowadzone zgodnie z instrukcją i wymogami higieny. • Utrzymaniu temperatury wody basenowej na wymaganym poziomie, • Utrzymania wskaźnika pH na wymaganym poziomie, • Usuwania mętności wody basenowej. • Informowaniu o przydatności wody basenowej do użytkowania Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia w terminie do 20 dnia każdego miesiąca, za ubiegły miesiąc, kopii wykazu pracowników z ilością godzin przez nich przepracowanych, oraz druków ZUS RCA potwierdzających opłacenie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę. Dotyczy to wszystkich osób zatrudnionych przy realizacji umowy. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących pracę na zasadach określonych w art. 22 Kodeks Pracy, Zamawiający nałoży karę na Wykonawcę. Nie dostarczenie wykazu pracowników oraz druków ZUS RCA o których mowa w § 13 ust. 5 Umowy – w wysokości 5.000,00 zł za każdy taki przypadek, z zastrzeżeniem uprawnienia Zamawiającego do wielokrotnego nałożenia kary w wypadku uchylania się Wykonawcy od powyższego obowiązku, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 i nr 2 wskazany jest w zał. nr 1 do umowy, adekwatnej dla danej części tj. w Specyfikacji przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznaczył szczegółowych wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Dokumenty wymagane do oferty w celu dokonania jej oceny: Wykonawca przygotowując ofertę zobowiązany jest dołączyć do druku „Oferta” (zał. nr 1 do SIWZ) nw. dokumenty: a) Standardowy formularz jednolitego oświadczenia, odpowiedni dla danej części (zał. nr 6); b) „Formularz cenowy”, odpowiedni dla danej części (zał. nr 4); c) „Oświadczenie o oddaniu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres od … do …” w celu korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia” - (zał. nr 2) złożony w oryginale i podpisany przez osobę(y) upoważnione do reprezentowania podmiotu oddającego zasoby do dyspozycji – tylko w przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów. d) Pełnomocnictwo złożone w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowalnym podpisem elektronicznym przez osobę udzielającą pełnomocnictwa – jeżeli dotyczy. e) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (jeżeli dotyczy); f) oryginał gwarancji wadialnej jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż w pieniądzu- jeżeli wadium jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach