Przetargi.pl
Najem i kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z systemem druku podążającego w oddziałach Muzeum Narodowego w Krakowie

Muzeum Narodowe w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-062 Kraków, Al. 3-go Maja
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 43 35 621 , fax. 12 43 35 555
  • Data zamieszczenia: 2020-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Narodowe w Krakowie
    Al. 3-go Maja 1
    30-062 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 43 35 621, fax. 12 43 35 555
    REGON: 27596100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Najem i kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z systemem druku podążającego w oddziałach Muzeum Narodowego w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest najem i kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z systemem druku podążającego w oddziałach Muzeum Narodowego przez okres 36 miesięcy. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni: 1) możliwość drukowania, kopiowania, skanowania na urządzeniach wielofunkcyjnych dostarczonych przez Wykonawcę wraz z oprogramowaniem do wydruku podążającego w oddziałach Muzeum Narodowego w Krakowie; 2) serwis dostarczonych urządzeń wielofunkcyjnych, obejmujący dostawę i wymianę wszelkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych, a także kompleksową obsługę techniczną tych urządzeń wielofunkcyjnych; 3) przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Zamawiającego w zakresie zaproponowanego oprogramowania oraz w zakresie systemu druku podążającego. 3. Wykonawca zapewnia wynajem 24 fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych (spełniających parametry określone w załączniku Nr 2 do SIWZ) wraz z ustawieniem ich w lokalizacjach określonych przez Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia, instalacji i konfiguracji oprogrmowania do wydruku podążającego. 5. Zamawiający zastrzega możliwość niezrealizowania w pełnym zakresie szacowanego wolumenu wydruku o którym mowa w załączniku nr 2 do SIWZ (t.j. Opis przedmiotu zamówienia – zamówienie podstawowe) w czasie terminu realizacji umowy. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający nie skorzysta z pełnej szacowanej ilości wydruku A4 monochromatyczny/A4 kolorowy. 6. Przedmiotowe zadanie objęte jest prawem opcji. Opcją objęta jest: wydruk dodatkowego wolumenu wskazanego w załączniku nr 2 do SIWZ w czasie terminu realizacji umowy. UWAGA! Prawo opcji oznacza, iż w przypadku zawarcia umowy, Wykonawca będzie realizował zamówienie podstawowe (zakres zamówienia określony w ust. 2 w ilościach wydruku wskazanego w załączniku nr 2 jako zamówienie podstawowe), zaś ilości wydruku objęte prawem opcji, zostaną zrealizowane na żądanie Zamawiającego. O ewentualnym skorzystaniu z prawa opcji wybrany Wykonawca zostanie powiadomiony w trakcie realizacji przedmiotu umowy, nie później jednak niż na 3 tygodnie przed zakończeniem realizacji umowy. Dla potrzeb wyceny przedmiotowego zamówienia, należy obliczyć cenę z uwzględnieniem prawa opcji. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający parametry techniczne asortymentu, stanowi załącznik nr 2 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30232100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę należy sporządzić w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym na Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Do oferty (Formularza Ofertowego), należy dołączyć (każdy z poniższych dokumentów w wersji elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym): 1) Kartę katalogową oferowanego urządzenia, sporządzoną przez producenta, która zawiera informację nt. - zużycia energii (uśrednioną lub w trybie pracy urządzenia). - Szybkości wydruku 1 strony w kolorze czarno-białym Karta katalogowa musi być przedstawiona w języku polskim/z tłumaczeniem na język polski. UWAGA karta katalogowa stanowi element oferty (informacje dot. kryterium oceny ofert) nie podlega uzupełnieniu, a jej brak lub brak informacji odnoszących się do kryterium oceny ofert lub złożenie w innym języku niż dopuszczony przez Zamawiającego (bez stosowanego tłumaczenia) będzie skutkował odrzuceniem oferty. 2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik Nr 3 do SIWZ) 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik Nr 4 do SIWZ), 4) zgodnie z art. 22a ust. 2 Pzp Wykonawca, który będzie polegał na zdolnościach technicznych innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienia, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W związku z powyższym załącznikiem do oferty musi być zobowiązanie innego podmiotu sporządzone zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 9 do SIWZ, zawierające informacje, o których mowa w rozdziale VI ust. 4 SIWZ; UWAGA! Zobowiązanie podmiotu trzeciego musi być w wersji elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez przedstawiciela podmiotu trzeciego. 5) w przypadku podpisywania oferty przez osobę nieuprawnioną zgodnie z zapisami w dokumentach rejestrowych do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. Z uwagi na wymóg złożenia oferty w wersji elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym zgodnie z art. 99 § 1 k.c., Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym (wzór załącznik Nr 7 do SIWZ). 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Oświadczenie oraz ewentualne dowody muszą być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z nich składa odrębne oświadczenie. W przypadku, jeśli Wykonawca złoży ww. oświadczenie wraz z ofertą wskazując, że nie należy do grupy kapitałowej z Wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu, Zamawiający uzna, że Wykonawca w ogóle nie należy do żadnej grupy kapitałowej, a więc również w odniesieniu do innych Wykonawców, którzy złożyli oferty w postępowaniu. UWAGA! Powyższy zapis ma zastosowanie w przypadku jeśli w postępowaniu zostanie złożona więcej niż jedna oferta

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach