Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie i obsługa Strefy Płatnego Parkowania w Wieliczce w roku 2023 Część 1

Gminny Zarząd Dróg w Wieliczce ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, ul. Lednicka 16a
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 278 20 10
  • Data zamieszczenia: 2022-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zarząd Dróg w Wieliczce
    ul. Lednicka 16a
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 12 278 20 10
    REGON: 121398842
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gzd.wieliczka.eu/pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie i obsługa Strefy Płatnego Parkowania w Wieliczce w roku 2023 Część 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Przedmiotem zamówienia jest: Bieżące utrzymanie i obsługa Strefy Płatnego Parkowania w Wieliczce w okresie od 02 stycznia 2023r. do 30 czerwca 2023r. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie i obsługa Strefy Płatnego Parkowania w centrum miasta Wieliczka. Strefą płatnego parkowania objętych jest 14 ulic w centrum miasta Wieliczka o długości ok. 1322mb. W strefie płatnego parkowania znajduje się 20 szt. parkomatów.Bieżące utrzymanie i obsługa strefy płatnego parkowania obejmuje:3.1. Obsługa biura Strefy Płatnego parkowania w zakresie opłat za parkowanie oraz opłaty dodatkowej za nieuiszczenie opłat za parkowanie, w tym:a) kontrola opłat za czas postoju pojazdów,b) wydawanie kart abonamentowych,c) sporządzanie miesięcznych raportów w zakresie kart abonamentowych,d) sporządzanie i przekazywanie zestawień wystawionych zawiadomień dotyczących opłaty dodatkowej i ich ewentualnych anulacji w wersji elektronicznej i papierowej,e) przekazywanie bieżących raportów w formie wydruków z parkomatów,f) pobieranie opłat dotyczących opłaty dodatkowej, kart abonamentowych oraz wpływów z parkomatów SPP i przekazywanie ich na konto Gminnego Zarządu Dróg w Wieliczce.3.2. Naprawa i konserwacja parkomatów szt. 20 w tym:a) naprawa, wymiana i utrzymanie w sprawności podzespołów elektronicznych i podzespołów wewnątrz parkomatów,b) utrzymanie w sprawności oprogramowania parkomatów, zakup i wymiana rolek papieru,c) utrzymanie w czystości zewnętrznej obudowy parkomatów,d) wymiana kaset z monetami w związku z ich napełnieniem3.3. Utrzymanie oznakowania pionowego w strefie płatnego parkowania w tym:a) znaki drogowe D-45 – szt. 7b) znaki drogowe D-18 – szt. 40c) znaki drogowe D-44 – szt. 6d) tabliczki informacyjne „P” – szt. 20e) tabliczki T – 3a – szt. 25f) tabliczki T-30 – szt. 14Bieżące utrzymanie oznakowania obejmuje:• przegląd, naprawę, czyszczenie i mycie znaków drogowych , prostowanie słupków do znaków drogowych (Wykonawca zobowiązany jest do przeglądu oznakowania na bieżąco);• mycie i czyszczenie znaków drogowych – 1 raz w miesiącu – 112 szt.;• prostowanie słupków (w ciągu obowiązywania umowy przewiduje się wymianę 5 szt. znaków drogowych;• wymianę uszkodzonych znaków drogowych (w ciągu obowiązywania umowy przewiduje się wymianę 5 szt. znaków drogowych).3.4. Utrzymanie czystości w strefie płatnego parkowania zamiatanie, wywóz nieczystości powierzchnia strefy 4 145m2 – 3 razy na tydzień.3.5. Zimowe utrzymanie strefy płatnego parkowania) odśnieżanie, usuwanie gołoledzi, wywóz nadmiaru śniegu powierzchnia strefy 4 145m2 w miesiącach: styczeń, luty, marzec.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach